Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Ένα μήλο την ημέρα...

Μια καλά ισορροπημένη διατροφή, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της υγείας μας.
Οι γυναίκες όπως και οι άνδρες θα πρέπει να απολαύσουν μια ποικιλία τροφών, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, υγιεινά λιπαρά οξέα και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.
Οι ειδικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά σε όλα τα στάδια της ζωής των γυναικών, είναι μεταβαλλόμενες και εξατομικευμένες. Τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, παρέχουν ενέργεια για την πολυάσχολη ζωή των γυναικών, βοηθούν στην πρόληψη και στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαφόρων παθήσεων.

Μια υγιεινή καθημερινή διατροφή περιλαμβάνει:
Τουλάχιστον τρεις μικρές μερίδες δημητριακών ολικής άλεσης, όπως ολικής άλεσης ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, καφέ ρύζι ή βρώμη.
Τρεις μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (ή χωρίς λιπαρά) όπως χαμηλών λιπαρών ή χωρίς λιπαρά γιαούρτι, γάλα ή τυρί.
Πέντε με έξι μικρές μερίδες απαραίτητης για τον οργανισμό πρωτεϊνης , όπως πρωτεϊνη άπαχου κρέατος κοτόπουλου ή γαλοπούλας, μέτρια λιπαρού όπως το ψάρι και τέλος συμπληρωματική πρωτεϊνη φυτικής προέλευσης όπως φασόλια, φακές, μπιζέλια ή ρεβίθια, σε συνδυασμό με αμυλώδη τρόφιμα όπως το ρύζι.
Δύο φλυτζάνια φρούτα όπως μήλα, μούρα. πορτοκάλια, μπανάνες και αχλάδια.
Δύο με τρία φλυτζάνια λαχανικά όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ντομάτα, κολοκύθα, πιπεριές, κρεμμύδια, μπρόκολα, μανιτάρια και καρότα.
πηγή: iatronet.gr

Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...