Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Η κρίση, αιτία να παραμελούν την υγεία τους οι Έλληνες



Μπορεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας να υποστηρίζει ότι αυξήθηκε κατά 20 με 30% η προσέλευση στα δημόσια νοσοκομεία, επειδή οι Έλληνες προτιμούν το ΕΣΥ, αλλά η αύξηση δε φαίνεται να προσεγγίζει καλά καλά το 5%. 
Άλλωστε πολλοί επιστήμονες έχουν αποφανθεί ότι πολλοί ασθενείς αποφεύγουν τα νοσοκομεία και τους γιατρούς προκειμένου να μη διαθέσουν χρήματα, που σε πολλές περιπτώσεις δε διαθέτουν κιόλας.

Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι η αύξηση στις επισκέψεις στα Τμήματα των εξωτερικών ιατρείων άγγιξε μόλις το 2% το διάστημα Ιανουαρίου –Φεβρουαρίου του 2012 σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2011. (536.565 ασθενείς τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2012 έναντι 528.017 τον Ιαν-Φεβ 2011).

Μείωση κατά 7% καταγράφεται στα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Υγείας στα απογευματινά ιατρεία των νοσοκομείων (το ίδιο διάστημα), όπου βέβαια οι ασθενείς πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους για να δουν γιατρό. Ενώ 33.533 ασθενείς επισκέφθηκαν απογευματινά ιατρεία τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2012, το ίδιο διάστημα του 2011 ήταν 35.883.

Μικρή αύξηση της τάξης του 3% παρουσιάζουν και οι νοσηλευθέντες στα δημόσια νοσοκομεία (197.086 τον Ιαν-Φεβ 2012 και 191.207 τον Ιαν-Φεβ 2011).

Με το σταγονόμετρο και οι εργαστηριακές εξετάσεις με αύξηση 2% του μέσου μηνιαίου αριθμού τους (12.866.685 τον Ιαν-Φεβ 2012 και 12.656.525 τον Ιαν-Φεβ 2011).

Και τα χειρουργεία στο ΕΣΥ βέβαια δεν ήταν τα αναμενόμενα αν υπολογίσει κανείς ότι ο ιδιωτικός τομέας παρουσιάζει μείωση τουλάχιστον κατά 20%. Αύξηση 3% του μέσου μηνιαίου αριθμού των χειρουργείων καταγράφεται φέτος σε σχέση με πέρυσι (39.479 τον Ιαν-Φεβ 2012 με 38.192 τον Ιαν-Φεβ 2011). 

Τα συμπεράσματα δυστυχώς βγαίνουν αβίαστα. Η κρίση δεν επηρεάζει μόνο τη διάθεση αλλά κάνει τους Έλληνες να παραμελούν την υγεία τους!!!


Πηγή: iatropedia.gr 

Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Η πρώτη Ελληνίδα φοιτήτρια.

Στις μέρες μας, είναι αυτονόητο και πολύ συνηθισμένο, οι κοπέλες να σπουδάζουν στο Πανεπιστήμιο και μάλιστα στατιστικές μελέτες αναφέρουν πως (σε ορισμένες τουλάχιστον σχολές), είναι περισσότερες από τα αγόρια.

Δεν ήταν όμως πάντα έτσι. Οι γυναίκες σ' όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, ήταν ανθρώπινα όντα υποδεέστερα των ανδρών. Δεν είχαν ούτε πρόσβαση, αλλά ούτε και δικαίωμα στη μόρφωση, με μόνη αιτία, το φύλο τους.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...