Σελίδες

Ετικέτες

Αρχική σελίδα

5/4/12

Ας είναι ο τελευταίος!


Όταν η απόγνωση παίρνει θέση στο μυαλό και την ψυχή των ανθρώπων, το αποτέλεσμα, είναι πάντα τραγικό.
Το ίδιο συνέβη για μια ακόμα φορά και χθες, όταν ο 77χρονος συνταξιούχος, έβαλε τέλος στη ζωή του στην πλατεία Συντάγματος, όπως έβαλαν τέλος στη ζωή τους χιλιάδες συμπολίτες μας, τα τελευταία δυο χρόνια.
Εκείνος όμως διάλεξε ένα δημόσιο χώρο για να τελέσει την πράξη του, προσπαθώντας να κάνει τους κυβερνώντες να ακούσουν την κραυγή απελπισίας ενός λαού, που υποφέρει, χωρίς ελπίδα και προοπτική για κάτι καλύτερο.
Γροθιά στο στομάχι, όλων όσων ζητούν, από τους ανθρώπους που υποφέρουν, υπομονή!
Υπομονή για να δούμε κι άλλους να φτάνουν στην ίδια θέση; Η υπομονή έχει και όρια! Και οι υπεύθυνοι πρέπει να το κατανοήσουν.
Δεν έχω λόγια να περιγράψω τα συναισθήματά μου. Δεν έχω λόγια να περιγράψω τη θλίψη μου, αλλά και την οργή μου!
Ένα ευχαριστώ, βγαίνει στα χείλη μου, για την προσπάθεια αφύπνισης, αυτού του ανθρώπου, που δεν γνωρίζω το όνομά του, αλλά μπορώ να τον κρατήσω στο μυαλό μου, με το σημαντικότερο όνομα: ΕΛΛΗΝΑΣ!...

Blogger Widget