Diy "βροχή" στολιδιών!


diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Ο μήνας των γιορτών έφτασε και οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί ήδη ξεκίνησαν σε πολλά σπίτια. Τα δέντρα μικρά και μεγάλα στήνονται στην καλύτερη γωνιά του καθιστικού, τα διακοσμητικά απλώνονται σε κάθε σημείο και τα παιδιά τιτιβίζουν χαρούμενα μέσα σ' όλο αυτό το γιορτινό σκηνικό. Οι Creative Bloggers δεν θα μπορούσαν να μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα ειδικά, αυτή την περίοδο, που σε προτρέπει για κατασκευές.

Το θέμα του μήνα, είναι χριστουγεννιάτικο diy στολίδι και η δική μου πρόταση είναι εύκολη και γρήγορη, αφού ο χρόνος είναι πολύτιμος ειδικά αυτό τον καιρό που οι υποχρεώσεις αυξάνονται.

Creative-Bloggers

Κάθε χρόνο όλο και κάτι καινούργιο αγοράζουμε, όλο και κάτι περισσεύει που δεν κρεμιέται στο δέντρο τελικά και καταλήγουμε με αρκετά στολίδια στην κούτα, που δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε. Έτσι σκέφτηκα φέτος να φτιάξω μια "βροχή" στολιδιών από όλα εκείνα τα μικρά στολίδια που περίσσεψαν από το δέντρο. Τα φαντάστηκα να αιωρούνται πάνω από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και με τη βοήθεια μιας λεπτής πετονιάς, η φαντασία έγινε πραγματικότητα!

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Χρησιμοποίησα: 
  • 20 στολίδια
  • πολύ λεπτή πετονιά
  • ψαλίδι
  • μέτρο
diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Έτυχε να έχουν όλα το ίδιο χρώμα χρυσό γυαλιστερό και ματ. Αν όμως είναι διαφορετικά θα έχουν εξίσου εντυπωσιακό αποτέλεσμα!

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Έφτιαξα τρεις σειρές στολιδιών με μήκος 130 εκ. για τις δύο μεγάλες και 116 εκ. για τη μικρότερη. Έδεσα ένα στολίδι ανά 17 εκ. και τα τοποθέτησα στο φωτιστικό της τραπεζαρίας! Τόσο εύκολα, τόσο γρήγορα! 

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Το αποτέλεσμα το βλέπετε! Πραγματικά νομίζει κανείς ότι αιωρούνται γιατί η πετονιά είναι τόσο λεπτή, που είναι σχεδόν αόρατη ακόμα και από μικρή απόσταση. Εννοείται πως μπορούν να τοποθετηθούν σε πολλά σημεία, ανάλογα με το χώρο και φυσικά όχι μόνο σε ευθεία αλλά και κυκλικά και να γίνουν όσες σειρές θέλουμε!

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Και με αναμμένο φωτιστικό...

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas

Να πω επίσης πως οι διαστάσεις κάλλιστα μπορούν να διαφοροποιηθούν ως προς το μήκος, ειδικά αν τα τοποθετήσετε σε μια γωνία ξεκινώντας από το ταβάνι ως κάτω. Θα μπορούσαν να ακουμπούν στο πάτωμα, αν δεν έχετε παιδάκια, που μπορεί να τα τραβήξουν ή κατοικίδιο που θα τα θεωρήσει ένα ακόμα ευχάριστο παιχνίδι, αλλά και ως προς την απόσταση μεταξύ τους, ειδικά αν τα στολίδια είναι μεγάλα. Τότε θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερη απόσταση από 17 εκ. έτσι ώστε να μην είναι πολύ πυκνά και θυμίζουν γιρλάντα...

diy-broxi-stolidion-to-eperiodiko-mas


Είμαι σίγουρη πως θα θέλετε να δείτε τι προτείνουν και τα υπόλοιπα κορίτσια της παρέας γι' αυτό, σας δίνω τα blog και τις ημερομηνίες των αναρτήσεών τους. Μην τις χάσετε!

  • Χριστίνα από Art Decoration Crafting ………………………………….. 02/12/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka ……………………………………………… 03/12/2019
  • Μαρίνα από to e-periodiko mas ………………………………………… 04/12/2019
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope ……………………………………………… 05/12/2019
  • Νικολέττα από Crafty details ………………………………………………… 06/12/2019
  • Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου …………………………………. 07/12/2019
  • Ελεάνα από My Home My Memories ………………………………………. 09/12/2019
  • Κικίτσα από DIY My Day ……………………………………………………. 10/12/2019
  • Σωτηρία από My Little World ……………………………………………….. 11/12/2019
  • Νίκη από Ονειροποιείο ………………………………………………………. 12/12/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο …………………………………………………. 13/12/2019
  • Κική από Creative Moments ……………………………………………….. 14/12/2019
Περιμένω όπως πάντα τη γνώμη σας!

to e-periodiko mas
35 Σχόλια

35 σχόλια:

  1. Τί ωραία βροχή!
    Πολύ καλή ιδέα να αξιοποιήσουμε όλα τα μικρά στολίδια.
    Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! Τα λυπόταν η ψυχή μου να καταλήγουν στην κούτα κάθε χρόνο, χώρια αυτά που δώρισα και μοίρασα και σε μπαζάρ... πάντα έμεναν και τώρα βρήκαν τη θέση τους!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές!!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  2. ειναι τελεια! συγχαρητηρια
    οι ανω φιλες ειναι ολες χρυσοχερες
    σας παρακολουθω και σας θαυμαζω

    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά!!
      Πολλά φιλιά φίλη!
      Καλές γιορτές με υγεία!!
      Μ

      Διαγραφή
  3. Βροχή ....αστεριών και στολιδιών από "χρυσά" και δημιουργικά χέρια! Τα απολαμβάνω ένα προς ένα Μαρίνα και ξέρεις πόσο μου αρέσουν κάτι τέτοια. Τρέχω να δω και τις άλλες δημιουργίες.
    Καλημέρα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, πολύ σ' ευχαριστώ!! "Χρυσά" δημιουργικά χέρια πρέπει να πω πως είναι και τα δικά σου! Οι δημιουργίες σου κάθε φορά με αφήνουν άφωνη!
      Να είσαι καλά φίλε μου! Καλές γιορτές με υγεία στο σπιτικό σου!!
      Φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  4. Τι πανέμορφη ιδέα!!! Για να μην πηγαίνει τίποτα χαμένο!!
    Μπράβο Μαρίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ελένη μου! Τίποτα δεν πάει χαμένο! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα!! Και η ονομασία που τους έδωσες ταιριάζει απόλυτα.
    Μου έδωσες ιδέες γιατί όντως μικρά στολίδια ξεμένουν στις κούτες
    Μπράβο σου
    Καλή συνέχεια Μαρίνα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου χαίρομαι που έδωσα ιδέες και αφορμή για δημιουργία! Πολύ σ' ευχαριστώ που πέρασες!!
      Πολλά φιλιά, φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  6. Que idea mas genial! Se ven muy lindos esos colgantes de Navidad!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία πρόταση διακόσμησης Μαρίνα μου. Μία όμορφη βροχή από αυτές τις γιορτινές, γεμάτη χρυσές χριστουγεννιάτικες σταγόνες.
    Καλές γιορτές.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλές γιορτές με υγεία, φίλη!
      Φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  8. Έγραψες!!! Πολύ ωραία ιδέα, γιατί έχουμε και στολίδια που τα θέλουμε αλλά όχι στο δέντρο.
    Καλές γιορτές! 🌟❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αλεξάνδρα μου! Τα στολίδια μπορούν να είναι και μακριά από το δέντρο!
      Φιλιά πολλά, φιλενάδα σ' ευχαριστώ!
      Καλές γιορτές!
      Μ

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετικη ιδεα.φετος.και πολυ ομορφη.Μαλιστα εδεσαν πολυ καλα και στο δικο σου χωρο.Καλες γιορτες να εχουμε Μαρινα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Καλές γιορτές με υγεία για όλους!!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου αρεσει η ιδεα σου Μαρινα μου! Λιτή αλλά λαμπερη και γιορτινή!!
    Καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Νίκη μου!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Καλές γιορτές με υγεία στο σπιτικό σου!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτική ιδέα! Μαρίνα μου έχεις εξαιρετικό γούστο και αισθητική και το αποτέλεσμα είναι θεαματικό. Και του χρόνου να είσαι καλά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πάρα πολύ, που σου άρεσε!!
      Καλές γιορτές φίλη, με κάθε καλό στο σπιτικό σου!
      Φιλιά πολλά!
      Μ

      Διαγραφή
  12. Μαρίνα πολύ καλή η ιδέα για τα στολίδια που μας περισσεύουν και άμα είναι και χρωματικά ίδια σαν τα δικά σου, ακόμα καλύτερα! Ωραία φωτιστικά!!Καλές γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Λαμπρινή μου! Και με διαφορετικά χρώματα είναι ωραίο αρκεί να προσέξει κανείς τη συμμετρία, νομίζω. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλές γιορτές με υγεία σε σένα και τους αγαπημένους σου!!
      Μ

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη ιδέα Μαρίνα μου και ταίριαξε ιδανικά με τον υπέροχο χώρο σου! Καλές γιορτές φιλενάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!! Όταν μια ειδικός σαν εσένα αφήνει τέτοια όμορφα λόγια, είναι ένα επιπλέον "συν" για μένα!! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!!
      Καλές γιορτές φίλη αγαπημένη! Υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!!
      Φιλιά γλυκά
      Μ

      Διαγραφή
  14. Καλά πόσο όμορφη ιδέα είναι αυτή! Πραγματικά αξιοποίησες όλα τα περισσευούμενα στολίδια και μάλιστα χωρίς κόστος! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Είναι κρίμα τόσα πανέμορφα στολίδια να παραμένουν στην κούτα... τώρα μπορούν να αιωρούνται!!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  15. Κι έχω τόσα ποολά στολίδια που μένουν μέσα στις κούτες κάθε χρόνο!!! Νομίζω πως του χρόνου θα είμαι πιο σωστά οργανωμένη!!! Ευχαριστούμε για τη φοβερή ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ σ' ευχαριστώ που πέρασες Κική μου!
    Να έχεις όμορφες γιορτές!
    Φιλιά
    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία ιδέα Μαρίνα μου να αξιοποιήσεις τα μικρά στολιδάκια με αυτό τον τρόπο! Δείχνουν υπέροχα και ταιριάζουν πάρα πολύ με τον χώρο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλειά μου! Τα έβλεπα κάθε φορά να μένουν στην κούτα παραπονεμένα, σα να ζητούσαν θέση κι αυτά στη γιορτινή ατμόσφαιρα...
    Σε φιλώ φίλη!!
    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφα, έτσι όπως κρέμονται από το φωτιστικό.
    Μια πολύ σικάτη ιδέα.
    Μπράβο Μαρίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram