Θεραπεύστε τον επιχείλιο έρπη με φυσικό τρόπο, άμεσα!


therapeuste-ton-epixeilio-erpi-me-fysiko-tropo-amesa
Photo by ian dooley on Unsplash
Πριν σας πω τους φυσικούς τρόπους για να απαλλαγούμε από τον επιχείλιο έρπη, ας δούμε τι ακριβώς είναι. Πρόκειται για μια ιογενή λοίμωξη, που προέρχεται από τον ιό του απλού έρπητα (HSV), ο οποίος παραμένει αδρανής στα νεύρα του δέρματος των χειλιών και του προσώπου. Τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού που είναι κάτω από 50 χρόνων, είναι φορείς του ιού αυτού που προκαλεί τον επιχείλιο έρπητα, όπως ανακοίνωσε και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Ενεργοποιείται από διάφορους παράγοντες όπως το στρες, η κούραση, το κρυολόγημα, η εμμηνορυσία και η εγκυμοσύνη (όσο αφορά τις γυναίκες), η υπεριώδης ακτινοβολία αλλά και οι ακραίες καιρικές συνθήκες.

Ο τρόπος να τον αντιμετωπίσουμε μέσω των φαρμακευτικών σκευασμάτων είναι λίγο ως πολύ γνωστός. Τι γίνεται όμως όταν ο έρπης κάνει την εμφάνισή του και δεν υπάρχει στο σπίτι κανένα σκεύασμα από αυτά που κυκλοφορούν στο φαρμακείο, όπως έγινε με μένα;

Η λύση, που ίσως σας κάνει να μην χρησιμοποιήσετε ξανά χημικά σκευάσματα, είναι τα προϊόντα που μας παρέχει η ίδια η φύση και έχουμε όλοι στο σπίτι ανά πάσα στιγμή.

Επειδή μου συνέβη πρόσφατα και δοκίμασα το μαγικό, για μένα, γιατροσόφι θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας.

Παίρνουμε λοιπόν ένα φλιτζανάκι και μέσα ανακατεύουμε 1 κουταλιά της σούπας μέλι με μισό κουταλάκι του γλυκού σόδα φαγητού. Το δουλεύουμε καλά έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μια παχύρρευστη πάστα την οποία θα απλώσουμε πάνω στο σημείο του έρπη. 
Αν επαναλάβουμε αυτό 3 με 4 φορές τη μέρα, πριν προλάβουν να συμπληρωθούν δύο ημέρες ο έρπης θα είναι παρελθόν.

Να σκεφτείτε πως αμέσως μόλις το απλώσουμε στην πάσχουσα περιοχή εξαλείφεται κάθε ενόχληση.

Άλλος ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τον επιχείλιο έρπητα είναι το σκόρδο. Κόψτε στη μέση μια σκελίδα και εφαρμόστε τη με λίγη πίεση πάνω στο σημείο που εμφανίστηκε ο έρπης. Κρατήστε τη για περίπου δέκα λεπτά και ξεπλύνετε την περιοχή με χλιαρό νερό. Αυτή τη διαδικασία θα χρειαστεί να την επαναλάβετε μερικές φορές μέσα στη μέρα.

Να σημειώσω ότι οι παραπάνω πληροφορίες είναι ενημερωτικές από την προσωπική μου εμπειρία και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ιατρική συνταγή!



Πηγή πληροφοριών:onmed.grkefaloniamas.gr

to e-periodiko mas
12 Σχόλια

12 σχόλια:

  1. Η μαμά μου βγάζει συνέχεια. Θα της μεταφέρω τις πολύτιμες συμβουλές σου. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κρατώ! Αν και δεν έχω βγάλει μέχρι στιγμής έρπη, αλλά είναι πολύτιμη η γνώση που απέκτησες δοκιμάζοντας θαυμάσια υλικά--μέλι και σόδα ή σκόρδο--- που από μόνα τους είναι θαυματουργά.
    Σ'ευχαριστούμε Μαρίνα μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Αννούλα μου, που πέρασες!
      Αχρείαστη να είναι η συνταγή!!
      Σε φιλώ γλυκά
      Μ

      Διαγραφή
  3. Είδες Μαρίνα η δύναμη της φύσης; Και τα παρασκευάσματά της; Φοβερό πράγμα ο έρπης ζωστήρ. Ο Θεός να μας φυλάει.
    Ευχαριστούμε καλή μου φίλη. Φιλιά στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπουδαία η δύναμη της φύσης Γιάννη μου! Για όλα έχει λύσεις, αρκεί να τις μαθαίνουμε και να τις μοιραζόμαστε!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
      Φιλιά κι από μένα
      Μ

      Διαγραφή
  4. Τι καλά που μοιράστηκες την εμπειρία σου αυτή Μαρινακι μου.. όλο και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ψάχνουμε για φάρμακο αλλά όταν πρόκειται για λύσεις και μάλιστα φυσικές είναι ότι καλύτερο..σε ευχαριστούμε πολύ φίλη μας..να περνάς όμορφα με ότι κάνεις...φιλιααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σκέφτηκα κι εγώ Ρούλα μου, γι' αυτό το μοιράστηκα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες φίλη αγαπημένη!!
      Φιλιά πολλά και γλυκά!
      Μ

      Διαγραφή
  5. Ωχ.το εχω παθει αρκετες φορες.και παντα απο εντονο στρες.την τελευταια φορα απο το πολυ οινοπνευμα που εβαζα συνεχως ειχα καψει τα χειλη μου.Τραυματικη εμπειρια.Αχρειαστες οι συμβουλες σου Μαρινα μου.Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο πάθαινα κι εγώ Λίτσα μου. Λες και το έκανε επίτηδες και με έβρισκε όταν δεν είχα τίποτα στο σπίτι με αποτέλεσμα να καταφεύγω στο οινόπνευμα με τις γνωστές συνέπειες. Ευτυχώς όμως υπάρχουν σωτήριες λύσεις! Αχρείαστες να είναι!
      Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Μ

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram