Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Προστασία από τον καρκίνο



Το ποσοστό των Αυστραλών που προσβάλλονται από καρκίνο του προστάτη είναι μεγαλύτερο από αυτό των Ελλήνων και αυτό πιθανότατα οφείλεται στην διατροφή τους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.



Σύμφωνα με την μελέτη που δημοσιεύθηκε στην Αυστραλιανή Ιατρική Επιθεώρηση (Medical Journal of Aystralia) η διατροφή, μπορεί να επηρεάζει τις πιθανότητες που έχει κάποιος για να παρουσιάσει καρκίνο του προστάτη.

Από την ίδια μελέτη προκύπτει ότι οι Αυστραλοί παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά προσβολής καρκίνου του προστάτη από τους Έλληνες, Ιταλούς και άλλους Ευρωπαίους και αυτό αποδίδεται στην διατροφή τους.

Ο στόχος των Αυστραλών ερευνητών ήταν να αξιολογήσουν το σύνολο των δεδομένων που προέκυψαν για τη σχέση της θεραπείας βασισμένης στη δίαιτα για την πρόληψη και για την αντιμετώπιση του καρκίνου του προστάτη σε άνδρες που παρουσίασαν τη νόσο.

Στα συμπεράσματά τους, οι ερευνητές αναφέρουν ότι παρά το γεγονός ότι οι αποδείξεις που επιτρέπουν τελεσίδικα συμπεράσματα είναι περιορισμένες, εντούτοις τα τεκμηριωμένα δεδομένα που διαθέτουμε σήμερα δείχνουν τα ακόλουθα:

Οι παράγοντες που συσχετίζονται με αύξηση του κινδύνου προσβολής από καρκίνο του προστάτη είναι η διατροφή πλούσια σε λίπη, πλούσια σε κρέατα επεξεργασμένα (αλλαντικά) ή καβουρδισμένα (ψημένα σε κάρβουνα, σχάρα, σούβλα ή ψησταριά) όπως επίσης η διατροφή που είναι υπερβολικά πλούσια σε ενέργεια, γαλακτοκομικά προϊόντα και ασβέστιο.

Αντίθετα, οι άντρες που τρώνε άφθονα φρούτα και λαχανικά, ιδιαίτερα ντομάτες, λαχανικά του είδους των σταυρανθών όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, φαίνεται ότι διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο.






πηγή: newsbeast

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...