Το ονειρεμένο νυφικό που δεν θα φορεθεί ποτέ!


to-oneiremeno-nifiko-pou-den-tha-forethei-pote

Πρόκειται για ένα μοναδικό και πανέμορφο νυφικό, όπως κι εσείς βλέπετε στην αρχική φωτογραφία. Ένα δημιούργημα που μαγνητίζει το βλέμμα και εντυπωσιάζει με τα χρώματα και τις λεπτομέρειές του, σε floral διάθεση.

Θα έλεγε κανείς πως είναι φτιαγμένο για μια νεαρή γυναίκα με ρομαντικό στυλ, που θα την έκανε να μοιάζει πριγκίπισσα μέσα σ' αυτό και σίγουρα αποτελεί το ονειρεμένο νυφικό για πολλά κορίτσια. Περίτεχνο, λαμπερό με χρωματικούς συνδυασμούς που το κάνουν να ξεχωρίζει και να αγαπιέται με την πρώτη ματιά!

Κι όμως, αυτό το νυφικό δεν μπορεί να φορεθεί από κανένα κορίτσι! Ο λόγος το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον, αφού είναι φτιαγμένο από ...ζάχαρη στην κυριολεξία! Είναι μια τούρτα, δημιουργία της ζαχαροπλάστη Emma Jayne και παρουσιάστηκε σε διεθνές σόου του Λονδίνου το 2017.

Αξίζει να αναφερθεί πως το κάθε άνθος από το "γλυκό" νυφικό είναι φτιαγμένο ξεχωριστά και κολλημένο στη συνέχεια πάνω στο ζαχαρένιο φόρεμα. Οι πέρλες στο κέντρο κάθε λουλουδιού είναι κι αυτές φτιαγμένες από ζάχαρη και το μόνο που δεν ξέρουμε είναι αν βρέθηκε γυναίκα που να μπορέσει να το καταστρέψει τρώγοντας έστω και ένα ανθάκι του...

Θαυμάστε τις λεπτομέρειες στις παρακάτω φωτογραφίες...

to-oneiremeno-nifiko-pou-den-tha-forethei-pote
to-oneiremeno-nifiko-pou-den-tha-forethei-pote

to-oneiremeno-nifiko-pou-den-tha-forethei-pote

to-oneiremeno-nifiko-pou-den-tha-forethei-pote

Η Emma Jayne είναι μια ζαχαροπλάστης που ζει και εργάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμμετέχει σε διεθνείς διαγωνισμούς, γράφει βιβλία που αφορούν τη ζαχαροπλαστική και κατά καιρούς κάνει περιοδείες και σεμινάρια γύρω από την τέχνη της. Επίσης διατηρεί εργαστήριο στο οποίο παραδίδει
μαθήματα μεταλαμπαδεύοντας το πάθος της για τη γλυπτική με ζάχαρη σε όσους θελήσουν να δοκιμάσουν.

to e-periodiko mas
8 Σχόλια

8 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τώρα δημιουργία ε ; Τούρτα ! νυφικό μάλιστα, ονειρεμένο, πανέμορφο. Πόσο γόνιμη μπορεί να γίνει η φαντασία του ανθρώπου βρε Μαρίνα μου.
    Πολλές καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ, όταν είδα τη φωτογραφία Γιάννη μου! Η Emma Jayne κάνει γλυπτική με ζάχαρη, αφήνοντας τη φαντασία της ελεύθερη! Για κείνη φαίνεται να μην υπάρχουν όρια...
      Καλή Κυριακή φίλε μου!!

      Διαγραφή
  2. Τι καταπληκτικό είναι αυτό το .... έργο τέχνης πραγματικά !!!!
    Καλή Κυριακή ..... φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά Ράνια μου!! Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου, όταν πρωτοείδα τη φωτογραφία...
    Καλή Κυριακή φίλη!! Φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σου Μαρίνα μου !!Αυτή η τέλεια δημιουργία κοίτα πόσο όμορφη είναι και μένα το μυαλό μου τρέχει πως μπορώ να αντιγράψω λίγο και να γίνει ένα φόρεμα από πηλό !!
    Καλή σου εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να δω και τη δική σου δημιουργία Νικόλ μου!! Χαίρομαι που έγινα αφορμή (με την ανάρτηση) για έμπνευση!!
      Πολλά φιλιά φίλη, καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει, ζηλεύω... ζηλευω πολύ !
    Είναι μοναδικής ομορφιάς. Εγώ πάλι θα ήθελα να μπορεί να φορεθεί από μια κοπέλα.
    Γλυκιά μου Μαρίνα, πάντα με ένα χαμόγελο φεύγω από το σπιτικό σου !
    Σε φιλώ πολύ. Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Σταυρούλα μου, τέτοια ομορφιά θα έπρεπε να μπορεί να φορεθεί!!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια, που γεμίζουν κι εμένα με χαμόγελο!!
      Πολλά φιλιά με την αγάπη μου!
      Καλή σου εβδομάδα, φίλη!

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram