Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Αλκοόλ κατά της οστεοπόρωσης;

Μπορεί το οινόπνευμα να έχει κατηγορηθεί για  την εμφάνιση διαφόρων παθήσεων και τις περισσότερες φορές όχι άδικα, αλλά φαίνεται ότι η μέτρια χρήση του,  μπορεί νααποτελέσει ασπίδα προστασίας από διάφορες παθήσεις. 
Μια από αυτές είναι και η Οστεοπόρωση.



Μια πρόσφατη, πολύ καλά σχεδιασμένη μελέτη, σε 1182 άνδρες και 1289 μετεμμηνοπαυσιακές και 248 προεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, μετά από εξέταση DEXA σε τρεις περιοχές του ισχίου και στην ΟΜΣΣ, έδειξε πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα:
1. Οι άνδρες είναι κυρίως πότες μπύρας, ενώ οι γυναίκες συνηθιζουν να πίνουν κρασί.
2.  Οταν συγκρίθηκαν οι πότες με τους μη πότες, τότε η οστική πυκνότητα του ισχίου ήταν μεγαλύτερη κατά 3,4-4,5% στους άνδρες που έπιναν 1-2 ποτά την ημέρα από κρασί ή μπύρα, ενώ στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες τόσο η οστική μάζα του ισχίου όσο και της ΟΜΣΣ ήταν σημαντικά μεγαλύτερη κατά 5-8,3%, μόνο στις γυναίκες που έπιναν πάνω από 2 ποτά κρασί η μπύρα την ημέρα. 
3. Οσον αφορά τα δυνατά ποτά (ουίσκι, βότκα κλπ). Οι άνδρες που έπιναν πάνω από 2 ποτά την ημέρα παρουσίαζαν σημαντική πτώση της οστικής πυκνότητας κατα 3-5,2% συγκριτικά με αυτούς που έπιναν μέχρι 2 ποτά. Για τις γυναίκες η αντίστοιχη σύγκριση δεν απέδωσε στατιστικά σημαντικά αποτελέσματα.
4. Στις προεμμηνοπαυσιακές γυναίκες οι συγκεκριμένες διαφορές δεν ήταν στατιστικά σημαντικές μεταξύ των διαφόρων ομάδων.
5. Σύμφωνα με τους ερευνητές η αύξηση της οστικής πυκνότητας στους καταναλωτές μπύρας οφείλεται όχι τόσο στο οινόπνευμα που περιέχει αλλά στο γεγονός ότι η μπύρα περιέχει μεγάλα ποσά πυριτίου, το οποίο όπως έχουν δείξει σχετικά πειράματα έχει μεγάλη αναβολική δράση στα οστά.

Σαν συμπέρασμα μπορεί να καταλήξει κανείς ότι οι μικρές ποσότητες οινοπνεύματος στους άνδρες αυξάνουν την οστική μάζα, ενώ αντίθετα οι μεγάλες έχουν το ανάποδο αποτέλεσμα. Στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες τα δεδομένα διαφέρουν, διότι για να έχει θετικό αποτέλεσμα το οινόπνευμα στα οστά τους χρειάζεται να πίνουν περισσότερο από 2 ποτήρια κρασί την ημέρα. Τα ευρήματα για την μπύρα ήταν απρόσμενα αλλά φαίνεται ότι το θετικό αποτέλεσμα που ανευρέθει οφείλεται περισσότερο στο πυρίτιο που περιέχει παρά στο οινόπνευμα.
Τα ευρήματα αυτά είναι ιδιαίτερα θετικά για το καλοκαίρι, που η κατανάλωση της μπύρας στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα μεγάλη.
Αχιλ.Ε.Γεωργιάδης Ρευματολόγος
    (www.myoskeletiko.com)



Τα αγαπημένα του μήνα

Μιχαήλ Λαβρόσφσκι-ο ζωντανός θρύλος του χορού που ήρθε στη χώρα μας

Μια μεγάλη επετειακή παράσταση πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2017 στο Θέατρο Δάσους Θεσσαλονίκης και στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στην Αθήνα αφιερωμένες από τα μπαλέτα Μπολσόι στα 75 χρόνια του ζωντανού θρύλου Μιχαήλ Λαμπρόφσκι ο οποίος μάλιστα συμπρωταγωνίστηκε με τον κορυφαίο χορευτή του κόσμου Ιβάν Βασίλιεφ. Η συνέντευξη που έδωσε στην Ελένη - Βασιλική Μπαμπαλιούτα για τα "Επίκαιρα" έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Πριν σας παραθέσουμε τη συνέντευξη, αξίζει να σημειώσουμε πως παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη, κομμάτι από την όπερα μπαλέτο "Αμόκ", που έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί το 2018, σε σκηνοθεσία και χορογραφία του Λαβρόφσκι. Πρόκειται για την πιο πρόσφατη παραγωγή των Μπολσόι στην οποία θα λάμψουν με τον Ιβάν Βασίλιεφ, τον Μιχαή Λαβρόφσκι, τη Νίνα Βινογκράντοβα και όλα τα άλλα υπέρλαμπρα αστέρια του χορευτικού σύμπαντος.


Είναι εκπληκτικό που σας έχουμε στην Ελλάδα και γιορτάζετε την απίστευτη σταδιοδρομία σας στο κλασσ…

Ο Οκτώβρης που αγαπώ...

Όταν αποφάσισα να φύγω από την Αθήνα για την εξοχή, ο κυριότερος λόγος ήταν η φύση. Μεγαλωμένη σε διάφορες επαρχιακές πόλεις, που τότε δε γνώριζαν καν τη λέξη «πολυκατοικία», ήξερα τις αυλές με τα οπωροφόρα και τα σπίτια με τα γεράνια στα παράθυρα. Έβλεπα τις εποχές να αλλάζουν και τα δέντρα να φορούν τα χρώματα και τα αρώματα του κάθε μήνα, πριν έρθει η στιγμή να αλλάξει η διακόσμηση στο σπίτι από καλοκαιρινή σε φθινοπωρινή όπως κάνουμε τώρα στις μεγαλουπόλεις…
Το χώμα μύριζε βροχή πολύ πριν οι στάλες της βρέξουν το μέτωπό μας παίζοντας κρυφτό στις αλάνες  και τα φύλλα που έπεφταν από τα δέντρα ήταν το φθινοπωρινό χαλί της αυλής μας και έκαναν τα πατήματά μας πάνω του, ηχηρά και αφράτα… Αυτά ξαναζώ στην εξοχή, νιώθοντας τυχερή και αρνούμενη να αποχωριστώ τις παιδικές αναμνήσεις… βλέπετε είμαι από κείνους που δεν μπορούν να ζουν σε ένα τόπο με μόνο μία ή έστω δύο εποχές… μ’ αρέσουν όλες, μ' αρέσει η εναλλαγή, ο ήλιος, η ζέστη, η βροχή, το κρύο και οι μυρωδιές που τα συνοδεύουν.
Γι’ α…

A Jewel Made in Greece στο Μουσείο Τέχνης της Ν. Υόρκης

Η έκθεση A Jewel Made in Greece μετά την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα, ανοίγει τα φτερά της για τη Ν. Υόρκη, παρουσιάζοντας το ελληνικό κόσμημα σε ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία τέχνης και desing του κόσμου.

Η κ. Μαίρη Σαμόλη που είναι η διοργανώτρια της έκθεσης το 2013 είχε την ιδέα να δημιουργήσει μια ευέλικτη και καλαίσθητη πλατφόρμα στην οποία θα μπορούν να μετέχουν Έλληνες σχεδιαστές - παραγωγοί σύγχρονου κοσμήματος, αναπτύσσοντας έτσι ένα δημιουργικό διάλογο ανάμεσα στον πολιτισμό της σύγχρονης τέχνης και στον πολιτισμό της ιστορίας του Ελληνικού κοσμήματος, με σκοπό να παρουσιάσει το σύγχρονο ελληνικό κόσμημα τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Το 2014 η ιδέα πήρε σάρκα και οστά ξεκινώντας την παρουσίαση στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων μια ομαδική έκθεση Σύγχρονου Δημιουργικό Κοσμήματος η οποία τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, του Νομισματικού Μουσείου και του Μουσείου Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη. Πολλά ακόμη ελλ…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...