Το ημερολόγιο του 2021 που μπορείτε να εκτυπώσετε


to-imerologio-tou-2021-pou-mporeite-na-ektyposete

Μπήκαμε στον τελευταίο μήνα μιας χρονιάς που δεν έμοιαζε με καμία άλλη από όσες έζησαν οι περισσότεροι από μας. Μια χρονιά δύσκολη, στενάχωρη, αγχωτική γεμάτη πρωτόγνωρες καταστάσεις, που όλοι θέλουμε να αφήσουμε πίσω μας, αλλά δυστυχώς κάποιοι θα θυμούνται με πόνο, για όλη την υπόλοιπη ζωή τους, αφού έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα.

Η πανδημία και τα δεινά που την ακολούθησαν δεν άφησαν κανένα αδιάφορο. Η καραντίνα, ο αγώνας των γιατρών να σώσουν ζωές, το μέτρημα θανάτων και κρουσμάτων καθημερινά, η καταστρατήγηση ανθρώπινων δικαιωμάτων, οι αρνητές της μάσκας και του ιού συνέθεσαν ένα ζοφερό σκηνικό που ακόμα δεν λέει να μας εγκαταλείψει.

Ό,τι όμως κι αν πιστεύει ο καθένας από εμάς, αυτό που έχει σημασία είναι να παραμείνουμε δυνατοί, κρατώντας ζωντανή την ελπίδα για μια πιο όμορφη χρονιά, με περισσότερα χαμόγελα, με περισσότερη ανθρωπιά και αλληλεγγύη και με πολλές όμορφες στιγμές και για να το καταφέρουμε αυτό καλό είναι να δώσουμε αξία και προσοχή σε όλα εκείνα τα μικρά και καθημερινά που μας κάνουν χαρούμενους.

Ίσως μια καλή ώθηση αισιοδοξίας αποτελέσει κι αυτό το ημερολόγιο που έφτιαξα για σας και για το σπίτι μου. Κάθε του μήνας και ένα λουλούδι σύμβολο χαράς, αγάπης και χαμόγελου με την ευχή να συνοδεύουν όλους μας το καινούργιο χρόνο.

Αν σας αρέσει μπορείτε να το κατεβάσετε και να το εκτυπώσετε δωρεάν πατώντας εδώ.

Πάρτε μια γεύση...







Κατεβάστε το!

Καλές γιορτές!!





Σημείωση:
 Οι φωτογραφίες των λουλουδιών είναι από το pinterest. Το ημερολόγιο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους αναγνώστες του blog. Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση του για εμπορικούς σκοπούς.
to e-periodiko mas
13 Σχόλια

13 σχόλια:

  1. Ω να το και το δώρο μας! Μαρίνα μου, κάθε χρόνο περιμένουμε το δώρο σου. Το πανέμορφο ημερολόγιό σου, που χρόνια τώρα μας κρατάει παρέα και διακοσμεί το χώρο μας αλλά στολίζει και με τις ευχές του τις καρδιές μας.
    Σε ευχαριστούμε καλή μου και φέτος. Να είσαι γερή, μάχιμη, υγιής, δυνατή και πάντα αγωνιστική.
    Καλές γιορτινές μέρες στο σπιτικό σου και φως στην καρδιά σου.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Προσπαθώ με απλά μέσα να πάρω και να δώσω χαμόγελα και είναι πολύ σημαντικό για μένα να βρίσκω τέτοια ανταπόκριση!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τις ανταποδίδω όλες με πολλή αγάπη!
      Πάντα γερός, χαρούμενος, δημιουργικός να είσαι καλέ μου φίλε!
      Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να περάσεις όμορφα τις μέρες που έρχονται!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  2. Κρατώ την ελπίδα για μια νέα όμορφη χρονιά και η αισιοδοξη ανάρτησή σου με τα ημερολόγια βοηθά.
    Όμορφα, προσεγμένα και λουλουδάτα. Ευχαριστούμε πολύ
    Φιλιά πολλά Μαρίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ Αννούλα μου, για την αγάπη, τις επισκέψεις, τη ζεστασιά σας!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση!
      Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη φίλη με κάθε καλό στο σπιτικό σου!
      Πολλά πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  3. Τέλεια! Το κατέβασα για εκτυπωση και είναι υ π έ ρ ο χ ο!!!
    Ευχαριστούμε πολύ Μαρίνα μου, καλές γιορτές να περάσετε και να είστε όλοι καλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Μαράκι μου!! Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες!!
      Φιλιά πολλά, καλές γιορτές και σε σας φίλη, με υγεία και φως ♥ ♥
      Μ

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο σου,Μαρίνα μου.
    Είναι υπέροχο κι ελπιδοφόρο για το 2021.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρένα μου! Ευχαριστώ εγώ που πέρασες!
      Πολλά φιλιά, φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  5. Ωωωω!! Είναι πολύ ωραίο! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι σαν τα υπέροχα λουλούδια που το κοσμούν.
    Καλό βράδυ. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Μαρία μου! Εγώ σ' ευχαριστώ που πέρασες και ενώνω την ευχή σου με τη δική μου για μια καλύτερη χρονιά!!
      Πολλά πολλά φιλιά φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  6. ευχαριστουμε πολυ!
    καλημερα και καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι η νέα χρονιά, να 'ναι τόσο όμορφη όσο αυτό το ημερολόγιο!
    Καλές γιορτές αγαπημένη συνονόματη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το ημερολόγιο!
    Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram