Σα τον κορμό του δέντρου...



Το δεύτερο "Άλλαξέ το" της Αριστέας ολοκληρώθηκε κι έτσι, μπορούμε όλοι οι συμμετέχοντες να μοιραστούμε τον τρόπο κατασκευής της συμμετοχής μας.

Επέλεξα αυτή την κατασκευή (συμμετείχα με δύο) όχι γιατί συγκέντρωσε μεγαλύτερη βαθμολογία, αλλά γιατί είναι φθινοπωρινή. Η άλλη με το κοχύλι, είναι καλοκαιρινή και λέω να σας τη δείξω στο μέλλον...

Πρόκειται για μια απλή κατασκευή για την οποία χρειάζονται ένα τενεκεδένιο κουτί, φλούδες δέντρου (εγώ χρησιμοποίησα του ευκάλυπτου που ζει στην αυλή μου), κόλλα, μπογιά σε spray για το φινίρισμα και λίγη υπομονή για να κολλήσει!


Μπορούσε βέβαια να μείνει η φλούδα στην αρχική της μορφή. Εγώ θέλησα να επέμβω λίγο κι εκεί, αφού μ' αρέσουν τα "μεταλλικά" χρώματα πάνω σε φυσικά υλικά. Ο σπάγκος στη μέση δημιουργεί μια αντίθεση, που εμένα πάντα με γοήτευε...

Δείτε το κι εδώ με άλλο περιεχόμενο (αποξηραμένη λεβάντα) και τα ασορτί σε χρώμα κηροπήγια, που βάφτηκαν έτσι, για να του κάνουν παρέα...


Τη νικήτρια του  "Άλλαξέ το #2" Marie Anne και την υπέροχη δημιουργία της, μπορείτε να τη θαυμάσετε εδώ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αριστέα για τα δρώμενα που διοργανώνει και την υπέροχη ζεστή φιλοξενία της. Αγαπημένη φίλη, να είσαι πάντα καλά!!




Θυμηθείτε την κλήρωσή μας για το βιβλίο! Όροι συμμετοχής εδώ.
Marina
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram