Συζήτηση με ένα YouTuber!


Αρχική photo by Photo by Amy Hirschi on Unsplash

Μετά από πολύ καιρό και διάφορες αντιξοότητες, που δεν υπάρχει λόγος να σας τις αναφέρω, ξεκινώ την εβδομάδα με μια ανάρτηση που νομίζω θα σας αρέσει.

Στις περιηγήσεις μου στα social media τον τελευταίο καιρό γνώρισα ένα αγόρι, που θέλησε να μου μιλήσει για τη δουλειά του. Ένα νέο παιδί που έχει ένα ευγενικό σκοπό και μέσα από την ενασχόλησή του με το διαδίκτυο, προσπαθεί να κάνει αυτό το σκοπό γνωστό στον κόσμο. Αμέσως θέλησα να μάθω περισσότερα για την ενασχόλησή του, προσπαθώντας να καταλάβω πώς σκέφτονται τα νέα παιδιά, που παίζουν το διαδίκτυο στα δάχτυλα ή τουλάχιστον κάποια από αυτά.

Έτσι κατέληξα να σας παρουσιάσω το Γιώργο από τη Θεσσαλονίκη, ένα νεαρό YouTuber, πολύ ευαίσθητο. Διαβάστε τη συνομιλία που είχα μαζί του. Πιστεύω ότι θα τη βρείτε ενδιαφέρουσα.

Πες μου Γιώργο, πού ζεις,  την ηλικία σου και αν σπουδάζεις.

Γειά σας, είμαι 27 χρονών, ζω στην υπέροχη Θεσσαλονίκη, δεν σπουδάζω, δουλεύω και στον ελεύθερό μου χρόνο φτιάχνω βιντεάκια στο youtube προσπαθώντας να περάσω ένα όμορφο μήνυμα για τη ζωή. Είμαι δηλαδή Youtuber αλλά παράλληλα γράφω και στίχους.

Πώς αποφάσισες να ξεκινήσεις τα βιντεάκια και το κανάλι στο YouTube; Τι ήταν αυτό που σου έδωσε την αφορμή;

Είχα δει τυχαία βιντεάκια στο youtube που μου τράβηξαν την προσοχή και θέλησα να ασχοληθώ κι εγώ. Τα περισσότερα είναι για να παρουσιάσουν ένα προϊόν ή μια κατασκευή ή reviews προϊόντων. Εγώ σκέφτηκα να περνάω ένα θετικό μήνυμα για τη ζωή, την αγάπη για τα ζώα και τη φύση. Κάτι όμορφο, που δεν πουλιέται και δεν αγοράζεται.

Πόσο καιρό ασχολείσαι με αυτό;

Πάνε τέσσερα χρόνια που φτιάχνω βιντεάκια με θετικά μηνύματα και στίχους μου.

Τι σου λένε οι άνθρωποι που τα παρακολουθούν;

Στους ανθρώπους που με παρακολουθούν αρέσουν πολύ όλα αυτά που δημιουργώ είτε με τα μηνύματα είτε με τους στίχους. Τους κάνει να νιώθουν όμορφα κι εγώ χαίρομαι πολύ γι' αυτό.

Τι είναι για σένα τα social media;

Τα social media είναι για εμένα κάτι σαν μέσο με το οποίο επικοινωνώ με τον κόσμο και μπορώ να τους πω όλα όσα θέλω. Χρησιμοποιώ τις σκέψεις και τα βιώματά μου για να δώσω νόημα και στη δική μου ζωή και στων άλλων.

Πιστεύεις πως έχουν επηρεάσει τις πραγματικές σχέσεις των νέων, τις έχουν αλλάξει;

Ναι το πιστεύω... Πλέον ο κόσμος έχει κλειστεί πολύ στον εαυτό του και στο μικρό κύκλο γύρο του με τις συνθήκες που ζούμε. Όμως μπορεί να έχει και θετική πλευρά. Μπορούμε να επικοινωνούμε με όμορφα πράγματα και να βοηθάμε και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο.

Πώς βίωσες και βιώνεις την πανδημία; Τα lockdown;

Μπορώ να πω ότι με επηρέασε όλο αυτό, γιατί ο κόσμος έχει αλλάξει έγινε διαφορετικός πιο κλειστός και γενικά η ζωή μου άλλαξε. Βέβαια θα κάνω και τις βόλτες μου κανονικά αλλά εγώ δούλευα όλο αυτό τον καιρό, δεν μας σταματήσανε, όμως για τους άλλους δεν ήταν το ίδιο. Βίωσαν πολύ δύσκολες συνθήκες, ήταν αρκετοί άνθρωποι που έμειναν εκτός δουλειάς. Και ας μην ξεχνάμε ότι όλοι ήταν μέσα στο σπίτι με τον φόβο..!

Τι σου λένε οι φίλοι σου, η οικογένειά σου για την προσπάθειά σου και πώς θέλεις να εξελιχθεί αυτή η προσπάθεια;

Οι φίλοι μου και η οικογένεια μου είναι δίπλα μου με στηρίζουν και χαίρονται για την δουλειά που κάνω, γι αυτό που δημιουργώ. Είναι σα να τους μιλάει ένας φίλος που τους καταλαβαίνει ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες και τους λέει ένα καλό λόγο. Μου λένε να μην σταματήσω και εγώ εφόσον ο κόσμος νιώθει πολύ άμορφα με αυτό που έχω ξεκινήσει, παίρνω δύναμη και ενέργεια για να συνεχίσω.

Ποια είναι τα όνειρά σου;

Τα όνειρά μου είναι να κάνω τον κόσμο όμορφο... Θέλω να είμαι δίπλα σε κάθε άνθρωπο και να τον κάνω να νιώθει υπέροχα και μακάρι να έχω και αρκετά έσοδα και να βοηθάω και τους άλλους. Όπως λένε και οι αγαπημένοι ΠΥΞ ΛΑΞ (ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ)... Έτσι και εγώ θέλω τον κόσμο να αλλάξω και να τον κάνω όμορφο.❤️

Είσαι ένα νέο παιδί. Πες μου πώς βλέπεις τη χώρα μας και το δικό σου μέλλον.

Η χώρα μας είναι μια πάρα πολύ όμορφη χώρα με πολλά μέρη για να ταξιδέψει κανείς. Πλέον όμως τα πάντα έχουν γίνει δύσκολα, οι συνθήκες όλο και χειροτερεύουν και το δικό μου μέλλον δεν φαίνεται να μπορεί να ξεφύγει από αυτό. Όσο περνάνε τα χρόνια οι δυσκολίες μεγαλώνουν και αυτό που εύχομαι και ελπίζω είναι να αλλάξει κάτι. Να έχουν όλοι οι άνθρωποι δουλειά που να μπορεί όχι απλά να τους θρέφει αλλά να τους δίνει το χρόνο και την οικονομική δυνατότητα να ζουν με αξιοπρέπεια, να ταξιδεύουν, να διασκεδάζουν.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή να με φιλοξενήσετε με αυτή τη συνέντευξη στο περιοδικό σας!

Δική μου η τιμή και η χαρά Γιώργο να μιλώ μιλώ μαζί σου και να μεταφέρω την όμορφη κουβέντα μας στους αναγνώστες του e-periodiko mas.

...

Αυτός είναι ο 27χρονος Γιώργος που προσπαθεί με το δικό του τρόπο, να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο και πιστεύω πως αν τον ακούσουμε ίσως του δώσουμε την ευκαιρία, να πραγματοποιήσει το στόχο του!

Αν θέλετε να δείτε τη δουλειά του δεν έχετε παρά να πατήσετε στους παρακάτω συνδέσμους:

Instagram - giwrgossalonikaofficial

YouTube - Giwrgos Salonika

Twitter - @SalonikaGiwrgos



Καλή εβδομάδα σε όλους!



to e-periodiko mas
10 Σχόλια

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρίνα μου
    Σ'ευχαριστούμε που μας γνώρισες ένα νέο παιδί που στόχο έχει να αλλάξει τον κόσμο. Έτσι γίνονται οι αλλαγές από μικρά βήματα κάθε φορά, βήματα θετικά και αισιόδοξα που διδάσκουν, προβληματίζουν και δίνουν δύναμη.
    Θα τον επισκεφθώ στο κανάλι του
    Χάρηκα που σε γνώρισα Γιώργο
    Συνέχισε το στόχο σου. Καλή δύναμη
    Καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα μου! Σ' ευχαριστώ εγώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη! Σκέφτηκα μετά από τόσο καιρό να συνεχίσουμε με ένα θετικό μήνυμα, με ένα θετικό άνθρωπο. Αρκετή μαυρίλα βιώσαμε και βιώνουμε...
      Πολλά φιλιά φίλη
      Καλή μας εβδομάδα!
      Μ

      Διαγραφή
  2. Γεια σουυυ giwrgo μας ειμαστε η fan σου σε ειδαμε στο story που ανεβασες συνεχισε την καλη δουλεια που κανεις να μας κανεις να νιωθουμε ομορφα και εισαι πολυ αληθεινος!!!! ανεβασες εξερετικα στιχακια και πολυ ομορφα βιντεο που μας κανουν νιωθουμε τοσα πολλα που λυγιζα και με εκανες να χαμογελαω ♥♥σ αγαπαμεεε♥♥ Μονο Giwrgos salonika ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφο μήνυμα! Αυτό κάνει ο Γιώργος και αξίζει την αγάπη σας!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη
      Μ

      Διαγραφή
  3. Γεια σου giwrgosalonikaofficial σε γνωρισα τυχαια και εισαι ενας εξερετικος ανθρωπος που γενικα οτι προβληματα εχουμε εισαι διπλα μας.Μας συντροφευεις με ομορφα στιχακια και γενικα με μηνυματα ανθρωποιας και απο εμενα εχεις ενα μεγαλο RESPECT! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που διαπιστώνω πόσο μεγάλη απήχηση έχει η προσπάθεια του Γιώργου! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη
      Μ

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρίνα μου και σε σένα και στο Γιώργο!
    Για τη μεριά σου, ένα μεγάλο μπράβο που, έχεις τη διάθεση να αναδείξεις ένα νεαρό άνθρωπο, που αγωνίζεται να δώσει κάτι θετικό, κάτι δημιουργικό στον κόσμο μας, από το δικό του μετερίζι.
    Στο Γιώργο, θερμά συγχαρητήρια για τη δουλειά, τη διάθεση και την έμπνευσή του.
    Τρέχω να δω το κανάλι του.
    Καλή βδομάδα και στους δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πιστεύω πως έχουμε πολλά να μάθουμε αν αφουγκραστούμε τους νέους και επειδή συχνά συναντώ αφορισμούς για τη νέα γενιά το θεώρησα μια καλή αφορμή.
      Ευχαριστώ που πέρασες καλέ μου φίλε
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  5. Αν υπήρχαν και άλλες φωνές σαν τον Γιώργο να μιλάνε για την αγάπη τότε ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος ...ασε δε που είναι και Σαλονικιός.!!
    Πολύ καλά έκανες και μας τον σύστησες Μαρίνα μου σε ευχαριστούμε να είσαι καλά χαρηκα που ξαναφάνηκες φιλακιαααα!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση Ρούλα μου! Κάθε θετικό και ελπιδοφόρο θα βρίσκει βήμα μέσα από τη διαδικτυακή τούτη γωνιά και επειδή πρόσφατα γνώρισα πολλούς Σαλονικιούς και Σαλονικιές, έχω να πω μόνο καλά λόγια! Έχουν πολύ θετική αύρα και είναι πολύ ζεστοί άνθρωποι!
      Εγώ σ' ευχαριστώ που πέρασες φίλη!
      Την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram