Συνέντευξη με ένα blogger...


Ο Γιάννης Pit στο e-periodiko mas

to-e-periodiko-mas
Photo by Leone Venter on Unsplash - to e-periodiko mas
H πανδημία του covid-19, κοινώς κορονοϊού ή κοροναϊκού, μας έκλεισε στο σπίτι, δίνοντάς μας όμως την ευκαιρία να ασχοληθούμε με πολλά που δεν προλαβαίναμε στην τρελή καθημερινότητα, που ζούσε ο καθένας από μας. Μέσα στο ζοφερό κλίμα που έφερε, την αγωνία για την υγεία και το μέλλον όλων μας, μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε περισσότερο, να επικοινωνήσουμε πιο ουσιαστικά, με συγγενείς και φίλους και η φράση "είσαι καλά;" να πάρει στα χείλη όλων μας τις πραγματικές της διαστάσεις.

Είναι λοιπόν μια εξαιρετική ευκαιρία να σας μεταφέρω τη συζήτηση που είχα με ένα πολύ αγαπημένο φίλο το Γιάννη Πιταροκοίλη, blogger πολυγραφότατο και πολυτάλαντο, συνοδοιπόρο στα διαδικτυακά δρώμενα και να σας παρουσιάσω τόσο το έργο του, όσο και κάποιες πλευρές του, που πιθανών να μη γνωρίζετε τόσο καλά.
Διαβάστε τι μου είπε...

Γιάννη μου, όταν σε πρωτογνώρισα στη blogoγειτονιά ήταν για μένα μια ξεχωριστή στιγμή. Κι αυτό, γιατί είσαι ένας άνθρωπος με θετική σκέψη, όμορφη γραφή, δοτικός και ευαίσθητος. Σιγά-σιγά διαπίστωσα πως είσαι και πολυτάλαντος, γι’ αυτό και θέλω από εκεί να ξεκινήσουμε…

Μαρίνα μου, κατ’ αρχήν να σε ευχαριστήσω για αυτό σου το κάλεσμα εδώ, που αποτελεί για μένα ιδιαίτερη τιμή και μου δίνει αρκετή συγκίνηση. Επίσης και για τα τόσο ευγενικά και ζεστά σου λόγια. Το e-periodiko είναι ένας δικτυακός χώρος, ένα portal, που έχει αποδείξει, εκτός των άλλων και τα ευαίσθητα αντανακλαστικά του στην ευκαιρία που δίνει σε αρκετούς ανθρώπους να παρουσιάσουν τον εαυτό τους, τη δουλειά τους μέσα από τη δικτυακή τους παρουσία. Τα λόγια σου και η αίσθηση που έχεις για μένα μεγαλώνει περαιτέρω την ευθύνη μου σε ένα δρόμο δύσκολο να προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι.

Πόσα blog έχεις και πώς προέκυψε αυτή η ενασχόλησή σου με το λεγόμενο blogging;

Όλα ξεκίνησαν κάπου στα 2004. Στην δικτυακή πλατφόρμα του Ελληνικού portal “pathfinder.gr”. Τότε ήταν η εποχή των δικτυακών κοινοτήτων, τα λεγόμενα clubs. Ένας χώρος απόλυτα συγγενικός των blogs. Εκεί ξεκίνησα την πρώτη μου δραστηριότητα ως αποτέλεσμα της ανάγκης μου να εκφράσω αυτά που έκαιγαν μέσα μου.

Σήμερα λειτουργώ τέσσερα blogs. Ένα θεματικό κινηματογραφικό, το CINEFIL, ένα προσωπικό-λογοτεχνικό, το ΗΔΥΠΟΤΟΝ, ένα καλλιτεχνικό με τις προσωπικές μου δημιουργίες και κατασκευές, το ΤΕΧΝΟΣΠΙΤΟ και ένα στο χώρο της πολιτικής και της κοινωνίας, το ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Ποιο ξεκίνησες πρώτο και ποιο κέρδισε την καρδιά σου, αν μπορείς να τα ξεχωρίσεις

Πρώτο ξεκίνησε τη λειτουργία του το “CINEFIL” στα μέσα του Νοέμβρη του 2010. Σήμερα ήδη τρέχει εννέα χρόνια ζωής. Είναι πολύ δύσκολο να ιεραρχήσει κανείς τα προσωπικά του δημιουργήματα και τους χώρους έκφρασής του αλλά για να είμαι δίκαιος, το “CINEFIL” αποτέλεσε γέννημα του μεγάλου μου πάθος για την έβδομη τέχνη.

Είχες σκεφτεί ποτέ πως θα βρεθείς μια μέρα με μια τέτοια ασχολία; Να γράφεις, να δημιουργείς στο Τεχνόσπιτό σου, να μιλάς για κινηματογράφο…

Ομολογώ ειλικρινά πως όχι! Ποτέ δεν θα μπορούσα πριν χρόνια να το σκεφτώ. Μήτε σαν ιδέα μήτε σαν τόλμημα. Όλος αυτός ο εξαίρετος κόσμος της έκφρασης και της δημιουργίας, αποτέλεσμα καθαρά εσωτερικής ανάγκης, προέκυψε από την επαφή και την εξοικείωσή μου με τον κόσμο της πληροφορικής και του διαδικτύου. Και το πιο όμορφο είναι ότι το πρώτο “bang” ήταν ένας χώρος για τον κινηματογράφο. Αμέσως μετά, ακολούθησε μια λυτρωτική πορεία απελευθέρωσης και άλλων πτυχών από τις διαθέσεις μου.

Ποιος είναι ο Γιάννης μακριά από τα blog του;... Τι αγαπάς, τι αντιπαθείς, τι ελπίζεις;

Ο Γιάννης μακριά και έξω από τα blog του είναι ένας απλός καθημερινός άνθρωπος στα 59 του χρόνια, που δεν μπορεί να εφησυχάσει. Που δεν αρέσκεται στην παραίτηση από τη δημιουργία, την έκφραση της ζωής. Είναι ένας άνθρωπος που, έχοντας πλέον τη δυνατότητα να απολαμβάνει το χρόνο του, αγαπά το σπιτικό του και την οικογενειακή ζωή με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Βρίσκει στο ποδήλατό του το μέσο που θα του δώσει ανάσες και εικόνες. Απολαμβάνει την ευλογία και το περπάτημα με τον αγαπημένο μας σκύλο τον “Άρη”, το “ψυχοπαίδι” της οικογένειας. Που ζει την κοινωνική δράση στο καμίνι των γεγονότων γύρω μας στο πολιτικό γίγνεσθαι.

Αγαπώ κάθε τι που μπορεί να οδηγήσει τον άνθρωπο, ατομικά και συλλογικά, ένα βήμα πιο μπροστά σε έναν καλύτερο κόσμο. Η ζωή είναι στιγμές, βλέμματα, συναισθήματα. Αντιπαθώ την κοινωνική ανισότητα και την αδικία. Ελπίζω και παλεύω για έναν καλύτερο κόσμο.

Ένα μότο που με εκφράζει είναι το “Κι αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε, λες και μες στη θύελλα θε να ‘βρει τη γαλήνη”.

Μίλα μου για τα βιβλία σου. Είναι φανταστικές ιστορίες? Πώς ήταν αυτή η εμπειρία και τι αποκόμισες;

Στο γράψιμο ξεκίνησα, με μεμονωμένες απόπειρες, στα πρώτα νεανικά μου χρόνια. Σκόρπια κείμενα, σκέψεις, μια πρώτη απόπειρα θεατρικού έργου. Ακολούθησαν τα τελευταία πρόσφατα χρόνια οργανωμένες προσπάθειες να γράψω τα πρώτα μου διηγήματα, ποιήματα, μικρές ή μεγάλες νουβέλες και ένα μυθιστόρημα. Οι ιστορίες ναι είναι φανταστικές στο χώρο της πεζογραφίας, βγαλμένες όμως μέσα από την καθημερινή ζωή πολλές δε από αυτές με στοιχεία από τον κόσμο του ασυνείδητου και του φανταστικού.

Η Εμπειρία είναι υπέροχη. Είναι λυτρωτικό και καθαρτικό να γράφει κανείς. Να εκφράζει σε λόγο τις σκέψεις και παρορμήσεις του. Να δίνει “ζωή” σε χαρακτήρες που πολλές φορές ταυτίζεται μαζί τους. Να παίρνει μέρος στην πλοκή. Να σκηνοθετεί μετατρέποντας σε καρέ λέξεις φράσεις και κεφάλαια. Μπορώ να πω ότι κέρδισα πρώτα για μένα αυτή τη μαγική αίσθηση που δίνει η συγκίνηση της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου γραπτού λόγου, τη λύτρωση από φορτίσεις και εντάσεις και επίσης το ανεκτίμητο βίωμα της αγάπης του αναγνώστη που μοιράζεται μαζί σου αυτή την όμορφη στιγμή.

Τι κοινό έχουν τα βιβλία σου και τι διαφορετικό το κάθε ένα;

Μπορώ να πω ότι τα ανθρώπινα πάθη είναι παντού κυρίαρχα. Η κινηματογραφική δράση, οι διάλογοι, η noir ατμόσφαιρα, τα έντονα συναισθήματα και ο νατουραλισμός έχουν έντονη παρουσία. Από εκεί και πέρα αλλάζει ο χώρος και ο χρόνος δράσης, τα σημεία κορύφωσης. Στο καθένα από αυτά υπάρχει και μια απόπειρα να θιχτεί ένα ζήτημα να διαμορφωθεί μια εικόνα. Είτε ρεαλιστική είτε φανταστική. Η Εκδίκηση, οι αναμνήσεις, το ερωτικό πάθος, ο κοινωνικός αποκλεισμός, η πολιτική και κοινωνική διαπλοκή, η ατμόσφαιρα εποχής, το φανταστικό, το ονειρικό.

Πώς δουλεύεις;... Κλείνεσαι ας πούμε σε ένα γραφείο και γράφεις ασταμάτητα;

Συνήθως η κάθε γραφή απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση αλλά τα στοιχεία που είναι σημαντικά είναι ο καθορισμός του είδους. Τι θέλεις να γράψεις; Θρίλερ; αστυνομικό; ερωτικό; Θα πρέπει να ακολουθήσει η πρώτη έμπνευση, η αρχέτυπη σύλληψη. Αυτή μπορεί να γίνει σε έναν περίπατο στη φύση, σε μια βόλτα, σε ανύποπτες στιγμές. Θα πρέπει να πάρει οριστική σχεδόν μορφή απ’ την αρχή ως το τέλος. Ακολουθεί η δημιουργία των χαρακτήρων. Η αναλυτική γραφή δεν μπορώ να πω ότι με απομονώνει εντελώς. Τέλος αγαπώ πάρα πολύ να γράφω ακούγοντας μουσικά θέματα που ταιριάζουν με αυτό που γράφω.

Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου σε όλη αυτή την πορεία;

Η Γυναίκα μου έγραφε εξαίρετα παραμύθια για ...μεγάλα παιδιά. Ο πλούτος και η ένταση των συναισθημάτων που προκαλούσαν αποτέλεσαν για μένα ένα υπέροχο έναυσμα. Ακολούθησε η διοργάνωση κάποιων λογοτεχνικών δρώμενων στο χώρο των blogs, είτε στο χώρο της πρόζας: “Παίζοντας με τις λέξεις”, “Φωτοσυγγραφική σκυτάλη”, “Ερωτική υμνωδία” είτε στον ποιητικό λόγο “Συμπόσιο ποίησης”, τα οποία λειτούργησαν και λειτουργούν ακόμα ως υποστηρικτές σε αυτήν την προσπάθεια και τέλος η συμμετοχή των φίλων και αναγνωστών με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους. Σημαντική είναι και η υποστήριξη φίλων σε αναγκαίους τομείς της συγγραφής ενός έργου: η επιμέλεια στη γλώσσα, τεχνικές συμβουλές, προτάσεις και σκέψεις τους.

Θα προχωρούσες σε έντυπη έκδοση;... Τι σε κρατά από αυτό;... είναι το πρώτο βήμα το ηλεκτρονικό βιβλίο για να περάσεις στο έντυπο για παράδειγμα;

Αυτή τη στιγμή η έντυπη έκδοση ενός βιβλίου δεν είναι μέσα στις επιδιώξεις μου. Με κρατά η ιεράρχηση άλλων στόχων που απαιτούν μεγαλύτερη συγκέντρωση και ένταση. Η έκδοση ενός βιβλίου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το περιβάλλον στο χώρο δεν είναι το καλύτερο. Οι συνθήκες είναι αποθαρρυντικές. Δεν υπάρχουν πρωτοβουλίες να στηρίξουν νέους συγγραφείς στο χώρο και το οικονομικό στάτους είναι επώδυνο. Προς το παρόν θα μείνω στο χώρο του ηλεκτρονικού βιβλίου. Η ίδια η ζωή θα οδηγήσει στο τυχόν επόμενο βήμα.

Ποια είναι αυτή τη στιγμή τα βιβλία σου που έχουν εκδοθεί με τη μορφή E-Book και πού μπορεί κάποιος να τα βρει;

Έχουν εκδοθεί μία Νουβέλα, η “ΕΛΟΥΑΖ”, ένα κοινωνικό δραματικό θρίλερ. “Η ψυχή ενός πέτρινου κόσμου”, ένα μικρό ρομαντικό διήγημα με έντονες αναφορές φανταστικού και ονειρικού κόσμου και το: “Raymond and Nadine”, η έκδοση στα Αγγλικά ενός ρομαντικού ερωτικού διηγήματος Βικτωριανής εποχής με στοιχεία φανταστικού και σκοτεινού κόσμου. Αν όλα πάνε καλά, θα ακολουθήσει ένα δραματικό κοινωνικό αστυνομικό μυθιστόρημα περιπέτειας.

Διατίθενται στην δικτυακή πλατφόρμα Smashwords στην δικτυακή δ/νση:

https://www.smashwords.com/profile/view/GiannisPit

to-e-periodiko-mas

Σε ποιους άλλους δικτυακούς χώρους μπορεί κάποιος να βρει βιβλία σου;

Στην γνωστή δικτυακή πλατφόρμα Wattpad μπορεί κάποιος να βρει δημοσιευμένα βιβλία μου στην δ/νση: https://www.wattpad.com/user/GiannisPit

Αν σου ζητούσα να κάνεις ένα μικρό απολογισμό, τι θα έλεγες για το blogging; Σε βρίσκει κερδισμένο ή χαμένο; Ποιο είναι το μεγαλύτερο κέρδος σου, μέσα από αυτό;

Το blogging για μένα αποτελεί μια υπέροχη δραστηριότητα, απόλυτα αναγκαία στις γκρίζες και χειραγωγημένες εποχές που διανύουμε. Σε μια εποχή όπου στα social media γίνεται μια οργανωμένη προσπάθεια να κυριαρχήσει ένα υπέρμετρο “εγώ”, μια υποβάθμιση του πολιτισμού και της τέχνης, μια καθυπόταξη του βιβλίου και της λογοτεχνίας, πιστεύω ότι το blogging αποτελεί μια κοινότητα που δημιουργεί αντιστάσεις, παράγει πολιτισμό, ουσιαστική επικοινωνία, δημιουργία και σχέσεις.

Η ενασχόλησή μου με αυτό, χρόνια τώρα, με βρίσκει εμφανώς κερδισμένο σε γνώση, αξίες, πολιτισμό, ομορφιά, ανθρώπινη ζεστασιά και επαφή, τέχνη και δημιουργικότητα. Το πιο μεγάλο κέρδος από όλο αυτό ανάγεται στην αλήθεια ότι ένιωσα να γίνομαι καλύτερος και πιο δημιουργικός άνθρωπος, να δεχτώ τα συναισθήματα που μου προσέφεραν δεκάδες bloggers, καθένας με το δικό του στίγμα και χώρο αλλά και να δώσω και εγώ με τη σειρά μου ότι πιο όμορφο και χρήσιμο μπορούσα.

Ζούμε στην εποχή της πανδημίας του κορονοϊού, με ότι αυτό συνεπάγεται. Πως βλέπεις όλο αυτό το θέμα Γιάννη;

Είναι πολύ δύσκολες οι ώρες που περνάει η ανθρωπότητα και δυστυχώς ζούμε στιγμές που δεν έχουμε ζήσει για πάνω από μισό αιώνα. Ο ιός έρχεται να μας θυμίσει ότι τα θεμέλια του "πολιτισμού" είναι σαθρά στηριγμένα στην άμμο. Ο Καπιταλισμός, μπορεί να έφτασε την παραγωγή μέσων εξόντωσης σε απίστευτα όπλα, μπορεί η επιστήμη να έσπασε τον κώδικα του DNA αλλά όταν η φύση αποφασίσει να δηλώσει το δικό της παρόν τότε είμαστε ανίσχυροι μπροστά της. Αυτή τη στιγμή καταρρέουν οι απάτες του κόσμου της "αγοράς" και των ιδεοληψιών της. Η αποσάθρωση του κοινωνικού κράτους και της δημόσιας υγείας και η αντιμετώπισή της ως πλεονασματικό κόστος οδηγεί χιλιάδες συνανθρώπους μας στο θάνατο και στην απελπισία.
Η ζωή θα δώσει τη λύση όπως τη δίνει νομοτελειακά. Το ζητούμενο είναι, κάποια πράγματα, ιδίως αυτά που αφορά τον έλεγχο της ιδιωτικότητας του ανθρώπους, της διάλυσης των εργατικών του δικαιωμάτων, της κοινωνικής απόστασης και άλλα χθόνια, να μην ήρθαν για να μείνουν.
Να έχουμε όλοι υγεία, γρήγορα να περάσει ο εφιάλτης αυτός και να αποτελέσει εφαλτήριο για άλλες σκέψεις και αξίες στη ζωή μας.

Μαρίνα, θα ήθελα τέλος, να ευχαριστήσω τόσο εσένα προσωπικά, όσο και το e-periodiko για το βήμα, που τόσο δεκτικά μου προσέφερες αλλά και όλα τα θετικά εκείνα που μας προσφέρει εδώ και χρόνια με τη λειτουργία του.

Εγώ σ' ευχαριστώ Γιάννη μου, για την όμορφη κουβέντα μας και την εμπιστοσύνη που μου έδειξες! Εύχομαι να περπατάς πάντα σε ανεμπόδιστους δρόμους!


Σε μια περίοδο που το διάβασμα είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε τη θλιβερή πραγματικότητα, ελπίζω να σας έδωσα ένα ακόμα κίνητρο...


to e-periodiko mas
28 Σχόλια

28 σχόλια:

  1. Γιάννη φίλε μου με τον καταπληκτικό και αυθεντικό σου λόγο χαίρομαι που διάβασα για 'σένα, τις ανησυχίες και τα καταπληκτικά έργα σου που αξίζει να διαβαστούν και, γιατί όχι, να βγουν και σε έντυπη μορφή. Συνέχισε γερά να μας μοιράζεις τις γνώσεις σου πάνω στην έβδομη τέχνη και να μας συγκινείς με τα γραπτά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ο δικός μας Γιάννης, που δικαίως έχει κερδίσει το σεβασμό και την αγάπη μας!
      Ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο και την επίσκεψη!
      Μ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητέ φίλε Γιώργο. Η δουλειά σου λειτουργεί ως φιτίλι έμπνευσης για μένα σε όλη αυτήν την προσπάθεια. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Ο Γιάννης μας!!!
    Με τα όμορφα γραπτά του, τις κατασκευές του, την αγάπη του για τον κινηματογράφο.
    Εύχομαι να εκπληρωθούν όλα τα όνειρα του.

    Υγεία και δημιουργία για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες, Στέλλα μου! Ενώνω τις ευχές μου με τις δικές σου...
      Πολλά φιλιά, σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Μ

      Διαγραφή
    2. Στέλλα μου, ειλικρινά ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα λόγια σου!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μαρίνα μου για την ευαισθησία σου να παρουσιάζεις νέους συγγραφείς και να τους τονώνεις στην προσπάθειά τους. Τον Γιάννη μας, τον ανήσυχο, τον ευαίσθητο,τον Άνθρωπο πάνω από όλα, τον γνωρίζουμε εδώ και χρόνια και αξίζει να στηριξουμε και το έργο του, τη συγγραφική του προσπάθεια, που είναι ποιοτική και ενδιαφέρουσα.
    Εύχομαι΄κάθε επιτυχία στο δρόμο σου Γιάννη και σίγουρα θα την έχεις κι ας είναι δύσκολοι οι καιροί όταν υπάρχουν φίλοι σαν τη Μαρίνα που ξέρουν να στηρίζουν. Ξέρουν να προωθούν και να συμπαραστέκονται.
    Τα φιλιά μου και στους δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, να είσαι καλά. Για όλα όσα μου έχεις προσφέρει στην προσπάθεια αυτή.

      Διαγραφή
    2. Αννούλα μου αξίζει ο Γιάννης μας, κάθε προβολή στην καινούργια του προσπάθεια, γιατί με την πένα, το ήθος και την μεγάλη αγκαλιά που έχει για όλους κέρδισε την αγάπη και το σεβασμό μας, αλλά και μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη!
      Σε φιλώ γλυκά
      Μ

      Διαγραφή
  4. Μαρίνα μου, συγχαρητήρια γι' αυτή την πρωτοβουλία. Ο Γιάννης μας είναι Άνθρωπος με Α κεφαλαίο και χαίρομαι που του έδωσες τη δυνατότητα να παρουσιαστεί μέσα από αυτή την ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Γιάννη μου με ό,τι κι αν καταπιάνεσαι (γραφή, κατασκευές κλπ) είσαι εκπληκτικός. Συνέχισε έτσι, φίλε μου, και εύχομαι όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιηθούν. Πολλά φιλιά και σε σένα, Μαρίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, ευχαριστώ απ την καρδιά μου καλή μου φίλη. Για όλα.

      Διαγραφή
    2. Ο Γιάννης μας Μία μου, είναι τόσο ξεχωριστός και πολυτάλαντος, που αξίζει να τον γνωρίσουν όλοι όπως τον γνωρίζουμε εμείς!
      Σ'ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια, φίλη!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Μαρίνα μου για αυτή την συνέντευξη.
    Ο Γιάννης είναι εξαιρετικός σε ό,τι καταπιάνεται. Μου αρέσει η γραφή του και παρακολουθώ τα ενδιαφέροντα blog του.
    Γιάννη καλή επιτυχία στα e-book!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Κι εμένα μου αρέσει η γραφή του Γιάννη αλλά και κάθε του διαδικτυακή ασχολία, γι' αυτό και θέλησα να στηρίξω και τη νέα του προσπάθεια, ειδικά τώρα που το διάβασμα μπορεί να αποτελέσει διέξοδο στην καραντίνα...
      Πολλά φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  6. Μα τι ωραία ιδέα που είχες Μαρίνα μου!
    Συνέντευξη από τον πλέον προσφιλή διαδικτυακό φίλο μας, τον Γιάννη.
    Ο Γιάννης είναι ένα πρόσωπο "κοινής αποδοχής" που λένε κι οι πολιτικοί μας.
    Δηλαδή αν μπορούσαμε να ψηφίσουμε τον ΠΤΔ του blogging, αυτό το πρόσωπο θα ήταν σίγουρα ο Γιάννης. Μαχητής, ευαίσθητος, δημιουργικός, με ωραίο λόγο και ευγενική παρουσία. Η χαρά του Θεού!...
    Γιάννη, απόλαυσα τις απαντήσεις σου και εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιδιώξεις στο βάθος του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαρία μου με έκανες και γέλασα με την καρδιά μου! Να είσαι καλά. Ξέρεις ότι η δουλειά και το έργο σου αποτελούν για μένα οδηγό σε αυτήν την έμπνευση.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαράκι μου! Ο Γιάννης μας είναι ακριβώς αυτό που λες και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που θέλησα να τον παρουσιάσω σε όλους!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  7. Μαρίνα, αγαπημένη μας φίλη.
    Ειλικρινά να στείλω και εδώ δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ απ την καρδιά μου για αυτή σου την πρωτοβουλία. Το μπλογκ σου, η σελίδα στο facebook αποτελούν ανοιχτή αγκαλιά για κάθε φίλο, για κάθε άνθρωπο που βρίσκει στέγη φιλόξενη στην δημιουργική και εκφραστική του προσπάθεια.
    Και αυτό να ξέρεις είναι πάρα πολύ σημαντικό στις μέρες μας.
    Ειλικρινά με συγκινείς να το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, καλέ μου φίλε
      Η παρουσία σου όλα αυτά τα χρόνια στο διαδικτυακό κόσμο και ο τρόπος που γράφεις, σκέφτεσαι και κινείσαι κέρδισαν το σεβασμό, την αγάπη και μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά όλων μας. Δεν ήταν δυνατό να λείπεις από το περιοδικό, που στόχο έχει να παρουσιάζει δουλειά ανθρώπων με μεράκι και περισσή αγάπη σ' αυτό που κάνουν. Ανθρώπων αυθεντικών και μοναδικών που μόνο καλό έχουν να προσφέρουν.
      Σ' ευχαριστώ για την αποδοχή και την τιμή!
      Πολλά φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
    2. Η τιμή και το ευχαριστώ είναι δικό μου αγαπητή μου φίλη ειλικρινά. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Θα ομολογήσω πως...συγκινήθηκα! Ο Γιάννης είναι ένας αγαπημένος συνοδοιπόρος στο δικό μου κόσμο της μπλοκογειτονιάς μας. Είναι πολυτάλαντος, ευγενικός, με ανοιχτούς ορίζοντες στις σκέψεις και τα πιστεύω του. Θα ευχαριστήσω για την συνέντευξη αυτή γιατι έμαθα για το τρόπο που μπορω να βρω τα γραφόμενα του και να τον γνωρίσω καλύτερα. Ελπίζω να έχω την τιμή να είμαι στο κύκλο των φίλων του και ελπίζω και στη μελοντική προσωπική γνωριμία μας αφού η πρόσκληση μου στη Θεσσαλονίκη ισχύει .Μαρίνα μου ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Αχτίδα μου για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη! Ο Γιάννης μας αξίζει κάθε προβολή και στήριξη, γιατί είναι αξιόλογος και ξεχωριστός!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  9. Μαρίνα, ναι, μας έδωσες ένα όμορφο κίνητρο για να κάνουμε παρέα με τα βιβλία και την φαντασία, online και offline. Μας σύστησες έναν blogger ο οποίος, εκτός από πολυτάλαντος και πολυγραφότατος, είναι ένας άνθρωπος με ευγενική ψυχή. Ο Γιάννης θέλει και βρίσκει το θετικό που κουβαλά κάθε άνθρωπος και κάθε χαρακτήρας. Αντιμετωπίζει με ευγένεια τους ήρωες του, τους γείτονες τους στην μπλογκόσφαιρα, τους αναγνώστες. Αυτό θυμάμαι από την πρώτη μας επικοινωνία στον online κόσμο - την ευγένεια.
    Καλή και δημιουργική συνέχεια και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιάννης μας Τζοάννα μου, είναι έτσι! Ένας ευγενής άνθρωπος, ξεχωριστός, πολυτάλαντος και ειλικρινά χαίρομαι πολύ που τον γνώρισες λίγο περισσότερο από την συνέντευξη αυτή. Τα έργα του είναι η καλύτερη παρέα για όλους αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε όλοι...
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
      Πολλά φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Μαρίνα μου για την ωραία συνέντευξη που πήρες από τον φίλο μας τον Γιάννη.
    Μας έδωσες την ευκαιρία να τον γνωρίσουμε περισσότερο.
    Το διαδίκτυο τελικά, ενώνει ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα συναντιόντουσαν ποτέ.
    Μέσα από τα δικά του μπλογκ, βλέπουμε έναν άνθρωπο με ανησυχίες και ευαισθησίες για όλα.
    Εύχομαι να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα όλοι μαζί.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    Υ.Γ. δεν ξέρω γιατί δεν παίρνω είδηση τις αναρτήσεις σου.
    Ήρθα για να διαβάσω τη συμμετοχή σου στη φωτογραφική σκυτάλη κι έτσι είδα την συνέντευξη του Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, χαίρομαι που σου άρεσε η συνέντευξη του Γιάννη μας. Είναι ένας πολυτάλαντος άνθρωπος που κέρδισε το σεβασμό, το θαυμασμό και την αγάπη μας με την παρουσία του στο διαδικτυακό γίγνεσθαι. Έχεις δίκιο το διαδίκτυο ενώνει ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα είχαν καμία πιθανότητα να συναντηθούν!!
      Και τώρα που είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι είναι η καλύτερη ευκαιρία να διαβάσουμε τα βιβλία του Γιάννη και να απολαύσουμε τη γραφή του!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες φίλη, μου δίνει πάντα μεγάλη χαρά η παρουσία σου!!
      Πολλά πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλή συνέντευξη. Η γραφή του Γιάννη σε παραπλανά ευχάριστα. Αρμενίζεις μεθοδικά σε φουρτουνιασμένα νερά μέχρι που ένα χαστούκι σε ξυπνά και ανακαλύπτεις πως η φουρτούνα τώρα ξεκινά!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram