EΣΥ ψηφοφόρε...


Κείμενο: Ιουλία Τζίβα

Λοιπόν επειδή βαρέθηκα αυτό που γίνεται τόσο καιρό μέχρι τις εκλογές και μετά από αυτές, θέλω απλά να γράψω λίγα πράγματα για θα βγάλω τον θυμό ή και την απογοήτευση που έχω.

Τόσο καιρό γράφουμε και λέμε που μας κατάντησαν τα μεγάλα κόμματα. Ότι δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με τον μισθό που παίρνουμε. Ότι δεν έχουμε ένα πιάτο φαΐ να φάμε γιατί είμαστε άνεργοι. Είμαστε σε μια τραγική κατάσταση που ΑΥΤΟΙ μας την έφεραν χωρίς να μας ρωτήσουν.

ΕΣΥ ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ δεν άκουσες κανέναν δικό άνθρωπο να κλαίει; να φωνάζει; να είναι σε αδιέξοδο; να είναι απελπισμένος γιατί δεν ξέρει τι τον περιμένει;

ΕΣΥ ψηφοφόρε της ΝΔ όταν άκουσες πως ένας παππούς στο Σύνταγμα έγινε αυτόχειρας γιατί δεν ήθελε να ζήσει αυτό που μας περιμένει αύριο... τι σκέφτηκες; δεν απογοητεύτηκες; δεν ντράπηκες; δεν θύμωσες; Πες μου γιατί... .αλήθεια το έχω απορία..

ΕΣΥ ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ για πες μου. Εσένα δεν κατέβηκε ο μισθός σου 20-30-40% κάτω; σου αξίζει;

ΕΣΥ ψηφοφόρε της ΝΔ αυτό το μέλλον θέλεις για το παιδί σου;

ΕΣΥ ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ αυτό το τέλος θέλεις για τον πατέρα σου;

ΕΣΥ ψηφοφόρε της ΝΔ είσαι ευτυχισμένος να βλέπεις τον άλλον δίπλα σου να ζητιανεύει;

ΕΣΥ ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ κλείσε τα μάτια και κάνε όνειρα για το μέλλον σου; Τι βλέπεις;

ΕΣΥ ψηφοφόρε της ΝΔ κλείσε τα μάτια και κάνε όνειρα για το παιδί σου; ΤΙ βλέπεις;

ΕΣΥ ψηφοφόρε του ΠΑΣΟΚ αν αύριο πεινάσεις θα ζητήσεις ή θα απαιτήσεις την συγνώμη τους;

ΕΓΩ είμαι 23 χρονών και ψήφισα ένα κόμμα που δεν μπήκε καν στην βουλή.

Δεν θα ψήφιζα ποτέ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

Εκείνοι ευθύνονται για τους ανθρώπους με τα θλιμμένα πρόσωπα.

Και δεν μπορώ να το συγχωρέσω..

ΕΓΩ είμαι 23 χρονών και έχω κάνει όνειρα για την ζωή μου....

Θέλω η Ελλάδα να είναι φωτισμένη από τα χαμόγελα μας!


Ιουλία
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram