Ένα στεφάνι, δύο χρήσεις!



Σήμερα έχω για σας ένα εύκολο στεφάνι, που μπορείτε να φτιάξετε μόνες σας και δύο τρόπους για να το χρησιμοποιήσετε. Η ιδέα ήρθε όταν θέλησα να κάνω κάτι με την αποξηραμένη λεβάντα, που μου περίσσεψε από τις αρχές του καλοκαιριού. Κάθε χρόνο την κόβω, την αφήνω να ξεραθεί, την τρίβω και αφού τη βάλω σε τούλινα σακουλάκια, γεμίζω τις ντουλάπες. Όμως περίσσεψε κάμποση, που έμενε σε ένα βάζο σχεδόν παρατημένη.

to e-periodiko mas

Σκέφτηκα λοιπόν, να φτιάξω ένα στεφάνι φθινοπωρινό. Έτσι τη χώρισα σε μικρότερα ματσάκια και να την τύλιξα με λινάτσα, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία. Στη συνέχεια με τη βοήθεια σπάγκου στερέωσα τα ματσάκια αυτά πάνω σε μια μικρή κουλούρα σύρμα. Ένας φιόγκος από δαντέλα έδωσε στο στεφάνι μου, μια ρομαντική νότα... (αρχική φωτό)

to e-periodiko mas

Όμως μου ήταν δύσκολο να το ...αποχωριστώ βάζοντάς το στην πόρτα. Έπρεπε να μπαινοβγαίνω όλη την ώρα για να καμαρώνω το κατόρθωμά μου. Έτσι, το πήρα μέσα. το έβαλα στο τραπέζι της τραπεζαρίας και του πρόσθεσα λευκά κεριά. Έγινε μια φθινοπωρινή σύνθεση, που μπορούσα τώρα να καμαρώνω όλη την ώρα...

Εσείς, τι θα προτιμήσετε;...



Marina
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram