Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Ζούμε στιγμές τρέλλας

Αλαλούμ! Πώς αλλιώς να περιγράψει κανείς αυτό που ζούμε; Το λες και θέατρο του παραλόγου βέβαια και πάλι μέσα είσαι!! Διαβασμένοι αδιάβαστοι, όλοι κοιτάνε να εξιλεωθούν στα μάτια μας!!!
Τι καλά! Σου δίνουν μια χαρά την ευκαιρία να διαπιστώσεις το μέγεθος της βλακείας και της επικινδυνότητάς τους.  Και μεις με όπλο το χιούμορ, το χαμόγελο και την ελπίδα κοιτάμε να τα βγάλουμε πέρα… Μη διαπραγματεύσιμα αυτά! Αλλά δεν γεμίζουν στομάχι, να πάρει η ευχή! Δεν πληρώνουν λογαριασμούς, ούτε και δάνεια!!! Οπότε έρχεται η ώρα του ταμείου και σε βρίσκουν με …έλλειμμα!!!
 Τι είπα τώρα! Έλλειμμα; Αυτό να μαγειρέψω βρε παιδιά, όπως γίνεται τόσα χρόνια τώρα! Είναι της μόδας και γω κάθομαι και σκάω, πώς να γεμίσω το τσουκάλι πάλι σήμερα!!! Αλλά τέτοιο φαγητό, να το φάω μόνη μου; Δε λέει, ντροπή!!
Θα τους το πάω εκεί στου Μαξίμου και θα τους το σερβίρω περιμένοντας πάνω από το κεφάλι τους μέχρι να το φάνε, όπως έκανε η μαμά μου όταν ήμουν μικρή και δεν έτρωγα τα ρεβίθια!!  Θα ρωτήσουν: «Τι μας σερβίρετε μαντάμ;» και θα απαντήσω: «Έλλειμμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας, κύριοι μαζί με την ποδοπατημένη μου αξιοπρέπεια!» Αυτό!!!!

Μαρίνα


Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...