Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Το πράσινο τσάι στην υπηρεσία της ομορφιάς (μέρος 5ο)

Refreshing face mist για ξηρό δέρμα

to e-periodiko mas

Αν το δέρμα σας είναι ξηρό, τότε πολλές φορές χρειάζεται υγρασία αλλά στη διάρκεια της ημέρας και όντας μακιγιαρισμένες, πώς να το ενυδατώσετε;
Σας έχουμε εδώ μια λύση που όχι μόνο ενυδατώνει και φρεσκάρει το δέρμα, αλλά σταθεροποιεί και το μακιγιάζ. Η βιταμίνη Ε που περιέχει συγκρατεί την υγρασία στο δέρμα και βοηθά στην ελαστικότητά του, ενώ το άρωμα της συγκεκριμένης συνταγής, θα γίνει το αγαπημένο σας.


Υλικά που χρειάζονται:
1 φακελάκι jasmine green tea (πράσινο τσάι γιασεμί)
3 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεμονιού
3 σταγόνες βιταμίνης Ε (πωλούνται στο φαρμακείο σε κάψουλες)
νερό
Μπουκάλι ψεκασμού

Πώς θα το φτιάξετε
Βράζετε νερό (ένα μικρό φλιτζάνι) και βυθίζετε μέσα το φακελάκι του τσαγιού για 10 λεπτά. Αφού κρυώσει, το βάζετε στο μπουκάλι και προσθέτετε το αιθέριο έλαιο του λεμονιού και τη βιταμίνη Ε. Στη συνέχεια συμπληρώνετε με νερό και ανακινείτε καλά. Για να μείνει φρέσκο και δροσερό, φυλάξτε το μείγμα στο ψυγείο. 

Θα συνεχίσουμε...

πηγή

Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...