Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Aνθοθεραπεία, μια παλιά καινούργια μέθοδος!


Οι αποσταγμένες ουσίες των λουλουδιών έχουν ευεργετική επίδραση στην ψυχοδιανοητική κατάσταση του ανθρώπου.
Ο γιατρός Έντουαρντ Μπαχ από το 1930, ανακάλυψε τις θεραπευτικές επιδράσεις 38 φυτών και δέντρων και εισήγαγε τη χρήση τους για να ανακουφίσει ένα μεγάλο φάσμα συναισθηματικών και ψυχικών δυσκολιών, αποκαθιστώντας την ισορροπία του οργανισμού. Έτσι, συγκεκριμένα άνθη με μια συγκεκριμένη επεξεργασία χρησιμοποιήθηκαν για να μεταδώσουν στον άνθρωπο μια συγκεκριμένη πληροφορία για να τον οδηγήσουν με τον τρόπο αυτό, στην αλλαγή των αντιλήψεων και των συναισθημάτων του.

Τα ανθοϊάματα (flower essences) πωλούνται σε καταστήματα υγιεινών τροφών και σε φαρμακεία. Βρίσκονται σε συμπυκνωμένη μορφή και χρησιμοποιούνται μερικές μόνο σταγόνες σε 1/4 του ποτηριού νερό, το οποίο (όσοι χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο) πίνουν κατά διαστήματα στη διάρκεια της ημέρας. Πρωί, πριν από τα γεύματα ή βράδυ πριν τον ύπνο.

Μια εναλλακτική χρήση είναι η προσθήκη μερικών σταγόνων αδιάλυτου ανθοϊάματος σε ένα μπουκαλάκι όπου το περιεχόμενό του αποτελείτε από 1/4 μπράντυ και 3/4 νερό, επειδή το μπράντυ θα διατηρήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τις ιδιότητες του ανθοϊάματος αναλοίωτες.

Έτσι, ένα φιαλίδιο αδιάλυτου ανθοϊάματος, κρατάει από 3 ως και 6 μήνες, ανάλογα με τη χρήση.

O E. Μπαχ εφάρμοσε την ανθοθεραπεία με πολύ καλά αποτελέσματα σε ανθρώπους με προβλήματα έντονου άγχους, κακής διάθεσης και χαμηλής ενέργειας.
Μετά από αυτόν, πολλοί γιατροί - ερευνητές συνέχισαν τη δουλειά του και τις τελευταίες δεκαετίες έχουν προστεθεί πληθώρα νέων ανθοϊαμάτων από πολλές χώρες και από την Ελλάδα, διευρύνοντας και το εύρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Ο τρόπος παρασκευής τους είναι απλός μη τοξικός και χωρίς παρενέργειες για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλες τις ηλικίες.





Πληροφορίες από το prevention.comkentro-evexias.gr
Κείμενο - μετάφραση: "to e-periodiko mas"

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...