Περί πλεονάσματος, ο λόγος...


Από τότε που μπήκε το πρωτογενές πλεόνασμα στη ζωή μας, έχασα και την ελάχιστη ηρεμία που μου είχε απομείνει!
Θα μου πείτε, πού την είχα φυλαγμένη και με όσα συμβαίνουν δεν χάθηκε εντελώς, αλλά είχα φροντίσει να κάνω κι εγώ τις καβάντζες μου, τι νομίζετε!... Να για κάτι τέτοιες ώρες, που θα αρχίσουν να σου ζαλίζουν τα αφτιά!...
Τι να πω όμως, εξαφανίστηκε και το παραμικρό απόθεμα ηρεμίας μ' αυτό το πρωτογενές πλεόνασμα. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά, αφού επί μήνες ακούμε γι' αυτό, αλλά δεν το βλέπουμε. Σαν τον αέρα που τον ακούς, άλλοτε σου χαϊδεύει το πρόσωπο, άλλοτε σου παίρνει το κεφάλι, αλλά για να τον πιάσεις, αδύνατο.
Και σα να μη φτάνει αυτό, προσπαθώ να καταλάβω, πως γίνεται να έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα και τσέπες άδειες. Πώς γίνεται να πηγαίνουν όλα καλά κι εγώ να μην το βλέπω στην πράξη, βρε παιδί μου.
Μη βιαστείτε να με πείτε πνεύμα αντιλογίας, θα ήτο άδικο!... 
Αλλά πώς να το κάνουμε και μόνο η λέξη πλεόνασμα σε παραπέμπει σε κάτι που περισσεύει. Περισσεύει όμως; Κι αφού περισσεύει, γιατί τη μια είναι μικρό, την άλλη μεγάλο; Το μετράμε και το ξαναμετράμε και ποτέ δεν είναι ίδιο....
Κάτι συμβαίνει εδώ, που με ξεπερνά!... 
Όταν εγώ έχω περίσσευμα στο πορτοφόλι μου (λέμε τώρα) ξέρω, πόσο είναι. Λέω, μου περισσεύει ένα 50ευρο. Όσες φορές και να το μετρήσω, το ίδιο θα είναι με το ίδιο χρώμα, την ίδια αξία.
Τούτο το πράγμα με το πλεόνασμα είναι απίστευτο. Πότε μεγαλώνει πότε μικραίνει, καμία σταθερότης!... Να ξέρω κι εγώ βρε παιδί μου, να χαρώ, να μη χαρώ και αν χαρώ πόσο θα χαρώ, πολύ, λίγο; Δεν το ξεκαθαρίζουν και με στενοχωρούν!...
Ξέρω, ξέρω, θα μου πείτε είναι πρωτογενές και για το λόγο αυτό οι μετρήσεις ποικίλουν! Θα το δεχόμουν, μόνο στην περίπτωση που θα μου έλεγαν πώς προκύπτει. Γιατί αν προκύπτει από τη μη πληρωμή υποχρεώσεων, τότε μάλιστα. Καταλαβαίνω την αυξομείωση!... Όταν χρωστάς παντού, μη εξαιρουμένης και της Μιχαλούς ενίοτε και δεν τα πληρώνεις, (μήπως δεις και κανένα δίφραγκο στα ταμεία σου) χάνεις όσο να πεις το λογαριασμό, του περισσεύματος, του πλεονάσματος, τέλος πάντων!...
Αν λοιπόν πάψω να πιστεύω σε πάσης φύσεως πλεονάσματα και πιστέψω μόνο στο πλεόνασμα κοροϊδίας, θα φταίω εγώ; Όχι πες τε μου, θα φταίω;
Μαρίνα

to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram