Επίπεδη κοιλιά; Γρήγορα στην κουζίνα!



Όλες μας θέλουμε επίπεδη κοιλιά, λίγες όμως γνωρίζουν πως για να το πετύχουμε πρέπει να κάνουμε μια ...βόλτα στην κουζίνα.


Θα βάλουμε σε μπλέντερ 

φουντούκια, που είναι αντιοξειδωτικά και περιέχουν βιταμίνη Ε, 
1/2 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, που περιέχει βιταμίνη Β12, 
1/2 μήλο, περιέχει πηκτίνη και φυτικές ίνες, 
1/2 μπανάνα, που είναι πλούσια σε Κάλιο, 
1 κουταλάκι μέλι, που είναι αντισηπτικό και μικροβιοκτόνο και 
λίγη κανέλα. 

Αυτό το ...κοκτέιλ μπορεί να αποτελεί το πρωινό μας ή το δεκατιανό μας, εξασφαλίζοντας εκτός από επίπεδη κοιλίτσα, καλή φυσική κατάσταση στον οργανισμό μας.


Η συνταγή είναι από την καλή μας φίλη Γεώργα Ζέτα, που είναι αισθητικός.


to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της κεντρικής σελίδας (αν μπαίνετε από υπολογιστή) ή στην πλαϊνή μπάρα (αν μπαίνετε από smartphone ή tablet)