Αν αναρωτηθήκατε κι εσείς όπως εμείς, σας έχουμε την απάντηση. Και βέβαια υπήρχαν, ήταν έντυπης μορφής και εξηγούσαν ή παρότρυναν για την αγορά ενός προϊόντος. Κάποια ονόματα, σας είναι γνωστά, κάποια άλλα όχι. Στις περισσότερες δεν υπάρχουν μοντέλα να προωθούν το προϊόν ή το κατάστημα. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, ότι ο τομέας της διαφήμισης, στην Ελλάδα, τότε ήταν μάλλον σε νηπιακή κατάσταση. Ο κάθε επιχειρηματίας ή επαγγελματίας που ήθελε να διαφημιστεί, ασχολιόταν μόνος του για να κάνει γνωστή τη δουλειά του. Συνήθως τα κείμενα ήταν φτιαγμένα από τους ίδιους και ο τυπογράφος αναλάμβανε την εκτύπωση. Αυτό ήταν όλο. Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να ασχοληθούν κάποιοι άνθρωποι, ειδικά και αποκλειστικά με τη διαφήμιση και την προώθηση αγαθών και υπηρεσιών, όπως είναι σήμερα.
Αν αναρωτηθήκατε κι εσείς όπως εμείς, σας έχουμε την απάντηση. Και βέβαια υπήρχαν, ήταν έντυπης μορφής και εξηγούσαν ή παρότρυναν για την αγορά ενός προϊόντος. Κάποια ονόματα, σας είναι γνωστά, κάποια άλλα όχι. Στις περισσότερες δεν υπάρχουν μοντέλα να προωθούν το προϊόν ή το κατάστημα. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, ότι ο τομέας της διαφήμισης, στην Ελλάδα, τότε ήταν μάλλον σε νηπιακή κατάσταση. Ο κάθε επιχειρηματίας ή επαγγελματίας που ήθελε να διαφημιστεί, ασχολιόταν μόνος του για να κάνει γνωστή τη δουλειά του. Συνήθως τα κείμενα ήταν φτιαγμένα από τους ίδιους και ο τυπογράφος αναλάμβανε την εκτύπωση. Αυτό ήταν όλο. Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να ασχοληθούν κάποιοι άνθρωποι, ειδικά και αποκλειστικά με τη διαφήμιση και την προώθηση αγαθών και υπηρεσιών, όπως είναι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!