Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

8 απλοί κανόνες γυναικείας κομψότητας

Γιορτές έρχονται κι όσο κι αν είναι δύσκολοι οι καιροί που ζούμε, οι γυναίκες θέλουν να είναι όμορφες και καλοντυμένες. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως πρέπει και να ξοδεύουν μεγάλα ποσά για την εμφάνισή τους, που εδώ που τα λέμε στις μέρες μας, δύσκολα βρίσκονται. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να ξοδεύουν σωστά, έτσι ώστε να έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα με τις μικρότερες δαπάνες.
Πολλές καλοντυμένες γυναίκες ανά τον κόσμο κατά καιρούς έχουν εξηγήσει τους τρόπους, που πέτυχαν άψογη εμφάνιση και εμείς τους βρήκαμε και σας τους παρουσιάζουμε, γιατί τελικά για τα περισσότερα πράγματα, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!...


 Το ντύσιμο, είναι μια μορφή επικοινωνίας
Υπάρχει μια θεωρία, σύμφωνα με την οποία, ανεξάρτητα από το ποιος είσαι και τι κάνεις, πάντα με την εμφάνισή σου, δίνεις ένα μήνυμα. Ειδικοί στη γλώσσα του σώματος επικοινωνιολόγοι, έχουν χτίσει καριέρες πάνω στη θεωρία αυτή. Πιστεύουν πως η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι απλά μια στιλιστική επιλογή, αλλά μια έκφραση του εαυτού μας. Η ενδυμασία λέει κάτι στους γύρω μας, είτε το επιδιώκουμε, είτε όχι.

 Η εμφάνιση αποτελεί κοινωνική δήλωση
Με τα ρούχα μας μπορούμε να δηλώσουμε ιδέες και απόψεις. Υπάρχει λόγος, που ντυνόμαστε με συγκεκριμένο τρόπο στο γραφείο και με εξίσου συγκεκριμένο αλλά διαφορετικό για ένα πάρτι, ενώ σπανίως αυτοί οι δυο τρόποι είναι ίδιοι. Τα ρούχα μας δηλώνουν παρουσία και θέση.

 Η εφαρμογή είναι το πιο σημαντικό απ’ όλα
Μπορεί να ξοδέψουμε πολλά χρήματα για την γκαρνταρόμπα μας, μπορεί να φοράμε ρούχα με την τελευταία λέξη της μόδας, αλλά να μη μας ταιριάζουν ή να μην εφαρμόζουν σωστά πάνω μας. Δεν πρόκειται να δείχνουμε κομψές, όσο κι αν αυτά «φωνάζουν» πως είναι ακριβά. Η στυλίστρια Stacy London λέει, πως πολλές γυναίκες φορούν ρούχα που δεν τους ταιριάζουν επειδή δεν αποδέχονται το σώμα τους. Είναι τεράστιο λάθος! Θα πρέπει να αποδεχόμαστε το σώμα μας και να φοράμε ό,τι ταιριάζει στο σωματότυπό μας, αν θέλουμε να δείχνουμε κομψές. Άλλωστε, το καλύτερο αξεσουάρ είναι η αυτοπεποίθηση.

 Αξίζει η επένδυση σ’ ένα καλό τζιν
Ένα καλό τζιν που θα αντέχει στο χρόνο, θα αποδειχθεί μια σημαντική επένδυση στυλ, η οποία θα αποσβέσει τα χρήματα με την ποιότητα. Ένα τζιν κλασσικό μπορεί να δώσει λύση και νεανική πνοή στην εμφάνιση κάθε ηλικίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι πανάκριβο, θα πρέπει όμως να είναι καλό σε ποιότητα.

 Το ντύσιμο είναι, μισό προσωπικό στυλ και μισό, περίσταση
Ακόμα κι αν είναι αλήθεια πως το ντύσιμο εκφράζει τον βαθύτερο εαυτό μας, δεν είναι σωστό να αγνοήσουμε πως δεν μπορούμε να εμφανιστούμε στο γραφείο με σούπερ μίνι, όσο κι αν μας πηγαίνει και μας αρέσει, όπως δεν φοράμε τις πιζάμες μας εκτός σπιτιού. Είναι σοφό να υπολογίζουμε πάντα τις περιστάσεις για κάθε μας εμφάνιση.

 Η σημασία της μόδας και των επιταγών της
Είναι πολύ λογικό να δοκιμάζουμε διάφορες τάσεις της μόδας και να αγαπάμε κάποιες απ’ αυτές λίγο περισσότερο, γιατί μας βολεύουν και μας ταιριάζουν. Όμως είναι σημαντικό να ξεχωρίζουμε σε ποιες περιστάσεις θα τις ακολουθήσουμε. Για παράδειγμα δεν μπορούμε να εμφανιστούμε σε μια επίσημη κοινωνική εκδήλωση όπως ο γάμος ενός συγγενούς με τα αγαπημένα μας σανδάλια, όσο κι αν η τάση της μόδας, το επικροτεί. Μπορούν να περιμένουν μια ημέρα για βόλτα!

 Μικρά κολπάκια μπορούν να αλλάξουν την εμφάνιση
Κάτι απλό, όπως το πώς θα χαλαρώσουμε λίγο τη ζώνη που φοράμε στη μέση ή μια πτύχωση στο πουκάμισο, μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στο στυλ μας. Δεν μιλάμε για αλλαγές σ’ ολόκληρη τη ντουλάπα, απλά για ένα ρεβέρ στο παντελόνι μας ή για ένα γύρισμα στα μανίκια του πουκάμισου, που μπορούν να μεταμορφώσουν εντελώς την εμφάνισή μας στη στιγμή. Ένα εντυπωσιακό κόσμημα, πάνω σ’ ένα ήσυχο πουλόβερ ή σε ένα απλό φόρεμα, μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να τονίσουν την κομψότητά μας.

 Πάνω απ’ όλα η εμφάνιση πρέπει να έχει υπογραφή
Τη δική μας υπογραφή! Αυτό που ορίζει το δικό μας προσωπικό στυλ, είτε πρόκειται για ένα χρυσό βραχιόλι που πάντα φοράμε, είτε για ένα εφαρμοστό τζιν. Κάποιες γυναίκες αγαπούν ιδιαίτερα τις φούστες για παράδειγμα, άλλες τα παντελόνια και δεν τα αποχωρίζονται εύκολα. Αυτό που θα χαρακτηρίζει την εμφάνισή μας, ορίζει και το προσωπικό μας στυλ, μέχρι να αποφασίσουμε εμείς πότε θα το αλλάξουμε.





πηγή: whowhatwear.com
κείμενο - μετάφραση: to e-periodiko mas

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...