Blogging και Αγάπη!





Πολλές φορές διαβάζουμε για τα άσχημα του διαδικτύου και του blogging. Ευτυχώς όμως η καλή πλευρά του, έρχεται να μας θυμίσει πως οι άνθρωποι είναι που κάνουν τη διαφορά με την ποιότητα και τη σφαγίδα τους.


Ένα γλυκό κορίτσι και αγαπημένη φίλη η Χριστίνα Adromeda στο δικό της γαλαξία, μοιράζει δωράκια - βραβεία αγάπης σε όλους του διαγαλαξιακούς της φίλους, κρατώντας ανοιχτό τον κύκλο της αγάπης μεταξύ των blogger. Ένα ξεχωριστό δωράκι για τον καθένα που συγκαταλέγεται στους φίλους της, φτιαγμένο από κείνη και με ένα καλό λόγο να το συνοδεύει.

Το πρώτο το είδατε ήδη και αφορά τις σκέψεις, που γίνονται λέξεις και μπαίνουν η μια δίπλα στην άλλη, φτιάχνοντας μια ιστορία, ένα κείμενο, ένα άρθρο. Αφορά την έμπνευση και τη δημιουργία λόγου...
Το δεύτερο είναι δημοσιογραφικό, αφού πολλές φορές προσπαθώ να ενημερώσω για σοβαρά ζητήματα, που αφορούν τον κόσμο γύρω μας...


Από τα χεράκια της έχω ήδη ένα δωράκι και τα δύο που προσθέτω τώρα, μας πιστοποιούν πόσο τυχερή νιώθω που γνώρισα ανθρώπους όπως εκείνη μέσα σ' αυτή τη γωνιά του διαδικτύου, που αγαπάμε.



Χριστίνα, σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου και σου ανταποδίδω με ένα δικό μου, με όλη μου την αγάπη!


Μην ξεχάσετε το giveaway! Κλικ εδώ
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram