Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Τα κουτάβια, δεν είναι κούκλες!

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, να ζητούν τα παιδιά ένα κουτάβι και οι γονείς να το χαρίζουν σαν επιβράβευση για τον καλό βαθμό, που πήραν τα παιδιά τους στο σχολείο ή γιατί ήταν υπάκουα το τελευταίο διάστημα ή να το χαρίζουν σα δώρο γιορτών.
Όμως το κουτάβι δεν είναι κούκλα, δεν είναι παιχνίδι! 
Η απόφαση να έρθει ένα κουτάβι στο σπίτι, θα πρέπει να γίνεται με άλλα κριτήρια πολύ πιο σοβαρά και συγκεκριμένα. 

Θα πρέπει να αναλογιστείτε ότι αυτό το πλάσμα, που έχει ψυχή και ανάγκες, θα είναι μαζί σας για 14 - 15 χρόνια και δεν θα μείνει κουτάβι αιωνίως.
Θα μεγαλώσει και ενδεχομένως να μη χωρά στο χώρο σας, θα πρέπει να το προσέχετε όπως το παιδί σας, θα πρέπει να παρακολουθείται από γιατρό, κάποτε μπορεί να αρρωστήσει και να έχει αυξημένες ανάγκες και κυρίως, θα γίνει μέλος της οικογένειάς σας, όχι αξεσουάρ!
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ένα κουτάβι είναι μια σοβαρή συνειδητή απόφαση, που πρέπει να παίρνεται μετά από ώριμη σκέψη αναλογιζόμενοι και το γεγονός ότι δεν μπορεί να μείνει μόνο του, όταν πάτε διακοπές.
Αν όλες αυτές οι σκέψεις δεν σας αποτρέψουν από την απόκτησή του, αλλά αντιθέτως σας κάνουν να το αποφασίσετε, μην το φέρετε στο σπίτι σαν δώρο στο παιδί σας με φιόγκους και κορδέλλες. Συζητήστε το μαζί του και εξηγέιστε του όλα τα παραπάνω, έτσι ώστε να καταλάβει κι αυτό, πως αυξάνεται η οικογένειά σας κατά ένα μέλος και πως θα χρειαστεί και η δική του βοήθεια για να συμβιώσετε δίνοντας χαρά και ευτυχία ο ένας στον άλλο. Γιατί ένα κουτάβι στο σπίτι, δεν έχει μόνο υποχρεώσεις, αντιθέτως έχει και πάρα πολλές χαρές!
Έτσι, τα παιδιά μπορούν να γίνουν υπεύθυνα και να αναλογίζονται καλύτερα τις αποφάσεις που παίρνουν, ενώ παράλληλα θα μάθουν να φροντίζουν κι αυτά ένα ζωντανό πλάσμα, όπως φροντίζει η μαμά και ο μπαμπάς εκείνα. 
Θα μάθουν να μοιράζονται, να παίζουν χωρίς να κερδίζουν πάντα, να συμβιώνουν με διαφορετικά πλάσματα, να δέχονται το διαφορετικό και κυρίως να αφοσιώνονται σε ό,τι αγαπούν, όπως το κουτάβι, που μεγαλώνοντας θα αφοσιωθεί σε όλους σας και θα είστε για κείνο, όλος του ο κόσμος!
Κι αν έρθουν δύσκολες μέρες όπως αυτές που ζούμε τα τελευταία χρόνια, είναι διατεθιμένο να πεινά μαζί σας αν χρειαστεί, αρκεί να σας βλέπει να σας μυρίζει και να νιώθει το χάδι σας...

Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...