Χειροποίητη δερμάτινη tote bag, με οδηγίες για να τη φτιάξετε!


xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete

Χρειάζεστε μια τσάντα μεγάλη, που να χωρά τα πάντα και να αντέχει στο χρόνο; Τότε αυτό που χρειάζεστε είναι μια δερμάτινη tote bag. Επειδή όμως η τιμή της είναι απαγορευτική για πολλές από μας, ελάτε να σας δείξω πώς θα την φτιάξετε μόνες σας, έτσι ώστε να σας στοιχίσει το 1/4 της τιμής της.

Τι θα χρειαστείτε:

  • Δύο κομμάτια δέρματος ή δερματίνης 80x80 cm περίπου
  • Κόλλα για δέρματα διάφανη
  • 4 βίδες για καταλόγους εστιατορίων
  • 1 φερμουάρ 40cm
  • 50 cm φόδρα (διπλόφαρδη)
  • Διακοσμητικά της αρεσκείας σας
  • Ραπτομηχανή
  • Διακορευτής χειρός
  • Μπόλικο ενθουσιασμό...
Πρώτο βήμα είναι να φτιάξετε το πατρόν της σε χαρτί με τις διαστάσεις που επιθυμείτε. Η δική μου είναι στις εξής διαστάσεις:

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete
σχήμα 1
Αφού φτιάξετε το πατρόν στις διαστάσεις που επιθυμείτε, βγείτε στην αγορά για ψώνια. Στο κέντρο της Αθήνας υπάρχουν μαγαζιά, που πουλάνε δέρματα σε ό,τι χρώμα φανταστείτε. Με το πατρόν σας μαζί (σας το ζητάνε άλλωστε) θα αγοράσετε το κατάλληλο.
Αν δεν θέλετε να ξοδέψετε χρήματα για γνήσιο δέρμα, τότε μπορείτε να αγοράσετε πάλι με το πατρόν σας μαζί, δερματίνη. Υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητας δερματίνες, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, αρκεί να πείτε ότι τη θέλετε για τσάντα.

Η συνέχεια είναι απλούστερη από ό,τι φαντάζεστε. Απλώστε όλα τα κομμάτια του πατρόν πάνω στο δέρμα και κόψτε με περιθώριο ραφής 1 cm για τον πάτο και τα υπόλοιπα κομμάτια με περιθώριο 1 cm στις τρεις πλευρές εκτός από την πλευρά επάνω όπου θα αφήσετε 10 cm (αφήνετε 10 cm περιθώριο στην πάνω πλευρά, για να γυρίσει και να είναι περιποιημένη όταν ανοίγει). Για τα χερούλια, χρειάζεται περιθώριο 3 cm μόνο πάνω και κάτω (στις άκρες) που θα κολλήσουν στην τσάντα.  Σχήματα 2 & 3...

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete
σχήμα 2
Αυτές οι οδηγίες κοπής ισχύουν μόνο για το δέρμα και τη δερματίνη. Όχι για τη φόδρα, η οποία κόβεται με περιθώριο ραφής 1 cm  γύρω-γύρω το κάθε κομμάτι, χωρίς φυσικά τα λουριά.

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete
σχήμα 3
Γαζώστε τα κομμάτια τώρα, όπως κάνετε με οποιοδήποτε ύφασμα. Αν είναι γνήσιο δέρμα αυτό που θα χρησιμοποιήσετε, μην επιχειρήσετε να το ράψετε στο χέρι, γιατί θα πονέσουν τα δάχτυλά σας και το αποτέλεσμα δεν θα είναι καλό. Προτιμήστε σ' αυτή την περίπτωση, δερματίνη που ράβεται ευκολότερα και στο χέρι. Βέβαια, οφείλω να πω πως η ραπτομηχανή είναι η καλύτερη λύση. Παράλληλα γαζώστε και τη φόδρα.

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete
σχήμα 4
Η τσάντα έχει ήδη σχηματιστεί! Πριν γυρίσετε προς τα μέσα το περιθώριο των 10 cm, κάντε μία τομή φάρδους 4 cm, σε απόσταση 8 cm από τη ραφή. Εκεί θα περάσετε τα λουριά (χερούλια) και θα τα κολλήσετε προσεκτικά.  Σχήμα 4. Θυμηθείτε, τα έχετε κόψει κατά 3 cm μακρύτερα ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Στη συνέχεια και αφού στεγνώσουν καλά, τοποθετήστε τη φόδρα με την καλή πλευρά της να τη βλέπετε. Κολλήστε τη σε όλο το μήκος στο πάνω μέρος, ακόμα κι εκεί που έχετε κολλήσει τα χερούλια και αφού στεγνώσει (ξανά), κολλήστε όλο το περιθώριο ακολουθώντας τις οδηγίες χρήσης της δερματόκολλας, που θα χρησιμοποιήσετε. Θα κολλήσει πάνω στη φόδρα, αλλά αυτό δεν σας απασχολεί καθόλου. 

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete
σχήμα 5
Τώρα, μένει το φερμουάρ. Κόψτε δύο λωρίδες από το δέρμα, φάρδους 7 cm και μάκρους 35 cm. Γαζώστε τις κατά μήκους του φερμουάρ ξεκινώντας από την αρχή του. Τα 5 τελευταία εκατοστά του, θα μείνουν ακάλυπτα... σας χρειάζεται για να μπορεί να ανοίγει η τσάντα με άνεση. Σχήμα 5. Για να μην ξεχειλώσει το δέρμα και σας παιδέψει, γαζώστε μαζί με χαρτί. Αν θέλετε μπορείτε να κολλήσετε το δέρμα πάνω στο φερμουάρ, έτσι ώστε να είστε σίγουρες πως θα γίνει σωστά.

xeiropoiiti-dermatini-tote-bag-me-odigies-gia-na-ti-ftiaxete

Και φτάνουμε στην τελική φάση! Κολλήστε τη φάσα με το φερμουάρ στα 3 cm, από την άκρη της τσάντας, προσέχοντας να πάει από ραφή σε ραφή στα δύο φαρδιά πλαϊνά κομμάτια. Στη συνέχεια κολλήστε το κάθε χερούλι διπλώνοντάς το και με το διακορευτή χειρός κάντε μια μεγάλη τρύπα στη βάση. Εκεί θα περάσετε τις βίδες καταλόγου και θα βιδώσετε. Αν θέλετε μπορείτε να τις παραλείψετε. Εγώ τις έβαλα για να την κάνω λίγο πιο χαριτωμένη. Πέρασα μάλιστα κι ένα μεταλλικό ταμπελάκι "Handmade", που της δίνει στυλ...

Τελειώσατε! Να είστε σίγουρες ότι θα σας συντροφεύει για μια ζωή!!

Αυτή η ανάρτηση, έγινε για χάρη της Μίας της Craftartista της blogoγειτονιάς μας και με αυτή συμμετέχω στο...

Γιατί, γυναίκες είμαστε και βρίσκουμε λύσεις σε όλα!...

Περιμένω όπως πάντα τη γνώμη σας!



to e-periodiko mas
44 Σχόλια

44 σχόλια:

  1. μα ποσο αναλυτικα το εδειξες!!!μοιάζει τοσο ευκολο τωρα!!!αλλα καθένας έχει την ειδικότητα του εγω δεν ξερω αν το δοκίμαζα... γι αυτο το θαυμαζωωωωωωωωω που δεν μπορω να το κανω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν είναι δύσκολο Σοφία μου. Έχει πολλά στάδια βέβαια αλλά αν ξέρεις τη διαδικασία, γίνεται εύκολα! Σκέψου το πάλι, η ανάρτηση εδώ θα είναι και δοκίμασέ το κάποια στιγμή!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες
      Καλή σου εβδομάδα
      Μαρίνα

      Διαγραφή
  2. Hello!
    I come to see your work from Mia's blog and the friendly challenge in which I also participate.
    Thank you for the detailed step by step of this tote bag. I loved it...it's so amazing!!
    Greetings from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια Μαρίνα μου, κομψή και πρακτική. Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη! Μπράβο σου!! Και πόσο όμορφη...
    Καλή σου εβδομάδα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Καλή σου εβδομάδα, σ' ευχαριστώ!
      Φιλιά γλυκά
      Μ

      Διαγραφή
  5. A bolsa ficou linda e muito bem feita. Você mostrando as etapas até parece ser fácil de fazer, mas para mim sempre vai ser complexo, porque sou péssima com costuras. . Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I hope someday you will try making the bag too. You will find it easier than it seems ...
      Thank you for visiting
      kiss
      Marina

      Διαγραφή
  6. Muchas felicidades por tu bolso! Y sobre todo por los pasos tan detallados y el patron. Me quedo a seguirte!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τις τσάντες Μαρίνα και μπαίνω στον πειρασμό να κάνω άλλη μια .
    Δεν έχω κάνει δερμάτινη και ίσως το προσπαθήσω.
    Έγινε υπέροχη η δική σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκαμε μια ακόμα κοινή μας αγάπη, Ρένα μου!! Κι εγώ τις λατρεύω και αγάπησα τη δική σου... Προσπάθησέ τη δεν είναι όσο δύσκολο φαίνεται το δέρμα!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες
      Πολλά φιλιά, φίλη
      Μ

      Διαγραφή
  8. Ορίστε έτοιμη! Με συνοπτικές περίπου διαδικασίες. Και εύκολα σχετικά. Κρατάμε τις χρηστικές σου παρουσιάσεις Μαρίνα μου.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως εύκολη η διαδικασία, Γιάννη μου! Λίγη τόλμη χρειάζεται ή λίγο θράσος όπως λέει η μαμά μου!...
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες καλέ μου φίλε!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
      Μ

      Διαγραφή
  9. Que decir, el bolso muy lindo y ademas compartiendo el paso a paso, eres un sol
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I sincerely thank you for your kind words!
      I'm glad you liked it and will be even more happy if you make it!
      Love
      Marina

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη έγινε, Μαρίνα μου. Και μου αρέσει πολύ που χρησιμοποίησες δέρμα. Να τη χαρείς τη νέα σου τσάντα!!!
    Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 117.
    Πολλά φιλιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μία μου! Απόλαυσα τη συμμετοχή στη Φιλική Πρόκλησή σου, σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία!
      Πολλά φιλιά, με την αγάπη μου!
      Μ.

      Διαγραφή
    2. Άντε τώρα και στη Φιλική Πρόκληση 118. Τι λες? Αν θες να συμμετέχεις, τη διοργανώνει όμως ισπανόφωνη φίλη, συνεννοούμαστε στο μαιλ. Φιλάκια.

      Διαγραφή
    3. Αν μου το επιτρέψουν οι υποχρεώσεις μου δεν θα πω όχι, Μία μου!! Θα τα πούμε και στο μαιλ... Σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Καλοφορετη Μαρινα μου.και μπραβο σου.θελει υπομονη και χρονο και εσυ τα διεθεσες.ισως καποια στγμη να δοκιμασω.γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Θέλει υπομονή, αλλά όχι ιδιαίτερα πολύ χρόνο. Δοκίμασε να τη φτιάξεις, αξίζει τον κόπο κι αν χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνηση είμαι στη διάθεσή σου!
      Πολλά φιλιά
      Μ
      Υ.Γ. Στείλε μου αν θέλεις το mail σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας του περιοδικού!

      Διαγραφή
    2. Μαρινα μου σου εστειλα το μαιλ.μπορεις να ριξεις μια ματια αν ηρθε?και στειλε απαντηση εκει.

      Διαγραφή
  12. Εντάξει είναι πολύ αναλυτικό το άρθρο σου Μαρίνα μου !! Θα δοκιμάσω γιατί αγαπώ και εγώ αυτές τις τσάντες αλλά δεν έχω γαζώσει δέρμα άλλη φορά !Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και θα χαρώ περισσότερο αν τη φτιάξεις Νικόλ μου! Μη φοβηθείς το δέρμα, αντιμετώπισέ το σαν οποιοδήποτε χοντρό ύφασμα και αν χρησιμοποιήσεις βελόνια για δέρματα θα γίνει η δουλειά πολύ ευκολότερη!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  13. Muy bonito trabajo en cuero!!!
    Exelente oportunidad de aprender y perderle el miedo a los materiales distintos a lo tradicional!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much Stella! That's how I thought, and that's why I used leather. Without forgetting that it is a very durable material!
      Kiss
      Marina

      Διαγραφή
  14. Un bolso muy bien logrado, con acabados muy finos, mis respetos por esta técnica y trabajo

    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τοσο αναλυτικες πληροφορεις Μαρινα μου πως να μη μπει κανεις στον πειρασμό...ετσι που τα γραφεις φαινεται ευκολη υποθεση ..στην πραξη να δουμε
    παντως είναι που ωραια η δερματινη τσαντα και χρησικη ..οπως πολυ ωραια και η συμμετοχη σου στην προσκληση της Μαριας..
    Να περνας ομορφα φιλη μου καλη ανταμωωση και σε αλλες προκλήσεις.. καλο σου μηνα Μαρινα μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολη υπόθεση Ρούλα μου! Αν το πάρει κανείς απόφαση, έχοντας τα υλικά να τη φτιάξει, αυτό θα διαπιστώσει! Θα χαρώ να μάθω πως μπήκες στον πειρασμό!...
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες φίλη!
      Την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή
  16. El bolso me gusta mucho, gracias por las explicaciones!!

    BESOS .... Desde Sevilla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε λες; Μας βάζεις στο τρυπάκι να το δοκιμάσουμε, ετσι που τα λες, μοιαζει ευκολο!!
    Είναι κι αυτες οι τσαντες τοσο πρακτικές, χωρανε τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολη Νίκη μου! Δοκίμασέ τη πρώτα με δερματίνη, που δεν κοστίζει περισσότερα από 10€ και μετά την κάνεις και με δέρμα αν θέλεις! Περισσότερο χρειάζεται θάρρος και θράσος, παρά κόπο... θα δεις!...
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες φίλη!
      Πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  18. Hi Marina! This tote bag in leather is fantastic! You've done a great work. I really like it! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hi Marina,

    Your made such a nice bag, I'm shocking I didn't expect that, congrats!
    Best wishes,

    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram