Έρωτας



Τα χνάρια σου ακολούθησα ένα βράδυ
εκεί που συναντιούνται οι ψυχές
εκεί που γίνονται ένα οι δρόμοι
κι αλλάζουν όψη οι γειτονιές.

Στη ζεστασιά της αγκαλιάς σου βρήκα λιμάνι
στο βλέμμα σου βρήκα ζωή
και στης ψυχής σου το ακρογιάλι
ζωγράφισα μια χαραυγή

Στου κόσμου το μακρύ σεργιάνι
Ψυχή μου, το χέρι σου κρατώ
και κάθε δάκρυ στο μαξιλάρι
έγινε πλέον φυλαχτό

Κρατάς δοξάρι κι εγώ βιολί
είσαι η ανάσα κι εγώ η πνοή
είσαι η στράτα κι εγώ το βήμα
ο ήλιος είσαι κι εγώ η αχτίδα…


...

Αφιερωμένο στη μέρα των ερωτευμένων, με την ευχή να γιορτάζουν τον έρωτα όλο το χρόνο...



to e-periodiko mas
15 Σχόλια

15 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο και τρυφερο
    και η ευχη στο τελος, πολυτιμη

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό Σαββατοκύριακο φίλη!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο! Χρόνια πολλά για όλους τους ερωτευμένους με τη ζωή, με τον έρωτα, με το σύντροφό τους, με τους ανθρώπους.
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!!
      Ο έρωτας είναι πηγή ζωής και έκφρασης... θείο δώρο για όλους!
      Καλό σου Σαββατοκύριακο, φίλη!

      Διαγραφή
  3. Ρομαντικό και πολύ ωραία ευχή! Ευχαριστούμε κι ανταποδιδουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!!!
    Να ζούμε πάντα τον έρωτα στη ζωή μας. Να μας ταξιδεύει, να μας δίνει ζωή.
    Τη ζεστή μου καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θερμά ευχαριστώ Γιάννη μου!!
      Ζεστές καλημέρες και όμορφο Σαββατοκύριακο, εύχομαι!!

      Διαγραφή
  5. Μαρινάκι μου, πόσο όμορφοι οι στίχοι σου. Πόσο ωραία έντυσες των έρωτα με λόγια γλυκά χωρίς ραφές σε μοναδικους της ψυχής χρωματισμούς.
    Την αγάπη μου σου στέλνω και χαίρομαι πολύ που σε διαβάζω και πάλι.
    Σε φιλώ πολύ 🌷❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου, πόσο όμορφα λόγια!! Τιμή μου, να τα διαβάζω από σένα!!
      Σε φιλώ με όλη μου την αγάπη και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!! ❤️❤️

      Διαγραφή
  6. Τώρα το διάβασα ! Όπως λες και εσύ, οι ερωτευμένες ψυχές κάθε μέρα γιορτάζουν, οπότε και τώρα που το είδα, επίκαιρο !
    Πολύ καλό. Στολίζεις έντεχνα τα αισθήματα που αναδύονται από το ποίημα σου με καλοδιαλεγμένες λέξεις.
    Ξέρεις να γράφεις Μαρίνα ! Ξέρεις να γράφεις καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram