Diy σκαμπό από παλιό κομοδίνο!


diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Το θέμα του Φεβρουαρίου για τις Creative Bloggers είναι οι μεταμορφώσεις και η δική μου πρόταση είναι η μεταμόρφωση κομοδίνου σε σκαμπό!

Ένα παλιό κομοδίνο ξεχασμένο για χρόνια, μεταμορφώθηκε σε σκαμπό για το καθιστικό με λίγα επιπλέον υλικά.

diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ένα τετράγωνο ταλαιπωρημένο κομοδίνο καθόταν ήσυχα στο δωμάτιο των ξένων και περισσότερο έπιανε χώρο παρά εξυπηρετούσε. Ήρθε λοιπόν ο καιρός, με το θέμα του μήνα, να πάρει άλλη μορφή και να γίνει ξανά χρήσιμο και λειτουργικό.

diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Για τη μεταμόρφωσή του χρειάστηκα δερματίνη στο ίδιο χρώμα με τον καναπέ, τέσσερα ροδάκια για έπιπλα και αφρολέξ για το μαξιλάρι που πρόσθεσα, αφού σκαμπό χωρίς μαξιλάρι δεν γίνεται! Για να  προμηθευτώ εύκολα και γρήγορα δερματίνη, την αναζήτησα στο διαδίκτυο και μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες ήταν στα χέρια μου.

Ξεκίνησα, φέρνοντας τ' απάνω κάτω στην κυριολεξία! Ο λόγος ήταν ότι το κομοδίνο στο κάτω μέρος του είχε κενό και πάτο και ήταν ό,τι έπρεπε για να μπει εκεί το μαξιλάρι, χωρίς να φεύγει από τη θέση του. Έτσι, αφού βίδωσα στο πάνω μέρος τέσσερα ροδάκια για να μετακινείται με ευκολία, το αναποδογύρισα για να τοποθετήσω το μαξιλάρι.

diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Προηγουμένως αφαίρεσα τα πομολάκια, το μέτρησα περιμετρικά, έκοψα και γάζωσα τη δερματίνη για να "φορεθεί" σα γάντι και να μην ανοιγοκλείνουν τα συρτάρια του, ενώ φρόντισα το κάλυμμα να φτάνει ως το πάτωμα και να κρύβει τα ροδάκια.

diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Στη συνέχεια, έραψα κάλυμμα από την ίδια δερματίνη για το μαξιλάρι. Ευτυχώς είχα αφρολέξ από άλλη κατασκευή και δεν έτρεξα στα μαγαζιά... Ομολογώ πως αυτό ήταν το πιο δύσκολο, γιατί θέλει προσοχή στο μέτρημα για να γίνει σωστό και καλαίσθητο. Νομίζω πώς μάλλον τα κατάφερα!...

diy-skabo-apo-palio-komodino-to-e-periodiko-mas

Το αποτέλεσμα το βλέπετε και φυσικά θέλω τη γνώμη μας! 


Το πρόγραμμα των αναρτήσεων των Creative Blogger γι' αυτό το μήνα είναι το εξής:

Χριστίνα από Art Decoration Crafting στις 3/2/2020
Λαμπρινή από Lamprouka στις 4/2/2020
Μαρίνα από to e-periodiko mas σήμερα 5/2/2020
Ελπίδα από Two Boys & Hope στις 6/2/2020
Νικολέττα από Crafty details στις 7/2/2020
Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου στις 8/2/2020
Κικίτσα από DIY My Day στις 10/2/2020
Σωτηρία από My Little World στις 11/2/2020
Νίκη από Ονειροποιείο στις 13/2/2020
Ελένη από Καρυδότσουφλο στις 14/2/2020




to e-periodiko mas
30 Σχόλια

30 σχόλια:

  1. Α είσαι απίθανη. Εσύ δεν άλλαξες όψη απλά σε έπιπλο του άλλαξες χρήση. Πολύ ωραίο έγινε. Μπράβο είσαι χρυσοχέρα
    Καλή σου μέρα Μαρίνα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου! Δεν χρειάστηκε να κάνω πάρα πολλά. Χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα!
      Φιλιά πολλά, καλή σου μέρα φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  2. Άψογη δουλειά Μαρίνα μου. Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανο!!! Μπράβο σου! Να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο εγινε Μαρίνα μου! Ανανεώθηκε, έβαλε τα καλά του και βγηκε στο σαλόνι! Νεα ζωή το περιμένει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Νίκη μου! Μηδένισα το κοντέρ του και το έβγαλα στο φως για νέες "περιπέτειες"... χα χα
      Σ' ευχαριστώ πολύ φίλη!!
      Καλή σου μέρα
      Μ

      Διαγραφή
  5. Τη γνώμη μας;
    Τι μπορούμε δηλαδή βρε Μαρίνα να πούμε μπροστά σε αυτή σου την "αναγέννηση". Δηλαδή, τι ακριβώς έχει να ζηλέψει μπροστά στις "επαγγελματικές" και μάλιστα πανάκριβες επιλογές του εμπορίου; Μου αρέσει το απέριττο λευκό του χρώμα, η τέλεια προσοχή στη λεπτομέρεια. Αλλά το κυριότερο ήταν η σκέψη σου, δηλαδή: "Θα κάνω αυτό το παλιό κομοδίνο ένα σκαμπό καθιστικού χώρου". Εκεί ξεπερνάς τις προσδοκίες.
    Μπράβο βρε κορίτσι μου. Μπράβο σε όλες σας σε αυτήν την ομάδα με τις εξαίρετες επινοήσεις σας.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου τα λόγια σας ζωγραφίζουν ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου και με κάνουν να σκέφτομαι πως αξίζει τον κόπο να δείχνω τέτοιες ιδέες που μπορεί να δώσουν λύση και σε άλλους, χωρίς να ξοδευτούν για κάτι που χρειάζονται. Γιατί αυτός είναι ο στόχος. Όχι να κάνω την έξυπνη "δείτε τι ωραία που τα καταφέρνω"... κι εσείς με την ανταπόκρισή σας με δικαιώνετε σ' αυτή μου την προσπάθεια!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα καλέ μου φίλε!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  6. Ούτε στον ύπνο του θα το φανταζόταν το κομοδίνο Μαρίνα μου να άλλαζε τόσο πολύ...μπορεί να είχε πολύ δουλειά και δύσκολη αλλά ...αναβαθμίστηκε πολύ όμορφα θα έλεγα για να πάρει την θέση του στο σαλόνι..
    Μπράβο Μαρίνα μου για την ανακύκλωση και την ιδέα...!! καλο μηνα να έχεις και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις..φιλιααα!!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρούλα μου, δεν το φανταζόταν το καημένο και η αλήθεια είναι πως η δουλειά που είχε δεν ήταν ούτε πολλή ούτε δύσκολη όσο φαίνεται. Περισσότερο θέληση χρειάστηκε για να πετύχει η αναβάθμιση και η ανακύκλωση! Πιστεύω πολύ στην επαναχρησιμοποίηση αντικειμένων, που παίρνουν νέα ζωή με μια αλλαγή και χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες φίλη αγαπημένη και για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά πολλά φιλιά, καλό μήνα!!
      Μ

      Διαγραφή
  7. Γιατί δεν γίνεσαι επιπλοποιός βρε κορίτσι μου;
    Χρυσές δουλειές θα κάνεις 😂😂
    Είσαι απίστευτη.
    Δουλειά επαγγελματική και άψογη.
    ΜΠΡΆΒΟ Μαρίνα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχω τη δυνατότητα να φέρω τα πάνω κάτω, γίνομαι άμεσα Ρένα μου!! Μ' αρέσει αυτό το "παιχνίδι" ανακύκλωσης και αναγέννησης που θα το έκανα ευχαρίστως!! χα χα χα
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά φίλη
      Μ

      Διαγραφή
  8. Μα τι καταπληκτική ιδέα Μαρίνα μου! Το σκαμπό σου έγινε τέλειο και ταιριάζει υπέροχα στον χώρο σου! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  9. Μαρινα μου εφερες οντως τα πανω κατω και το αποτελεσμα εσενα δικαιωσε και εκανε εμας να τριβουμε τα ματια μας.και δουλεια επαγγελματια.να το καλοχαρειτε.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστώ Λίτσα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε, φίλη!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  10. Τα χέρια σου είναι χρυσά σαν την καρδιά σου.
    Συγχαρητήρια, είναι εξαιρετικό!!
    Καλή μας εβδομάδα Μαρινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Σταυρούλα, σ' ευχαριστώωωωωωωω!
      Πάντα με τον καλό λόγο!!
      Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις ψυχή μου!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο πολύ καλή δουλειά έκανες μοιάζει σαν καινούργιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Μ

      Διαγραφή
  12. Μαρινούλα μου, τι εκπληκτική δουλειά έκανες! Καλέ, λατρεύω το νέο σου σκαμπό! Πω πω, χίλια μπράβο για την ιδέα, φίλη μου, και για το αποτέλεσμα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Πολλά φιλιά φίλη, σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Μ

      Διαγραφή
  13. Αυτό θα πει ολική μεταμόρφωση!
    Τα συγχαρητήριά μου Μαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram