Τα μεγάλα μου τα λάθη



Τα μεγάλα μου τα λάθη
θέλω ο κόσμος να τα μάθει
γιατί ό,τι τραγουδιέται
πρέπει να ξομολογιέται

Αγαπώ τους μερακλήδες
του λαού τους Ηρακλήδες
τους αυτόνομους φιλάθλους
που με γέλιο κάνουν άθλους


Δεν με κόφτει εμένα ο πλούτος

όπου Καίσαρας και Βρούτος
μα όποιος έχει το τιμόνι
να προσέχει τι σκοτώνει.

Έχω μπάρμπα στην Αυστράλια
και παππού απ' τα παράλια
μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα.

Πάντα το αίμα τούτο τ' άλικο
δρόμο απτάλικο γεννά
μπαγλαμά στο πανωφόρι
δώστε βάση δορυφόροι.

Τα μεγάλα μου τα λάθη 
θέλω ο κόσμος να τα μάθει
γιατί χάνω τα νερά μου
μακριά απ τα όνειρά μου.

Έχω ένα σεκλέτι μάγο
κι όπως παίρναμε τον πάγο
τυλιχτό σε μια λινάτσα
τη δροσιά του να 'χεις ράτσα.

Έχω μπάρμπα στην Αυστράλια
και παππού απ' τα παράλια
μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα.

Πάντα το αίμα τούτο τ άλικο
δρόμο απτάλικο γεννά
μπαγλαμά στο πανωφόρι
δώστε βάση δορυφόροι.

Μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα
ο πατέρας απ τον Πόντο
δεν τα λέω εγώ στο βρόντο.


Στίχοι: Λ. Νικολακοπούλου, μουσική: Γ. Σπάθας 
Εμείς το ακούσαμε τραγουδισμένο από το Βασίλη Λέκκα.

to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram