Γιατί συμμετέχω στο e-book...


giati-symmetexw-sto-e-book

Τον Οκτώβρη του 2017, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα μια συλλογική προσπάθεια από 18 blogger, που με την προτροπή της Αλεξάνδρας από το a button on the moon, που είχε την ιδέα, 24 ιστορίες μαζί με συνταγές ενώθηκαν σ' αυτό το e-book, που στόχο είχε να πουληθεί με αντίτιμο ένα πακέτο με είδη, που χρειάζονται σε δομές στήριξης σε όλη την Ελλάδα.

Η προσπάθεια απέδωσε καρπούς κι αυτό μας κάνει να θέλουμε να συνεχίσουμε. Υπάρχουν πολλοί ακόμα που δεν γνωρίζουν το βιβλίο και για το λόγο αυτό, τον Οκτώβρη στις 14, στις 8:00 μ.μ. θα γίνει η παρουσίασή του, μαζί με βιντεάκια των συγγραφέων, στην Κόρινθο. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Καλό είναι λοιπόν, η κάθε blogger που συμμετέχει να φτιάξει ένα βιντεάκι διάρκειας το πολύ 2 λεπτών, στο οποίο να λέει δυο λόγια για την προσπάθειά μας και για τους λόγους που συμμετέχει σ' αυτή και να το στείλει στο womaninblog@gmail.com, μέχρι το τέλος του μήνα.

Ελάτε να βοηθήσουμε να διαδοθεί τόσο η Αλληλεγγύη όσο και η προσπάθειά μας, σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο και με αυτό τον τρόπο να κάνουμε πράξη κάθε καλή πρόθεση που συνοδεύει αυτό το e-book.

Το δικό μου, για να πάρετε ιδέες, είναι αυτό...



Τα βιντεάκια πρέπει να έχουν σταλεί μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη!
Βιαστείτε!!


to e-periodiko mas
12 Σχόλια

12 σχόλια:

  1. Ναι ενημερωθήκαμε και ωραίο το βίντεό σου. Και να πούμε ότι το e-book με πρωτοβουλία της Αλεξάνδρας τυπώθηκε.
    Καλή επιτυχία να έχει η άοκνη φίλη μας που πετά μεν στο φεγγάρι αλλά πατά γερά στη γη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούμε να πούμε ο,τι θέλουμε στο βίντεο Αννούλα μου! Ανταποκρίθηκα στην παράκληση της Αλεξάνδρας για να παρετε ιδέες επειδή έτυχε να το ετοιμάσω πρώτη...
      Φιλιά, καλη και δημιουργικη εβδομάδα, φίλη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι!!
      Σ ευχαριστώ που περασες ❤
      Μ

      Διαγραφή
  2. Θαυμάζω το κουράγιο της Αλεξάνδρας αλλά συλλογικά και τη δική σας συμμετοχή και παρουσία. Κάτι για το οποίο, προσωπικά, δεν είχα το κουράγιο.
    Συνεπώς θεωρώ αυτή την πρωτοβουλία σημαντική σε καιρούς που η έννοια της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας είναι έντονα μειοψηφική έως και δαχτυλοδεικτούμενη στην κοινωνία.
    Επίσης, μια γενικότητα, θα ήθελα κάποια στιγμή να βάλουμε κάτω και να κουβεντιάσουμε και κάτι άλλο.
    Εκτός από την Αλληλεγγύη και στην στήριξη υπάρχει και κάτι που δεν ασχολούμαστε όσο πρέπει.
    Η Κοινωνική χειραφέτηση και η ταξική συνείδηση. Θα αποτελέσουν αυτά κάποια στιγμή μέρος της ατζέντας της κουβέντας μας;

    Χάρηκα την απέριττη ομορφιά στο βίντεό σου Μαρίνα μου.
    Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, είναι πολύτιμη η συμβολή σου με την πρόταση που κάνεις και γι' αυτό ξεκινώ από αυτή. Είναι ένα σημαντικό θέμα που οπωσδήποτε θα το δούμε. Σε καιρούς δύσκολους πολλές φορές δεν ξέρει κανείς από πού να ξεκινήσει και οι ανάγκες των συνανθρώπων μας, μας οδηγούν από μόνες τους. Όμως είναι σημαντικό να δούμε και άλλες πτυχές εξίσου σημαντικές! Το προωθώ στην Αλεξάνδρα!
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την παρουσία σου και για τα όμορφα λόγια σου, καλέ μου φίλε για το βιντεάκι!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλες για την όμορφη πρωτοβουλία. Θα χαρώ να συμμετέχω κι εγώ σε κάποιο επόμενο διαδικτυακό βιβλίο (αν βέβαια ξαναγίνει). Πολλά φιλιά, Μαρίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μία μου, εκ μέρους όλων!!
      Μετά χαράς να σε έχουμε μαζί μας, στο επόμενο!!
      Πολλά φιλιά, φίλη!
      Καλή σου εβδομάδα!
      Μ

      Διαγραφή
  4. Μαρινάκι! Τι όμορφη ανάρτηση έφτιαξες! Και τι ωραίο βιντεάκι! ❤ Πάντα στηρίζεις ουσιαστικά και σε ευχαριστώ πολύ.
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω Αλεξάνδρα μου, γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να προσφέρω.
      Καλημέρα σου!! ❤

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Αλεξάνδρα, Μαρίνα μου... μπράβο σε όλους. Ας είναι καλοτάξιδο. Θα φροντίσω κι εγώ να στείλω το δικό μου βίντεο!
    💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μας να σε έχουμε στο βιβλίο και στην προσπάθειά μας, αγαπημένη μου!
      Μπράβο και σε σένα!!
      Ελπίζω το βιντεάκι μου να σου έδωσε ιδέες!
      Φιλιά!! ❤

      Διαγραφή
  6. Ωραίο το βίντεο που ετοίμασες για την τόσο όμορφη προσπάθεια σας! Μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Χωρίς τη στήριξή σας, τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει!!
      Πολλά φιλιά!!
      Μ

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram