Χριστούγεννα φωτεινά...


Φωτογραφία από Ich wünsche allen eine besinnliche Advents- und από το Pixabay 

Χριστούγεννα και πάλι με συνθήκες δύσκολες. Η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια, κάνουν το σκηνικό κάθε άλλο παρά γιορτινό...

Χιλιάδες άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τον covid -19, ακόμα περισσότεροι νόσησαν και νοσούν παλεύοντας μέσα και έξω από τις εντατικές των νοσοκομείων, που έχουν ξεπεράσει προ πολλού τις αντοχές τους.

Δοκιμαζόμαστε όλοι, με πολλούς και ποικίλους τρόπους, ενώ χιλιάδες είναι εκείνοι που δεν θέλουν καν να γιορτάσουν αφού θρηνούν για τους ανθρώπους που έχασαν.

Όμως τα Χριστούγεννα δεν είναι απλά μια γιορτή που είναι της μόδας, δεν είναι μια εθιμοτυπική διαδικασία. Είναι η γέννηση της Αγάπης, η γέννηση του Φωτός στις καρδιές των ανθρώπων. Είναι η αφορμή να δώσουμε χαρά στους συνανθρώπους μας και να πάρουμε χαρά απ' αυτό.

Μπορεί η εποχή που ζούμε να μας άλλαξε συνήθειες, αλλά δεν πάψαμε να έχουμε συναισθήματα. Ας επικοινωνήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε και ας σταθούμε δίπλα σε όσους χρειάζονται μια γλυκιά κουβέντα, μια ζεστή ματιά και ό,τι άλλο μπορούμε να προσφέρουμε.

Η ζωή είναι πάντα ομορφότερη όταν τη μοιράζεσαι και τα Χριστούγεννα έρχονται να μας το θυμίσουν!

Ας είναι φωτεινά και χαρούμενα για όλους σε πείσμα των καιρών και των ιών...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία, ελπίδα και πολλή αγάπη για όλους!




to e-periodiko mas
7 Σχόλια

7 σχόλια:

  1. Μαρίνα μου,
    χρόνια πολλά καλή μου φίλη! Καλά Χριστούγεννα να τρέχουν σε σένα και στο σπιτικό σου. Οι ευχές σου γεμάτες περίσκεψη, στήριξη, ανθρωπιά και αισθήματα. Είσαι πάντα κοντά μας, με τα καλούδια σου και τα λόγια σου.
    Και του χρόνου να είμαστε καλά, καλύτερα θα έλεγα. Με περισσότερο φως και υγεία. Το δικαιούμαστε και θα το παλέψουμε.
    Τις ευχές μου και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε, πάντα παρόν σ' αυτή εδώ τη γωνιά, με τον καλό σου λόγο, τα ειλικρινή σου αισθήματα, τη φωτεινή σου αύρα και την πολύτιμη φιλία σου!
      Πόσο πολύ σ' ευχαριστώ για όλα!
      Και του χρόνου, να έχουμε υγεία και να μπορούμε να περάσουμε καλά ή και καλύτερα, όπως ποθεί ο καθένας μας.
      Εύχομαι υγεία, χαρές και δύναμη σε σένα και στην οικογένειά σου
      Πολλά φιλιά με την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και το νέο έτος να μας δώσει την ελευθερία μας !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ράνια μου!
      Μακάρι, να γίνει αυτό! Είναι ευχή όλων μας.
      Υγεία και χαρές στο σπιτικό σου, φίλη!
      Πολλά φιλιά
      Μ

      Διαγραφή
  3. Μαρίνα μου μπορεί τα Χριστούγεννα να είναι κι όλας παρελθόν, όμως έχουν αφήσει το πνεύμα τους να πλανάται σε όλες τις γιορτινές μέρες ακόμα που θα έρθουν και αυτή είναι η αγάπη που μοιράζεται σε όλο τον κόσμο..
    Παρ όλες τις δυσκολίες που περνάμε, ας μην χάνουμε την ελπίδα μας πως ο καινούργιος χρόνος θα είναι εκείνος που θα μας δώσει υγεία και αισιοδοξία πως τα πράγματα θα πανε καλύτερα..
    Χρόνια πολλά Μαρίνα μου καλή χρονιά να έχουμε φιλιααα!!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι και το ελπίζω Ρούλα μου να είναι καλύτερη η χρονιά που έρχεται και να δώσει σε όλο τον κόσμο όλα όσα στέρησε η προηγούμενη και σ' αυτούς που έχασαν αγαπημένα πρόσωπα να δώσει δύναμη να προχωρήσουν!
      Χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία και χαρές στο σπιτικό σου φίλη!
      Την αγάπη μου
      Μ

      Διαγραφή
  4. Μαρίνα μου, κόντρα στις δοκιμασίες και τις δυσοίνωες προβλέψεις των "ειδικών", κρατάμε την ελπίδα και την αγάπη μας για τον συνάνθρωπο. Να είσαι καλά, ευχαριστούμε για το ημερολόγιο που τυπώθηκε και κρεμάστηκε στο γραφείο μου, να μου θυμίζει την ευγενική σου παρουσία και τη φιλία μας. Χρόνια σου πολλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είστε όλοι καλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram