Πασχαλινά γλαστράκια ντυμένα με λινάτσα


pasxalina-glastrakia-ntimena-me-linatsa

Επειδή τίποτα δεν πετάμε γιατί μπορεί να γίνει ξανά χρήσιμο, ελάτε να φτιάξουμε διακοσμητικά πασχαλινά γλαστράκια από κονσερβοκούτια ντυμένα με λινάτσα. Απλά, εύκολα, γρήγορα και πολύ οικονομικά. Θέλετε κάτι παραπάνω;

Υλικά που χρειαζόμαστε:

  • άδεια κονσερβοκούτια
  • λινάτσα
  • σπάγκος
  • θερμοκόλλα
  • ψεύτικα ή αποξηραμένα λουλούδια
  • αυγά από φελιζόλ
Πώς θα τα φτιάξουμε:

  • Πρώτα πρώτα καθαρίζουμε από ετικέτες το κονσερβοκούτι
  • Μετράμε και κόβουμε ένα κομμάτι λινάτσα έτσι ώστε να το καλύψει περιμετρικά, αφήνοντας περιθώριο πάνω και κάτω.
  • Διπλώνουμε τη μία άκρη του υφάσματος για να μην έχει ξέφτια και εφαρμόζουμε το ύφασμα στο κουτί, τυλίγοντάς το γύρω γύρω.
  • Ενώνουμε τις δύο άκρες (γύρω από το κουτί) και κολλάμε. ΄
  • Όσο περισσεύει από την άλλη άκρη, το γυρίζουμε προς τα μέσα.
  • Τέλος, τυλίγουμε ένα κομμάτι σπάγκο και δένουμε για να το κάνουμε πιο χαριτωμένο.
  • Το γεμίζουμε με τα λουλούδια, προσθέτουμε στο κέντρο το αυγό και είναι έτοιμο!
pasxalina-glastrakia-ntimena-me-linatsa

pasxalina-glastrakia-ntimena-me-linatsa

Περιμένω όπως πάντα τη γνώμη σας...


to e-periodiko mas
8 Σχόλια

8 σχόλια:

  1. Απλό και κομψό! Το κράτησα και αυτό...Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ.
    Καλό σου μεσημέρι
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Πολλά πολλά ευχαριστώ φίλη!
    Φιλάκια, καλό μεσημέρι και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφιές και μάλιστα Πασχαλινές! μπράβο στων χεριών την δεξιοτεχνία αλλά την έμπνευση του νου. Καλό μεσημέρι Μαρίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν! Σ' ευχαριστώ που πέρασες καλέ μου φίλε και για τα όμορφα λόγια σου!
      Καλό σου ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Μου εδωσες ιδεα πως να καλυψω ενα γλαστρακι με παχυφυτο που εχω στο παραθυρο της κουζινας.πολυ ομορφα.να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου και θα την υιοθετήσεις Λίτσα μου! Πολλά φιλιά, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Μαρίνα μου έγιναν τέλεια! Φανταστική ιδέα! Και χωρίς το αυγουλάκι τα κρατάμε όλο τον χρόνο. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, Θάλειά μου, έχεις δίκιο όλο το χρόνο μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Εγώ τα έχω στον πάγκο της κουζίνας με αρωματικά φυτά. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλη! Την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram