Σωπαίνουν όλα...


sopainoun-ola
Photo by lena Mytchyk on Unsplash
Μια φούχτα ήλιου, έπεσε από τις πλαγιές
σκορπίζοντας χρυσάφι στον ορίζοντα
Σωπαίνουν όλα μπρος την ομορφιά!

Μόνο ο αγέρας λυσσομανά απειλητικά…
Πώς γίνεται κόλαση ο παράδεισος…
Πώς τρυπώνει τόση θλίψη στην ξέφρενη χαρά…

Σωπαίνουν όλα μπρος τον όλεθρο!

Στάχτη σκεπάζει κάθε βήμα
απόγνωση ζωγραφίζεται σε κάθε βλέμμα
ένα σμάρι πουλιών κλαδί χλωρό αναζητά, μάταια…

Σωπαίνουν όλα μπροστά στον πόνο!
Μόνο ένα βουβό κλάμα σαν ψίθυρος πλανιέται στ’ αποκαΐδια
μια στάλα ελπίδας στα συντρίμμια αναζητά
γυρεύοντας αλλοτινές χαρές, που χάθηκαν στη λάβα…

Σωπαίνουν όλα μπρος το θάνατο!

Μόνο ένα τεράστιο «γιατί» κοιτά με παράπονο την εξουσία,
που με θράσος, άφεση ζητά!
Δεν έχω το χάρισμα να συγχωρήσω!
Δεν έχω το δικαίωμα να ξεχάσω!
Το πήραν μαζί τους οι νεκροί, που γέννησε η λαίλαπα…
Kι έμεινα εκεί, να μετρώ πληγές και λάθη
Έμεινα εκεί, ανάμεσα στον ατέλειωτο πόνο, να προσπαθώ να ρίξω βάλσαμο…
Έμεινα εκεί, στον καμένο παράδεισο, να προσπαθώ να ζήσω…
... 

Το ποίημα αυτό ήταν η συμμετοχή μου στο "Παιχνίδι με τις λέξεις #19" της φίλης μου Μαρίας από το MyTripsOnBlog. Οι υποχρεωτικές λέξεις, σημειώνονται με διαφορετικό χρώμα. 
Ευχαριστώ θερμά όσους το ξεχώρισαν και το ψήφισαν.

Γράφτηκε και αφιερώνεται στους 102 νεκρούς της φονικής πυργκαγιάς στο Μάτι το 2018.


to e-periodiko mas
16 Σχόλια

16 σχόλια:

  1. 'Μόνο ένα τεράστιο «γιατί» κοιτά με παράπονο την εξουσία,
    που με θράσος άφεση ζητά!
    Δεν έχω το χάρισμα να συγχωρήσω!
    Δεν έχω το δικαίωμα να ξεχάσω! ''
    Τα είπες όλα μέσα σε λίγους στίχους!!
    Υπέροχο!! Συγχαρητήρια Μαρίνα μου!
    Να σαι καλά
    Καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρίνα μου συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου συμμετοχή!
    Τόσο πολύ συγκινητική και δυστυχώς τόσο αληθινή!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ Μαράκι μου, για την ευκαιρία που μου έδωσες και για καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά, φίλη!!

      Διαγραφή
  3. Ωδή στους αδικοχαμένους! Μεστό, καλογραμμένο, συναισθηματικό και άκρως αληθινό!!
    Εκφράζεις όσα ο καθένας που βίωσε αυτή την τραγωδία θα ήθελε να πει.
    Θερμά συγχαρητήρια!
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη!Αυτή η τραγωδία άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της στο μυαλό και την ψυχή μας...
      Να είσαι πάντα καλά!
      Μαρίνα

      Διαγραφή
  4. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κοπέλα μου, για όσα έγραψες!
    Υπέροχο κι ΑΛΗΘΙΝΟ!
    Ξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ, Ξένια! Με τιμούν τα λόγια σου!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Μαρίνα

      Διαγραφή
  5. "Έμεινα εκεί, ανάμεσα στον ατέλειωτο πόνο, να προσπαθώ να ρίξω βάλσαμο…
    Έμεινα εκεί, στον καμένο παράδεισο, να προσπαθώ να ζήσω…"

    Μαρίνα μου! το αγάπησα αυτό σου το ποίημα. Γιατί στους στίχους του βασίλεψε αυτή η απέραντη σιωπή. Αυτή η αναμέτρηση με το άδικο. Με συγκίνησε, μου προκάλεσε πολύ δυνατά συναισθήματα.
    Αλλά ήταν και των στίχων σου η πλοκή, η ομορφιά τους, ο λυρισμός και η δύναμή τους που αντάμωσε με τα δικά μου.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ Μαρίνα για όσα ένιωσα διαβάζοντάς το.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με συγκινείς βαθιά! Θερμά ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με τιμούν καλέ μου φίλε!
      Καλησπέρα σου

      Διαγραφή
  6. Οι στίχοι σου κρύβουν αλήθειες Μαρίνα μου. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι η πρώτη φορά που γράφω σχόλιο... ταίριαξες εκπληκτικά τις υποχρεωτικές λέξεις με την τραγωδία κι έδωσες όλες τις εικόνες φρίκης σε λίγες γραμμές... μπράβο σου
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πολύ τιμητικό, τα γραφόμενά μου να σε κάνουν να γράψεις αυτό το όμορφο σχόλιο Κωστή!
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, να είσαι καλά!
      Μαρίνα

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Μαρίνα μου για τη συμμετοχή σου.
    Το δεν έχω δικαίωμα να ξεχάσω, τα λέει όλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σε φιλώ, να είσαι καλά!!

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram