Η ποίηση των ...Μαθηματικών!



" Την καρδιά μου, την κατέστρεψες,
την έκανες οχτάγωνο
και μοιάζει πλέον ο έρωτας 
με ρίζα στο τετράγωνο.


Θα κάνω τον αγράμματο για να 'ρθεις να με ψάξεις
να κάνουμε ιδιαίτερα, σωστά να με διδάξεις.


Αγαπητέ μου εξεταστή,
σαν το γραπτό διορθώσεις,
θέλω να μη τσιγκουνευτείς, κανά βαθμό να δώσεις.

Γυναίκα ίσον προβήματα, προβλήματα ίσον ασκήσεις
κι αυτά τα δύο τά βαλα και βγήκαν συναρτήσεις.

Πολύπλοκα τα κλάσματα, τα θεωρώ απάτη,
με σένα θα κάνω χιαστί, μονάχα στο κρεββάτι.

Μ' αυτά που φέτος βάλανε, στην ίδια τάξη μένω
και πού θα κάνω εφαρμογή, ακόμα περιμένω.

Γεωμετρία μ' έκανες να μάθω ομορφιά μου,
μόνο που αντί για τρίγωνα, εγώ έχω την καρδιά μου.

Τον κύκλο μου ζητήσανε να σχηματίσω σπίτι
και φώναξα το γέρο μου που έχει κ διαβήτη".


Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε, τι έπαθε ο εξεταστής όταν πήγε να διορθώσει το γραπτό αυτό, στο μάθημα των Μαθηματικών. 
Κανένας πάντως, δεν μπορεί να αμφισβητήσει το ταλέντο του συγκεκριμένου μαθητή στην ποίηση και στις μαντινάδες.
Εμείς απλά το χαρήκαμε και του ευχόμαστε να βρει τον επαγγελματικό δρόμο, που του αξίζει!...

Πηγή: madata.gr


to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram