Ένα γράμμα στον Αι Βασίλη, που δεν έφτασε ποτέ!...



Τώρα θα μου πείτε, «γιατί, τα άλλα γράμματα που στάλθηκαν, τα έλαβε;»… Τι να σας πω, θα σας γελάσω και δε το θέλω χρονιάρες μέρες.
Το γράμμα πάντως που ετοίμασα, αφού το έγραψα, το σταύρωσα και του έβαλα και γραμματόσημο,  όπως έκανα όταν ήμουν παιδί, το ξέχασα πάνω στο γραφείο. Όταν ήρθε ο ανιψιός μου στο σπίτι, το είδε και μου το θύμισε…

Ένα γράμμα στον Αι Βασίλη που ξέχασες να στείλεις, μου είπε με στόμφο και ύφος επικριτικό! Λίγο ακόμα και θα με έβαζε τιμωρία να κοιτάω τον τοίχο με το ένα πόδι σηκωμένο σαν πελαργός.
Δεν είχα σκοπό να το στείλω, καρδούλα μου, δικαιολογήθηκα…
Και τότε, γιατί το έγραψες, έρχεται η απορία να μου φέρει ένα κόμπο στο λαιμό. Άντε τώρα να εξηγήσω στο εξάχρονο, ότι κάποια πράγματα γίνονται έτσι, για να γίνουν χωρίς σκοπό…

Το έγραψα,  για να θυμηθώ πώς ήμουν παιδί, προσπάθησα να εξηγήσω, χωρίς μεγάλη επιτυχία, ομολογώ. 
Ο μικρός ήταν αυστηρός και με το δαχτυλάκι του να κινείται απειλητικά μπροστά στη μύτη μου, είχε την απάντηση έτοιμη: « Όταν αποφασίζεις να κάνεις κάτι, να το κάνεις ολόκληρο, λέει ο μπαμπάς» μου είπε. Αμάν κι αυτός ο πατέρας του, όλα τα δύσκολα πάει και του μαθαίνει για να ταλαιπωρεί εμένα…
Δε νομίζω να διάβαζε το γράμμα μου, αφού ξέρει πως δεν είμαι παιδί, απολογήθηκα πιστεύοντας ότι μάλλον, τον αποστόμωσα…

Μάταια όμως!... Αυτό δεν το ξέρεις αν δεν το στείλεις, απαντά χαμογελώντας πονηρά και με ύφος χιλίων καρδιναλίων.
Τι του ζητούσες;… Του ζητούσα αγάπη μου, δικαιοσύνη, υγεία, αξιοπρέπεια, αγάπη για όλο τον κόσμο, του ζητούσα λιγότερο μίσος, λιγότερα ψέματα, λιγότερη μιζέρια…

Μμμμ, δεν τα ξέρω όλα αυτά που του ζητούσες, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, θα έπρεπε να του ζητήσεις παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου και σπίτι και φαγητό, μου απαντά ο μικρός…
Παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, σπίτι και φαγητό! Δίκιο έχει το παιδί, αυτή η ευχή τα λέει όλα!!! Γι’ αυτό δε γράφουν γράμματα στον Αι Βασίλη, οι μεγάλοι! Τα παιδιά, ξέρουν καλύτερα γιατί βλέπουν καθαρότερα με τα μάτια της παιδικής ψυχής!...
Καλή σας χρονιά!
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram