Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Πεινάς;... Φάε μπάλα!

Μπορεί η στρογγυλή θεά να ασκεί μεγάλη γοητεία παγκοσμίως, αλλά να παρουσιάζεται και ως ο τρόπος, που θα ξεφύγει κανείς από την πραγματικότητα, εμένα τουλάχιστον μου μοιάζει υπερβολικό στις μέρες μας!...

Αυτές οι διαφημίσεις του Μάνου Σέργιου, που είναι κομμάτι της Εθνικής Ομάδας και που μπαίνει στο πετσί του ρόλου, παίζοντας ως ο 12ος παίκτης, για την Ελληνική Ομάδα, είναι σχεδόν ειρωνικός.
Εδώ καράβια και χώρες χάνονται μανούλα μου, η νίκη σε αγώνες Μουντιάλ μας μάραναν! Τι μας λες!!!


Πριν αρχίσετε τις αντιρρήσεις, σπεύδω να εξηγήσω τη γνώμη μου. 
Άντε και πάει καλά ο κάθε αγώνας της Εθνικής. Άντε και κερδίζουμε και μπαίνουμε στους 16 και μετά στους 8... Άντε και φτάνουμε και στον τελικό, σας λέω εγώ!...

Πόσο θα κρατήσει η χαρά μας; Μια ώρα, μια μέρα, μια βδομάδα; Ένα μήνα το πολύ!!! Θα το πάρουν και τα ΜΜΕ και θα το κάνουν λάστιχο, δε λέω, θα στήσουν και μια σειρά εκπομπών, που θα αναλύουν το θρίαμβο και θα είμαστε όλοι εθνικά υπερήφανοι!!!

Θα είμαστε;... Σίγουρο αυτό, καρατσεκαρισμένο;
Γιατί εγώ μια αμφιβολία την έχω, μη σας πω και δυο... 
Και πώς να μην έχω δηλαδή; 

Όταν από τη μια με κάνουν τον 12ο παίκτη της Εθνικής και από την άλλη έχω το καημό της άδειας μου τσέπης, την ανασχηματισμένη κυβέρνηση και τη Βουλή που πήγε διακοπές πριν τελειώσουν τα σχολεία, είναι να μη σαλτάρω;
Όταν οι δικαιωμένες καθαρίστριες του υπ. Οικονομικών, κάνουν "διακοπές" έξω από το Υπουργείο, όταν οι απολύσεις κάνουν βόλτα, σε όλη την επικράτεια πιο πολύ κι απ' τους τουρίστες, όταν οι άστεγοι πολλαπλασιάζονται, όταν το καλάθι της νοικοκυράς μικραίνει ολοένα κι από καλάθι γίνεται τσαντάκι, εγώ τι θέλετε να κάνω;

Νιώθω σαν το ποντίκι μπροστά στο τυρί και τη φάκα!... 
Το κακό είναι πως είμαι υποψιασμένο ποντίκι και βλέπω και το τυρί και τη φάκα. Έλα όμως που πεινάω κιόλας!...
Κι αυτό που φοβάμαι, ξέρετε ποιο είναι; Φοβάμαι ότι θα μου πουν οσονούπω: "Πεινάς;... Φάε μπάλα!!!"...
Μαρίνα

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...