Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Η ψυχολογία των Ελλήνων...

 
Το εργαστήριο Κοινωνικής και Πειραματική Ψυχολογίας, του τμήματος Ψυχολογίας, του Παντείου Πανεπιστημίου με έρευνά του, επιβεβαιώνει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της ελληνικής κοινωνίας.    Κάθε εβδομάδα σχεδόν, έρχεται στη δημοσιότητα ένα γκάλοπ που αφορά τη γνώμη των Ελλήνων για τα πολιτικά κόμματα. Μέχρι τώρα δεν είχε δημοσιευτεί καμμιά έρευνα που να αφορά το πώς νιώθουν οι Έλληνες...

  Με καζάνι που βράζει, έτοιμο να εκραγεί, μοιάζει να είναι η ψυχολογία των Ελλήνων. 

  Η πτώση του βιοτικού επιπέδου, η εξαθλίωση της καθημερινότητας, ο φόβος για το αύριο, ο αγώνας για επιβίωση, οι αλλαγές στην υγεία, την περίθαλψη και την ασφάλιση, η αύξηση των αστέγων και των ανέργων, το ενδιαφέρον των πολιτικών για τη διατήρηση των ποσοστών τους, είναι οι βασικές αιτίες που μετέτρεψαν ένα χαρούμενο και φύσει αισιόδοξο λαό, σε μια κοινωνία γεμάτη θυμό.

   Σύμφωνα με την έρευνα αυτή λοιπόν, οι Έλληνες έχουν τόσο πολύ θυμό και άσχημη ψυχολογία, που δε θα δίσταζαν να την εκφράσουν ακόμα και με βία σαν απάντηση στη βία που υφίστανται, με κύριο αποδέκτη το πολιτικό σύστημα και τα πολιτικά πρόσωπα, ανεξάρτητα κομματικής τοποθέτησης, πολλές φορές.
     Το 30% θα έκανε επίθεση κατά πολιτικού με αυγά και γιαούρτια, το 21% θα χειροδικούσε κατά πολιτικού, ενώ το 17,1% θα έκαιγε το αυτοκίνητο πολιτικού.
   
   Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τα αποτελέσματα της έρευνας της Ελληνικής Εταιρείας Θετικής Ψυχολογίας, σύμφωνα με την οποία, ένας στους δύο Έλληνες έχει συμπτώματα κατάθλιψης, ένας στους τρεις έχει άγχος και ένας στους τέσσερις παρουσιάζει και τα δύο, τότε εύκολα θα μπούμε στη λογική να αναρωτηθούμε ποιο από τα δύο αποτελέσματα, είναι χειρότερο ή καλύτερο.
  
   Το ελπιδοφόρο στην κατάσταση που βιώνουμε μπορεί να είναι, το γεγονός ότι οι άνθρωποι που βιώνουν θετικά συναισθήματα, μπορούν να ξεπεράσουν την άσχημη ψυχολογική κατάσταση δίνοντας νόημα θετικό στη ζωή τους. Αυτό γιατί, σύμφωνα με την Ε.Ε.ΘΕ.ΨΥ., η βίωση θετικών συναισθημάτων είναι δυνατή, ανεξάρτητα από το εξωτερικό περιβάλλον, όταν οι άνθρωποι κατανοούν ότι έχουν τη δυνατότητα να τα νιώσουν και τα αναγνωρίζουν στην καθημερινότητά τους.
   
  Ας κρατηθούμε όλοι από τα "μικρά" κι "ασήμαντα" που μας δίνουν χαρά, βοηθώντας ο ένας τον άλλον και χαρίζοντας στον εαυτό μας και τους γύρω μας, ένα χαμόγελο, που εξάλλου δεν κοστίζει, τίποτα, αλλά δίνει κουράγιο.






Πηγή: iatropedia.gr

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...