Ένα τσαντάκι με ...θησαυρό!



Αυτό το κομψό κουτί - τσαντάκι κρύβει μέσα του μια μικρή ιστορία κι ένα θησαυρό!
Πριν λίγο καιρό, η φίλη Christina P παρουσίασε στο blog της, δύο δαχτυλίδια που έφτιαξε η ίδια, ζητώντας να της πούμε τη γνώμη μας και στη συνέχεια με κλήρωση τα δώρισε σε δύο αναγνώστριες. Η μία τυχερή ήμουν εγώ και φανταστείτε τη χαρά μου, αφού είχα θαυμάσει για αρκετή ώρα το δαχτυλίδι, που κέρδισα από τη χρυσοχέρα φίλη μας. 


Ανοίγοντάς το αποκαλύπτεται ο χειροποίητος θησαυρός της Χριστίνας, που με πολύ καμάρι φοράω στο χέρι μου...


Αγαπημένη φίλη Χριστίνα, θα σε ευχαριστήσω αυτή τη φορά με την καρτούλα σου, που συνόδευε την πανέμορφη δημιουργία σου...


Να είσαι πάντα καλά και να φτιάχνεις όμορφα πράγματα δίνοντας χαρά στους γύρω σου! 
Με πολλή αγάπη
Μαρίνα
Marina
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram