Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Το τζόκινγκ προσθέτει χρόνια ζωής

Το τακτικό τζόκινγκ μπορεί να προσθέσει μέχρι έξι χρόνια ζωής στη ζωή τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών, σύμφωνα με μία νέα δανική επιστημονική έρευνα, που δείχνει ότι ακόμα και μόλις μία ώρα την εβδομάδα τζόκινγκ, μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής.Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καρδιολόγο Πέτερ Σνορ του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Μπίσπεμπεργκ της Κοπεγχάγης, που παρουσίασαν τα ευρήματά τους στο ευρωπαϊκό καρδιολογικό συνέδριο "EuroPRevent2012" στο Δουβλίνο, τόνισαν ότι η έρευνά τους δίνει μία οριστική και κατηγορηματική θετική απάντηση στο ερώτημα κατά πόσο το τζόκινγκ κάνει καλό στην υγεία.


Μπορούμε πλέον να δηλώσουμε με βεβαιότητα ότι: «Το τακτικό τζόκινγκ αυξάνει τη διάρκεια της ζωής. Τα καλά νέα μάλιστα είναι ότι δεν χρειάζεται κανείς να κάνει πολύ τζόκινγκ, για να έχει ωφέλεια», δήλωσε ο Σνορ.
Οι ερευνητές συνέκριναν τη θνησιμότητα όσων έκαναν τζόκινγκ και όσων δεν έκαναν, σε ένα δείγμα πληθυσμού 20.000 ατόμων ηλικίας 20 έως 93 ετών, από τους οποίους 1.116 άνδρες και 762 γυναίκες έκαναν τζόκινγκ, αρχής γενομένης από το 1976. Οι επιστήμονες συσχέτισαν την υγεία των συμμετεχόντων με το αν έκαναν τζόκινγκ και πόσο συχνά. Στη διάρκεια της επόμενης 35ετίας, πέθαναν 10.158 άτομα που δεν έκαναν τζόκινγκ και 122 που έκαναν.
Οι Δανοί ερευνητές, έβγαλαν το συμπέρασμα ότι το συχνό τζόκινγκ μειώνει σε ποσοστό 44% κατά μέσο όρο τον κίνδυνο θανάτου και για τα δύο φύλα. Οι άνδρες που κάνουν τζόκινγκ, μπορούν να επεκτείνουν τη ζωή τους κατά 6,2 χρόνια, ενώ οι γυναίκες κατά 5,6. Πιο ευεργετικό φαίνεται να είναι το τζόκινγκ που γίνεται με αργό έως μέτριο ρυθμό για μία έως δυόμιση ώρες συνολικά την εβδομάδα (μισή ώρα έως τρία τέταρτα κάθε φορά).

Ο «τζόγκερ», όπως είπαν οι ερευνητές, πρέπει να αισθάνεται ότι λαχανιάζει ελαφρά, αλλά όχι πολύ. «Η σχέση μοιάζει με αυτή της δόσης του αλκοόλ. Η θνησιμότητα είναι χαμηλότερη στους ανθρώπους που κάνουν ήπιο τζόκινγκ από ό, τι σε όσους δεν κάνουν καθόλου ή όσους κάνουν υπερβολικά πολύ», τόνισε ο Σνορ.
Το τζόκινγκ, σύμφωνα με τους επιστήμονες, είναι ωφέλιμο, επειδή, μεταξύ άλλων, αυξάνει την πρόσληψη οξυγόνου από τον οργανισμό, ανεβάζει την «καλή» χοληστερόλη και μειώνει τα τριγλυκερίδια, ρίχνει την πίεση του αίματος, εμποδίζει την παχυσαρκία, βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και την πυκνότητα των οστών, ευνοεί την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ επιδρά θετικά και στην ψυχολογία του ατόμου (και επειδή ο αθλούμενος, καθώς τρέχει αργά, μπορεί να έχει κοινωνικές επαφές με τους γύρω του).
Το τζόκινγκ άρχισε να γίνεται δημοφιλές στη δεκαετία του ΄70, όταν μερικοί μεσήλικες άνδρες άρχισαν να τρέχουν στους δρόμους και στα πάρκα των πόλεων για να μειώσουν τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού. Από τότε -και ειδικά αφότου λίγοι ηλικιωμένοι πέθαναν στη διάρκεια της άσκησης- υπήρχε μία χρόνια επιστημονική διαμάχη σε ποιό βαθμό το τζόκινγκ ως μέθοδος άσκησης είναι τελικά ωφέλιμο ή όχι για τους ανθρώπους κάποιας ηλικίας;
Η ίδια δανική ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τον καρδιολόγο Πέτερ Σνορ, πέρυσι παρουσίασε μία άλλη έρευνα, σύμφωνα με την οποία το ποδήλατο αυξάνει τη διάρκεια ζωής έως πέντε χρόνια. Η διαφορά όμως με το τζόκινγκ είναι ότι ενώ σε αυτό το μεγαλύτερο όφελος έχουν όσοι κάνουν μέτριας έντασης άσκηση, στο ποδήλατο ωφελούνται περισσότερο, όσοι κάνουν την πιο εντατική άσκηση.


πηγή: ΑΠΕ 

Τα αγαπημένα του μήνα

Σε είπαν μάνα…

Ο πόνος και η χαρά ενώθηκαν για να σε φτιάξουν κι έδωσες στην αγάπη νόημα  Γη που ανθεί κάθε ανοιξιάτικο πρωί Πεταλούδα που αλαφροπετάς στον ήλιο μουρμουρίζοντας τραγούδι ομορφιάς
Με την ανάσα σου ανάσα δίνεις Με το χάδι σου φαρμάκια παίρνεις Πόσα λάθη ξόρκισαν τα δάκρυά σου Πόσο πόνο μαλάκωσε η αγκαλιά σου
Μ’ όλου του κόσμου τα στοιχειά παλεύεις χωρίς κανένα δισταγμό Απάνεμο λιμάνι εσύ, για κάθε θαλασσοδαρμένο σκαρί Κυματοθραύστης αγέρωχος Φάρος άσβηστος
Σε είπαν αρχή και χαμογέλασες Σε είπαν ζωή και κοκκίνισες Σε είπανμάνακαι δάκρυσες

Τα 5 λάθη που γερνούν τα χέρια μας

Τα χέρια μαρτυρούν την ηλικία, έλεγαν οι γυναίκες στο παρελθόν και είχαν δίκιο! Εκείνες φορούσαν γάντια για να τα προστατεύουν όλες τις εποχές. Στις μέρες μας κάτι τέτοιο μοιάζει αδιανόητο. Αυτό δεν σημαίνει όμως, πως δεν μπορούμε να αποφύγουμε πέντε βασικά λάθη, σε ό,τι αφορά την περιποίησή τους.
Αν λοιπόν δεν θέλετε να γεράσουν τα χεράκια σας πριν από σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Αντιγηραντική προστασία
Όταν μιλάμε για αντιγηραντική φροντίδα του δέρματος, το μυαλό πάει συνήθως στα μάτια, στο πρόσωπο, το λαιμό. Όμως τα χέρια μας είναι το ίδιο εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες όπως και το πρόσωπό μας και χρειάζονται προστασία.

Μαζί με τα μάτια και το λαιμό, είναι τα πρώτα που εμφανίζουν σημάδια γήρανσης. Εμφανίζουν κηλίδες, ρυτίδες και χάνοντας το κολλαγόνο το δέρμα των χεριών αρχίζει να φαίνεται λεπτό και ευαίσθητο.

Για το λόγο αυτό, την επόμενη φορά που θα απλώσετε την κρέμα προσώπου σας, κρατήστε μια μικρή ποσότητα και απλώστε τη στα χέρια σας.

Προστασία από τον ήλιο
Η ηλια…

Όταν οι bloggers μαζεύονται...

Μπορεί για πολλούς το blogging να είναι για κείνους που δεν έχουν τι να κάνουν, για μας όμως που ασχολούμαστε με αυτό βάζοντας την ψυχή μας και εκθέτοντας σκέψεις, απόψεις, κατασκευές και ενδιαφέροντα, μπορεί να γίνει πολύ σημαντικό μέσα από τις δράσεις του.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Η Αττική σε κίνδυνο!

Έχοντας δεδομένα κάποια πράγματα στη ζωή μας, δεν συνειδητοποιούμε τον κίνδυνο που εγκυμονούν για την υγεία και το περιβάλλον. Άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους περιβάλλον και υγεία, είναι αυτά, που πρέπει να προστατεύονται με κάθε μέσο για να μπορούν να απολαμβάνουν ποιότητα ζωής, όλοι οι άνθρωποι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...