Και να που ήρθαν ξανά τα Χριστούγεννα...


kai-na-pou-irthan-xsana-ta-xristougenna-to-e-periodiko-mas
Photo by DiEtte Henderson on Unsplash
Και να που ήρθαν ξανά, να φωτίσουν τις στιγμές μας με εκείνο το γλυκό, το απέριττο, το μοναδικό τους φως, που φτάνει ανεμπόδιστα στην ψυχή, ξέροντας όλες τις μυστικές διαδρομές... όσο δαιδαλώδεις και δύσκολες κι αν είναι!

Και να που ήρθε η στιγμή λόγια να λέγονται χωρίς να ειπωθούν όταν οι άνθρωποι κοιτάζονται στα μάτια και χαρίζουν χαμόγελο κι αγάπη ο ένας στον άλλο!

Και να που κάθε σημείο της γης θα γιορτάσει με το δικό του τρόπο τη γιορτή της αγάπης, την ομορφιά του "δίνομαι" που ανταμοιβή είναι η χαρά της προσφοράς και η γαλήνη που πλημμυρίζει την ψυχή!

Και να που θα μας δοθεί ξανά η ευκαιρία να σταματήσουμε και να σκεφτούμε τα σημαντικά πράγματα γύρω μας! Αυτά που δεν αγοράζονται, αυτά που δεν είναι ορατά... γιατί πολλές φορές τα πιο αληθινά πράγματα στον κόσμο είναι αυτά που δεν μπορούμε να δούμε!

Αυτό είναι το αληθινό μήνυμα των Χριστουγέννων. Δεν είμαστε ποτέ μόνοι, ούτε όταν η νύχτα είναι σκοτεινή χωρίς ούτε ένα φως, ούτε όταν ο άνεμος φυσά ψυχρός και μανιασμένος, ούτε όταν ο κόσμος φαίνεται αδιάφορος...  

Καλά Χριστούγεννα, ειρηνικά, ευλογημένα, ολόφωτα!!




to e-periodiko mas
24 Σχόλια

24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες σκέψεις. Σοφές! Να που ήλθαν ξανά οι αγαπημένες γιορτές και εύχομαι Μαρίνα μου να καταγραφούν στο ντουλαπάκι της μνήμης ως αλησμόνητα όμορφες. Να περάσεις υπέροχα. Υγεία, χαμόγελα και αγάπη εύχομαι
    Καλά Χριστούγεννα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!! Υγεία, χαρά, ευτυχία και κάθε καλό στο σπιτικό σου εύχομαι από καρδιάς, αγαπημένη φίλη!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα Μαρίνα μου.
    Με μια αγκαλιά ευχές σε ότι όμορφο έχεις στην καρδιά και στη ζωή σου. Να περάσετε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Γιάννη μου!! Κάθε καλό για σένα και τους αγαπημένους σου εύχομαι από καρδιάς!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Μ

      Διαγραφή
  3. Μαρίνα μου σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με αγάπη υγεία κέφι και πολλή πολλή οικογένεια και θαλπωρή! Ό,τι καλύτερο να σου φέρει η καινούργια χρονιά! Φιλιά πολλά και αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, πολύ σ' ευχαριστώ!! Καλά Χριστούγεννα με κάθε καλό στο σπιτικό σου!! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και η καινούργια χρονιά να κάνει τα όνειρά σου πραγματικότητα!
      Μια ζεστή αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  4. Καλες.γιορτες σου ευχομαι Μαρινα μου σε εσενα και την οικογενεια σου.να περασετε καλα και να εχεις παντα μονο ομορφες αναμνησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λίτσα μου! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!! Να περάσετε όμορφα!!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα, Μαρίνα μου, με υγεία και αγάπη, σε σένα και την οικογένειά σου!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Marie-Anne μου!! Σ' ευχαριστώ που πέρασες και για τις ζεστές ευχές σου! Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Μαρίνα μου!
    Τη μεγαλύτερη μοναξιά αλλά και τη μεγαλύτερη ευτυχία την βιώνει ο άνθρωπος τα Χριστούγεννα. Είναι η γιορτή της Αγάπης και γι'αυτό, χωρίς αγάπη δεν παλεύεται.
    Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαράκι μου!! Σ' ευχαριστώ που πέρασες! Χρόνια πολλά με αγάπη και κάθε καλό στη ζωή σου!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Μαρίνα μου.
    Αυτές τις μέρες τα θυμόμαστε όλα και γελάμε και κλαίμε μαζί.
    Πώς γίνεται αυτό;
    Εύχομαι να περάσεις καλά με τους δικούς σου ανθρώπους.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρένα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Υγεία και χαρά σε σένα και τους αγαπημένους σου φίλη!
      Καλή Πρωτοχρονιά!
      Φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  8. Ομορφες , ζεστές οι σκέψεις σου Μαρίνα μου!! Ας ζεστάνει τις καρδιές μας η εορταστική περίοδος των γιορτών , να αγαπάμε , να ελπίζουμε ,να έχουμε υγεία και ελπίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ σωστές οι σκέψεις σου Μαρίνα!!! Χρόνια πολλά και καλά!!! Υγεία και χαρά σε όλους μας!!!! Καλή πρωτοχρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Υγεία και χαρά σε σένα και τους αγαπημένους σου!
      Καλή Πρωτοχρονιά φίλη!
      Φιλιά πολλά
      Μ

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μαρίνα μου με υγεία, χαρά και αγάπη! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλειά μου σ' ευχαριστώ πολύ!! Υγεία και κάθε καλό στο σπιτικό σου! Να χαίρεσαι την κούκλα σου και να περνάτε όμορφα!
      Φιλιά πολλά!
      Μ

      Διαγραφή
  11. Καλή Πρωτοχρονιά Μαρίνα μου!
    Να φέρει στον κόσμο όλα αυτά τα "πανάκριβα" που περιγράφεις στο κείμενό σου.
    Σ' όσους έχουν ανάγκη και σ' όσους έχουν την αγκαλιά τους ανοιχτή για τον συνάνθρωπο.
    Φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου! Καλή Πρωτοχρονιά με τους αγαπημένους σου! Μακάρι αυτός ο πλούτος να γεμίσει το δισάκι όλων χωρίς διάκριση, χωρίς κανένα διαχωρισμό!!
      Σε φιλώ γλυκά και πολύ!! ♥ ♥
      Μ

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία μηνύματα!
    Καλη πρωτοχρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!! Χρόνια πολλά, καλή Πρωτοχρονιά φίλη!
      Μ

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram