Κολοκύθες στη φθινοπωρινή διακόσμηση


Photo by Skyla Design on Unsplash

Συνδεδεμένες με το Halloween, κυρίως στην Αμερική, οι κολοκύθες περνούν σχεδόν απαρατήρητες από τα ελληνικά σπίτια, σαν είδος διακόσμησης. Στην Ελλάδα προτιμάμε να τις μαγειρεύουμε με ποικίλους τρόπους, παρά να τις διακοσμούμε...
Αν όμως σας αρέσουν οι κολοκύθες, εδώ θα βρείτε προτάσεις για να τις εντάξετε στη φθινοπωρινή διακόσμηση του σπιτιού σας.

Χιλιάδες ιδέες μπορεί να βρει κανείς στο διαδίκτυο. Το e-periodiko mas συνέλεξε τις πιο φρέσκες και σας τις παρουσιάζει.

Ξεκινώντας από την εξώπορτα


Μπορούν να διακοσμήσουν την είσοδο του σπιτιού. Για την πρώτη εκδοχή (φωτ. αριστερά) δείτε λεπτομέρειες για την κατασκευή στο goodhousekeeping.com. Για τη δεύτερη (φωτ. δεξιά) δείτε λεπτομέρειες στο inmyownstyle.com.


Ζωγραφισμένες ή βαμμένες μπορούν να δώσουν ένα διαφορετικό τόνο στο χώρο...


Διακοσμούν μια γωνιά ή ακόμα και το τραπέζι...


στο φυσικό τους χρώμα αλλά και με εντελώς ασυνήθιστα χρώματα...


ακόμα και φτιαγμένες με decoupage


μπορούν να φιλοξενήσουν φρέσκα λουλούδια πάνω τους ή μέσα τους...


μπορούν να γίνουν ευφάνταστα γλυπτά!


Για την κατασκευή που βλέπετε, λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ: countryliving.com

Τις παραπάνω ιδέες και ακόμα περισσότερες θα βρείτε στο goodhousekeeping.com

Λοιπόν, εσείς θα διακοσμούσατε το σπίτι σας με κολοκύθες;



to e-periodiko mas
24 Σχόλια

24 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαρίνα

    έχουμε τόσα ωραία έθιμα δικά μας -ελληνικά και κυπριακά- δε μου αρέσει καθόλου που άρχισαν και κάμνουν και τα ξένα έθιμα στο τόπο μας
    εννοώ έχει 1-2 χρόνια νομίζω που μέσα στα τόσα άλλα φεστιβάλ που έχει όλο το χρόνο κάθε χρόνο η Κύπρος , το halloween μας έλειπε


    υγ- το πιο πάνω σχόλιο μου δεν έχει καμιά σχέση με το θέμα που διάλεξες για τη σημερινή σου ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί είναι εκείνοι που τα υιοθετούν Δελφινάκι μου, έχεις δίκιο! Καταλαβαίνω πως το σχόλιό σου δεν έχει σχέση με την ανάρτηση. Και για μένα είναι ξένο το έθιμο του halloween πρέπει να σου πω.
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  2. Μ αρέσουν πολύ οι κολοκύθες και έχω μερικές... βρίσκω ότι είναι πανέμορφες για διακόσμηση πέρα από έθιμα, εξάλλου αν κάτι είναι όμορφο γιατί να μην το υιοθετήσουμε.... Καλό Φθινόπωρο λοιπόν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το halloween μου είναι ξένο Ράνια μου, αλλά οι κολοκύθες και μένα μου αρέσουν. Δίνουν ένα φθινοπωρινό τόνο στο χώρο και μπορούν να διακοσμηθούν με τόσους τρόπους, που γίνονται καταπληκτικές.
      Μπορούμε λοιπόν κάποιες να φάμε και κάποιες να διακοσμήσουμε! Ή να διακοσμήσουμε ψεύτικες... 😉
      Φιλιά πολλά, σ' ευχαριστώ που πέρασες, φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  3. Θα διακοσμούσα το εξοχικό με κολοκύθες αλλά όχι πολλές. Δεν ξέρω αλλά τις έχω συνδεδεμένες με το Halloween, που το βρίσκω λίγο τρομαχτικό σαν έθιμο.
    Όμορφες ιδέες επέλεξες.
    Καλημέρα Μαρίνα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό είναι να τις συνδέεις με το Halloween Αννούλα μου, ειδικά εκείνες που είναι τρομακτικές. Γι' αυτό επέλεξα να παρουσιάσω ιδέες που κάλλιστα λειτουργούν εκτός του εθίμου!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες φίλη!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η συλλογή σου ευχαριστούμε για τις προτάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ Νατάσα μου, που πέρασες!
      Καλό σου βράδυ
      Μ

      Διαγραφή
  5. Ωραία ιδέα, αν και είναι λίγο ξένη για τα δικά μας δεδομένα. Δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα να δουλέψω σ' ένα τέτοιο υλικό. Οι φωτογραφίες πάντως, είναι πανέμορφες.
    Καλή συνέχεια Μαρινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, συμφωνούμε! Το Halloween είναι ένα έθιμο ξένο για τη δική μας κουλτούρα, όμως αυτές οι κολοκύθες απέχουν από αυτό. Εγώ δοκίμασα με ψεύτικες πάντως και πήγε πολύ καλά!...
      Καλό σου βράδυ, φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  6. Μαρίνα είναι εντυπωσιακές αλήθεια. Και μάλιστα, σαν διακοσμηθούν, γίνονται υπέροχες με εξαίρετες ιδέες. Όμως να ρωτήσω βρε παιδί μου. Με τη γέμιση μέσα τι γίνεται; Αφαιρείται έτσι δεν είναι; Δεν μπορώ να το φανταστώ διαφορετικά. Θα ρίξω και ματιές στην κατασκευή όσον μας έχεις αναφέρει.
    Πολύ όμορφο θέμα γεμάτο τέχνη.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γέμιση αφαιρείται και μαγειρεύεται Γιάννη μου, όπως έκανε μια φίλη που διακόσμησε κάποια και μου το είπε. Εγώ για την ώρα δοκίμασα σε ψεύτικες μόνο...
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες καλέ μου φίλε!
      Καλό σου βράδυ
      Μ

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρίνα μου !! Αυτόν τον καιρό φτιάχνω κολοκύθες από βελούδο για τα Χριστούγεννα με τα γούρια τους ,κορδέλες και λουλούδια . Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ και όταν είναι έτοιμες θα τις φωτογραφήσω .Καμιά σχέση βέβαια με το ξενόφερτο Halloween απλά μια άλλη πρόταση για τα Χριστούγεννα !!! ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα Νικόλ μου! Αυτό ήθελα να αναδείξω με την ανάρτηση αυτή. Οι κολοκύθες μπορούν να μην έχουν καμία σχέση με το Halloween και υπάρχουν τρόποι να ενταχθούν αν το επιθυμούμε στη διακόσμησή μας!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες ιδεες! Αν και το Halloween δεν το νιώθω πολύ οικείο, ωστόσο αγαπώ πολύ τις κολοκύθες, όπως και όλα τα υλικά της φύσης που δίνουν χρώμα σ' αυτή την υπέροχη εποχή! Ασε που κάνουν πολύ νοστιμες πιτούλες και σουπίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε Νίκη μου!! Ακριβώς έτσι νιώθω κι εγώ! Όσο για τις πίτες και τις σούπες με κολοκύθες τις λατρεύω!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  9. Ομορφες ειναι αληθεια.πολυ ομορφες.εγω προς το παρον στεκομαι στη πρακτικη πλευρα του θεματος με γλυκες η αλμυρες δημιουργιες.ισως παλι να ειναι και η αντιδραση μου σε αυτο το ξενοφερτο εθιμο.Μαρινα μου τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω Λίτσα μου! Ξέρεις κάτι όμως?... Έχουμε το ιδίωμα σαν λαός να κάνουμε δικό μας και να προσαρμόζουμε στα μέτρα μας το κάθε τι. Έτσι κι εγώ αντί για το τρομακτικό έθιμο, προτίμησα τη διακόσμηση που είναι και πρωτότυπη... χα χα
      Λατρεύω όμως τη μαγειρική εκδοχή σαν γνήσια ελληνίδα!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  10. Καλέ τι όμορφες διακοσμήσεις! Πω πω! Αγαπημένες κολοκύθες! Πολλά φιλιά, Μαρινούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι κολοκύθες μου αρέσουν πάρα πολύ Μαρίνα μου, σαν διακοσμητικό στοιχείο ή σαν φαγώσιμο 😁😁😁
    Θα στόλιζα το εξοχικό μου , αλλά μόνο με αυτές και τίποτα που να θυμίζει Halloween.
    Το χρώμα τους είναι τόσο ωραίο και ταιριάζει για φθινοπωρινή διακόσμηση.
    Έφτιαξα δυο μεγάλες για doorstop, από παλιά μπλουζάκια και τις γέμισα με παλιές κάλτσες κι ό,τι άλλο υφασμάτινο ήταν για πέταμα 😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και καλό μηνα!
    Πολύ ωραίες ολες οι προτασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram