Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Τα χρώματα επηρεάζουν τον εγκέφαλο!!!


Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Science Illustrated και έγινε στο πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολούμπια στο Βανκούβερ, με επικεφαλή της ερευνητικής ομάδας τον Rui Zhou, τα χρώματα έχουν την ιδιότητα να επιδρούν στην σκέψη των ανθρώπων, επηρεάζοντας την λειτουργία του εγκεφάλου, γεγονός που οφείλεται περισσότερο σε πολιτισμικούς παρά σε έμφυτους παράγοντες.
 Με βάση αυτή την ιδέα, Καναδοί ψυχολόγοι του μάρκετινγκ πραγματοποίησαν μία έρευνα, χρησιμοποιώντας 600 φοιτητές πανεπιστημίου, οι οποίοι υπεβλήθησαν σε νοητικά τεστ σε μια οθόνη υπολογιστή με μπλε, κόκκινο ή άσπρο φόντο αντίστοιχα.

  Η έρευνα αυτή απέδειξε πως το κόκκινο χρώμα εφιστά και βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια, γεγονός που αποδεικνύει και το λόγο που κάποιες πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και κυρίως τα σήματα “STOP”, τα ασθενοφόρα, και γενικότερα ότι μπορεί να συσχετιστεί με επείγουσες καταστάσεις και με κίνδυνο περιέχουν και αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κόκκινο. 

  Από την άλλη μεριά το μπλε ενισχύει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, και αυτό γιατί ο κόσμος το συνδέει με τον ωκεανό, τον ουρανό, την ελευθερία και τη γαλήνη.

  Τέλος, τα πορίσματα αυτά, σύμφωνα με τους ερευνητές μπορούν να έχουν εφαρμογή στη διαφήμιση, την προώθηση προϊόντων και τη σήμανση χώρων και συσκευασιών. 
Συνοπτικά...

Το κόκκινο θεωρείται το χρώμα του πάθους και της έντασης…..

Το μπλε είναι το πιο δημοφιλές και αγαπητό χρώμα…και θεωρείται ότι γαληνεύει και εμπνέει κύρος…

Το πράσινο σχετίζεται με τη φύση και εμπνέει φρεσκάδα…

Το πορτοκαλί συνήθως σχετίζεται με προϊόντα χαμηλής τιμής αλλά ανοίγει και την όρεξη….

Το κίτρινο επιφέρει αισθήματα χαράς….

Το μωβ σχετίζεται με την πολυτέλεια και την πνευματικότητα….

Το μαύρο αποπνέει αέρα μυστηρίου αλλά και κομψότητας…

Το λευκό είναι το χρώμα της αγνότητας… του ναρκισσισμού και της καθαρότητας…
Οι απορίες μας: Μπορούν να επηρεάσουν και τις πολιτικές μας επιλογές; 


Μήπως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, σε μερικά δελτία ειδήσεων και πολιτικές εκπομπές, οι περισσότεροι δημοσιογράφοι και πολιτικοί φορούν κόκκινη γραβάτα, αφού δεν έχει να κάνει με το πώς "γράφει" στο γυαλί, αλλά με το ότι το χρώμα αυτό τραβάει την προσοχή του ακροατή;
Μήπως επίσης δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, οι περισσότεροι πολιτικοί φορούν μπλε κοστούμια, που προσδίδουν κύρος και πείθουν για την αλήθεια των λεγομένων τους;...






Πηγή: ygeianews.gr

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Η πρώτη Ελληνίδα φοιτήτρια.

Στις μέρες μας, είναι αυτονόητο και πολύ συνηθισμένο, οι κοπέλες να σπουδάζουν στο Πανεπιστήμιο και μάλιστα στατιστικές μελέτες αναφέρουν πως (σε ορισμένες τουλάχιστον σχολές), είναι περισσότερες από τα αγόρια.

Δεν ήταν όμως πάντα έτσι. Οι γυναίκες σ' όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, ήταν ανθρώπινα όντα υποδεέστερα των ανδρών. Δεν είχαν ούτε πρόσβαση, αλλά ούτε και δικαίωμα στη μόρφωση, με μόνη αιτία, το φύλο τους.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...