Το ημερολόγιο του 2022 που μπορείτε να εκτυπώσετε


to-e-periodiko-mas

 Μπορεί η έλλειψη χρόνου τον τελευταίο καιρό να με κρατά μακριά από το περιοδικό και την όμορφη παρέα σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν σας έχω στο μυαλό μου.

Και για να το αποδείξω, έφτιαξα για σας το ημερολόγιο του 2022, που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν φυσικά και να το εκτυπώσετε.

Πολλά συμβαίνουν γύρω μας, τα περισσότερα θλιβερά γι' αυτό, ας προσπαθήσουμε να πιαστούμε από οτιδήποτε μας κάνει να αντλούμε δύναμη και χαμόγελο όσο μικρό και ταπεινό κι αν είναι. Καθημερινά διαπιστώνουμε πως η ζωή για πολλούς (αν όχι για όλους) έχει πάρει τέτοια τροπή, που μας κάνει να συννεφιάζουμε εύκολα και να αναρωτιόμαστε τι θα φέρει το μέλλον.

Όμως, με τη σκέψη πως πάντα μετά την καταιγίδα βγαίνει ο ήλιος, πάντα μετά τη βροχή, το ουράνιο τόξο, ας γίνουμε ο ένας για τον άλλο η αφορμή να αγγίξουμε το όνειρο, να χαμογελάσουμε, να δώσουμε και να πάρουμε αγάπη!

Με την ελπίδα ότι το δωράκι μου θα σας συντροφεύει όλο το χρόνο και θα σας κάνει να χαμογελάτε, θέλω να σας το δείξω πριν το κατεβάσετε, γι' αυτό πάρτε μια γεύση με τις εικόνες που ακολουθούν.

to-e-periodiko-mas

to-e-periodiko-mas

to-e-periodiko-mas

to-e-periodiko-mas

to-e-periodiko-mas

to-e-periodiko-mas

Για να το κατεβάσετε και να το τυπώσετε σε μέγεθος Α4 πατήστε εδώ.

Για να το κατεβάσετε και να το τυπώσετε σε μέγεθος Α5 (δηλ. δύο στη σελίδα του Α4) πατήστε εδώ.


Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές με υγεία και ό,τι επιθυμεί ο καθένας ξεχωριστά!


Υ.Γ. Το ημερολόγιο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους αναγνώστες αυτού του μέσου και είναι δωρεάν.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση του για εμπορικούς σκοπούς.

Πηγή clipart: 
Για τον Ιανουάριο eng.ohmyfiesta.comdragonflytreasure.blogspot.com
Για τον Φεβρουάριο: filastrocche.it
Για τους υπόλοιπους μήνες: Pinterest

to e-periodiko mas
15 Σχόλια

15 σχόλια:

  1. Μαρινα μου πολύν όμορφο το ημερολόγιο σου ...
    Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για τις γιορτινές μέρες που έρχονται...να περάσεις φίλη μου όμορφα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου και να έχεις έναν χαρούμενο καινούργιο χρόνο με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου φιλιααα 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Ρούλα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες φίλη και για τις ολόθερμες ευχές σου!
      Σου εύχομαι χαρούμενα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου, να έχετε όλοι υγεία και ένα ευτυχισμένο καινούργιο χρόνο με ό,τι λαχταρά η ψυχή σας!
      Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!
      Μ

      Διαγραφή
  2. Ωραίο το ημερολόγιο, ωραίες και οι εικόνες που συνοδεύουν κάθε μήνα. Και του χρόνου Μαρινα μου.
    Καλές και ευλογημένες γιορτινές ημέρες
    Να περάσεις καλά με τους αγαπημένους σου, πάντα με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου χαίρομαι που σου άρεσες!
      Καλές γιορτές, χαρούμενες με υγεία και ελπίδα για σένα και τους αγαπημένους σου!
      Να περάσετε όμορφα!
      Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ που πέρασες, φίλη!
      Μ

      Διαγραφή
  3. Ωωωωω να το, το αγαπημένο μας ημερολόγιο! Καλοδεχούμενο, όμορφο, γεμάτο αγάπη και αισθητική. Μαρίνα μου, σε ευχαριστούμε που, κάθε χρόνο μας προσέχεις. Και του χρόνου να είμαστε καλά. Θεσμός έχει γίνει το ημερολόγιο εδώ στη γειτονιά.
    Καλές γιορτές αγαπημένη μου φίλη με όλη μου την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, χαίρομαι που σου άρεσε!
      Εύχομαι από καρδιάς καλές γιορτές με υγεία, με χαρές, με χαμόγελα κι ελπίδα!
      Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες καλέ μου φίλε!
      Την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή
  4. Το δώρο σου Είναι υπέροχο Μαρίνα μου, και σ' ευχαριστούμε πολύ.
    Θα το τυπώσω και θα σ' έχω όλο το χρόνο. Να είσαι καλά.
    Χαρούμενες Γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ Μαρία μου! Που πέρασες, που σου άρεσε, που θα το τυπώσεις!
      Εύχομαι να περάσεις όμορφες, χαρούμενες γιορτές με τους αγαπημένους σου. Να έχετε υγεία και αγάπη σε κάθε σας βήμα!
      Πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο ημερολόγιο !!!!
    Υπέροχο δώρο φίλη μας, σ ευχαριστούμε πολύ !!!
    Χαρούμενες γιορτές, με υγεία και ότι καλύτερο ποθεί η ψυχούλα σου !!!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Ράνια μου, για την επίσκεψη και τις όμορφες ευχές σου!
      Καλές γιορτές φίλη, με υγεία και κάθε καλό στο σπιτικό σου!
      Πολλά πολλά φιλιά!
      Μ

      Διαγραφή
  6. Ωραίο ημερολόγιο!!! Να είσαι καλά!!! Πέρασα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα με υγεία και κάθε καλό!!! Χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μεταξία μου!!
      Χρόνια πολλά, καλές γιορτές με υγεία και χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου!
      Σε φιλώ
      Μ

      Διαγραφή
  7. Μαρίνα είναι πανέμορφο!
    Το εκτύπωσα ήδη!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ!
    Καλές και ήρεμες γιορτές!
    ❣️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ κορίτσι μου! Μου δίνεις πολλή χαρά!
      Εύχομαι από καρδιάς καλές γιορτές με υγεία και ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου!
      Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ που πέρασες! ❣️
      Μ

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το ημερολόγιό σου κι εγώ φτιάχνω ημερολόγια για εμένα και τα ανεβάζω στο blog μου μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram