Το κοχύλι έγινε ...δαχτυλίδι


to-kochili-egine-daktilidi.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού η παραλία είναι ο αγαπημένος προορισμός όλων. Και πώς να μην είναι άλλωστε, αφού εκτός από τη δροσιά, την ηρεμία και την ξενοιασιά που μας προσφέρει, μια βόλτα στην αμμουδιά μπορεί να μας κάνει να ανακαλύψουμε μικρούς θησαυρούς που μετατρέπονται ακόμα και σε κοσμήματα.

kochili-egine-daktilidi

Ένα τέτοιο απόκτημα μετέτρεψα σε δαχτυλίδι με τη βοήθεια ενός trimmer. Ένα κοχύλι, που είχε ήδη μια μικρή τρυπούλα από την αρμύρα, τον ήλιο και τον καιρό έτσι όπως κείτονταν στην παραλία και αντί να την καμουφλάρω για να καταλήξει σε μια γυάλα με άλλα υπέροχα κοχύλια, κατέληξε τελικά στο δάχτυλό μου!

to-kochili-egine-daktilidi.

Δεν ήταν για μένα μια εύκολη κατασκευή κι αυτό γιατί χρειάζεται σταθερό χέρι (δεν τρέμει βέβαια, αλλά δεν είναι και χέρι χειρουργού), υπομονή και χρόνο.
Ξεκίνησα με το λεπτό τρυπάνι από την τρυπούλα που είχε εξ αρχής. Λίγο λίγο και με προσοχή για να μη σπάσει, άρχισα να τη μεγαλώνω. Μετά, πήρα το μικρό δίσκο που λειτούργησε σα μέσο κοπής για να αφαιρέσω τα κομμάτια που έπρεπε έτσι ώστε να δημιουργηθεί η γάμπα του δαχτυλιδιού. Στη συνέχεια, άρχισα να λειαίνω τις επιφάνειες τόσο στη γάμπα, όσο και σε όλη την επιφάνεια, ακόμα και στις άκρες για να μη γδέρνει. Στις παραπάνω εικόνες μπορείτε να δείτε ένα ένα τα βήματα για το διαφορετικό αυτό δαχτυλίδι.

to-kochili-egine-daktilidi.

Το αποτέλεσμα νομίζω πως αξίζει κάθε προσπάθεια!

Περιμένω όπως πάντα τη γνώμη σας!


to e-periodiko mas
22 Σχόλια

22 σχόλια:

  1. Εντυπωσιάστηκα!!! Πολύ λεπτή δουλειά και έγινε πανέμορφο, πρωτότυπο και σου ταιριάζει τέλεια
    Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλημέρα σου, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Ένα πράγμα εχω να πω: ΟΥΑΟΥ!
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκανες υπέροχη δουλειά. Το αποτέλεσμα τέλειο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω είναι πανέμορφο. Έχει μια ιδιαίτερη αισθητική που δεν συναντάς στα κλασικά έτοιμα κοσμήματα. Έχει τη σφραγίδα ατόφια της φύσης, έχει την αύρα της θάλασσας. Ένα κοχύλι που γίνεται δαχτυλίδι. Θυμίζει Μαρίνα μου παραμύθι στην κυριολεξία. Μπράβο στα χέρια εκείνα που το επεξεργάστηκαν με τέτοια προσοχή και σεβασμό στην ιδιαιτερότητά του.
    Καλοφόρετο καλή μου φίλη και εύχομαι ολόψυχα πάντα στο χέρι σου να κουβαλά την ευλογία και τα καλά της θάλασσας.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα, που σου άρεσε!
      Καλό σου Σαββατοκύριακο φίλε μου!
      Μ

      Διαγραφή
  5. Μαρινούλα μου, το νέο σου δαχτυλίδι είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!! Συγχαρητήρια, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σ' ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Φιλιά φίλη μου!!

      Διαγραφή
  6. Και μόνο που θα σου θυμίζει Μαρίνα μου τις υπέροχες στιγμές του καλοκαιριού και την προσπάθεια σου να δημιουργήσεις ένα τόσο μοναδικό κόσμημα..νομίζω ότι άξιζε τον κόπο φίλη μου.. έγινε υπέροχο μπράβο θα μυρίζεις θάλασσα όσο το φοράς στο χερι σου...
    Ελπιζω να περασες ομορφα.. παντα έτσι να περνας.
    Καλό Σεπτεμβρη Μαρινα μου φιλακιαααα!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα μου! Τα αντικείμενα μας συνδέουν με αναμνήσεις, κουβαλώντας έτσι τη δική μας ιστορία...
      Χαίρομαι που σου άρεσε, ελπίζω να σου έδωσα αφορμή να το δοκιμάσεις κι εσύ, με τόσους θησαυρούς που βρίσκεις στο πανέμορφο νησί σου!
      Να είσαι πάντα καλά φίλη και να περνάς κι εσύ όμορφα!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!
      Μ

      Διαγραφή
  7. ΠΩ ΠΩ τι ωραία ιδέα
    και τι ωραίο αποτέλεσμα
    μου αρέσουν πολλά τα κοχύλια αλλά τα κρατώ σε μια γωνιά

    καλό μήνα με ωραίες στιγμές και ωραίες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως Δελφινάκι μου ήρθε η ώρα να το δοκιμάσεις κι εσύ?...
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!
      Καλό μήνα, φίλη!
      Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!
      Μ

      Διαγραφή
  8. Κα τα πλη κτι κο! Μαρίνα μου υπέροχο το αποτέλεσμα. Μπράβο για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου συνονόματη, πολύ σ' ευχαριστώ!!
      Πολλά φιλιά κι από μένα!
      Καλή σου εβδομάδα, ομορφιά μου!

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram