Ο Άι Βασίλης ήρθε νωρίτερα!...



Στο σπίτι μου ο Άι Βασίλης έρχεται πάντα Πρωτοχρονιά!. Όμως αυτό που μοιραζόμαστε οι bloggers μεταξύ μας, το οποίο μπορεί να μη σας αφορά ή και να μη σας ενδιαφέρει διόλου, έρχεται να  ενισχύσει την άποψη πως οι διαπροσωπικές σχέσεις χτίζονται με βάση τον αλληλοσεβασμό και την εκτίμηση και δεν εμποδίζονται διόλου από την οθόνη του υπολογιστή και τις αποστάσεις.

Άνθρωποι, που κάτω από άλλες συνθήκες θα ήταν άγνωστοι μεταξύ τους, μοιράζονται δημιουργίες, σκέψεις, απόψεις και δημιουργούν σχέσεις που αντέχουν στο χρόνο και στις αποστάσεις, αφού το διαδίκτυο τους φέρνει κοντά!...
Μοιράζονται αγάπη και την εκφράζουν με κάθε τρόπο όπως οι καλές μου φίλες, που έστειλαν δωράκια και ευχές σκορπώντας χαρά σαν άλλοι Άι Βασίληδες...


Ο λόγος για την Joanna από τη Σύρο, που η εξαιρετικά πρωτότυπη κάρτα της και το διπλής όψης παιχνιδάκι της κοσμούν το δέντρο και την καρδιά μου, από τη μέρα που τα έλαβα. Γιάννα μου αγαπημένη σ' ευχαριστώ θερμά, που με σκέφτηκες!!!


Το στολίδι σου με την κόκκινη πλευρά του βρήκε τη θέση του στο δέντρο μου!...


Ακολούθησε η Αλεξάνδρα, που με δύο υπέροχες κάρτες μία για την κάθε μια μας, μας έστειλε τις πιο θερμές ευχές της για τις γιορτές και τον καινούργιο χρόνο και την αγάπη της!
Αγαπημένη μου Αλεξάνδρα σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!


Τρίτο έφτασε το τόσο επιμελημένο δώρο της Μαρίας. Παρά το γεγονός πως ήταν γιατί ήμουν η τυχερή στην κλήρωση του blog της, η αγαπημένη φίλη φρόντισε το δώρο να είναι υπερπαραγωγή, αφού η χειροποίητη κάρτα περιείχε εκτός από τις θερμές ευχές της και ένα στολίδι, που εύκολα σκαρφάλωσε στο δέντρο μου, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία! Μαζί του ένα βιβλίο και τσάι του βουνού για τις κρύες νύχτες! Μαράκι μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Να ξέρεις πως το τσάι και το βιβλίο, μου κάνουν ήδη συντροφιά αυτές τις μέρες που χιονίζει διαρκώς...



Η Όλγα κι εγώ ευχόμαστε από καρδιάς, να έχετε όλοι μια χρονιά με υγεία, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία. Να είστε με πρόσωπα που αγαπάτε και σας αγαπούν και να περάσετε ξεχωριστές στιγμές.

Θα τα πούμε ...του χρόνου!!!


Marina
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram