Ευχές Ανάστασης


eyxes-anastasis

Το Πάσχα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Άνοιξη και την αναγέννηση της φύσης, αφού γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο, που ακολουθεί την εαρινή ισημερία.

Είναι η νίκη του Φωτός ενάντια στο Σκοτάδι και σε κάθε τι αρνητικό, ποταπό και βρώμικο. Σηματοδοτεί την αναγέννηση της ψυχής και την ελπίδα για ένα πιο ανθρώπινο κόσμο.

Σε λίγες μέρες θα ανάψουμε όλοι τις λαμπάδες μας, θα ευχηθούμε χρόνια πολλά, θα γιορτάσουμε…

Ας μην αφήσουμε έξω από τη σκέψη μας όσους υποφέρουν, ας απλώσουμε το χέρι μας στους λιγότερο τυχερούς από μας κι ας συγχωρήσουμε όσους μας πόνεσαν, μας πίκραναν, μας στεναχώρησαν…

Το φως που θα ανάψει στη λαμπάδα μας, ας ανάψει πρώτα στην ψυχή μας και ας το κρατήσουμε άσβεστο στο πέρασμα του χρόνου!

Καλή Ανάσταση με άπλετο Φως στη ζωή σας!
to e-periodiko mas
12 Σχόλια

12 σχόλια:

  1. Ας το κανουμε λοιπον Μαρινα μου και ας γινει βιωμα μας ο Λόγος Του.. αγαπη και συγχωρεση..
    να περασεις όμορφα με τους αγαπημενους σου σου..Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση φιλη μου...φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ρούλα μου να γίνει! Καλή Ανάσταση με υγεία και κάθε καλό στο σπιτικό σου, αγαπημένη φίλη!!
      Να περάσετε όμορφα!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Ρένα μου, με υγεία και ό,τι εσύ επιθυμείς για σένα και την οικογένειά σου!!

      Διαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Μαρίνα!
    μια αγκαλιά ευχές για σένα και την οικογένειά σου από καρδιάς. Να είσαι καλά και να μας γεμίζεις ομορφιά και δημιουργία.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ' ευχαριστώ πολύ!! Χρόνια πολλά καλέ μου φίλε, δημιουργικά, υγιή, όμορφα, με κάθε καλό για σένα και τους αγαπημένους σου!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση Μαρίνα μου με υγεία, καλά να περάσετε με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Θάλειά μου!! Να χαίρεσαι τη Γεωργία σου, να είναι πολύχρονη, γερή και τυχερή στη ζωή της και να την καμαρώνεις!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Καλη Ανάσταση Μαρίνα!!με υγεία και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά Μεταξία μου!! Υγεία, χαρά και ό,τι επιθυμείς για σένα και την οικογένειά σου!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαρίνα μου Χριστός Ανέστη!
    Υγεία και δύναμη για εσένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου, αληθώς Ανέστη!! Εύχομαι κάθε καλό στη ζωή και στο σπιτικό σου, φίλη αγαπημένη!!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram