Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Για περισσότερα χαμόγελα...

favim.com
Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από το χαμόγελο ενός παιδιού! Για να χαμογελά όμως ένα παιδί, χρειάζεται να υπάρχει στη ζωή του (εκτός από την οικογένεια) αγάπη και ασφάλεια.


Αυτά προσπαθεί να εξασφαλίσει ο εθελοντικός οργανισμός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα "Το χαμόγελο του Παιδιού", για όσα παιδιά το έχουν ανάγκη, ειδικά στη δύσκολη αυτή εποχή που ζούμε. Αρωγοί σ' αυτό, είναι η στήριξη όλων των καθημερινών ανθρώπων, που πιστεύουν πως βοηθώντας ένα παιδί να χαμογελάσει, δεν είναι πολυτέλεια, αλλά υποχρέωση. Μια υποχρέωση, που την υπαγορεύει περισσότερο η καρδιά από το μυαλό, που πολλές φορές μπορεί να σκέφτεται το οικονομικό κόστος.

Με γνώμονα αυτό, "Το χαμόγελο του Παιδιού" με το χαρούμενο παζάρι του, κατηφορίζει την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 στο αεροδρόμιο του Μάλεμε, στην Κρήτη, ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση του Αθλητικού Σωματείου Αυτοκινήτων Χανίων (ΑΣΑΧ).

Σε μια μέρα, που θα περιλαμβάνει αγώνα Drift (τον 2ο αγώνα Κυπέλου Κρήτης σε συνεργασία με τον ΑΣΗ), Drag Day αυτοκινήτων & μοτοσικλετών και παζάρι, θα προσπαθήσει να φωτίσει κι άλλα χαμόγελα.

Όσοι λοιπόν, βρίσκεστε στα πανέμορφα Χανιά την Κυριακή (7 Ιουνίου), κάντε μια βόλτα και αποκτήστε κάποια είδη του οργανισμού "Το χαμόγελο του Παιδιού", στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το δύσκολο έργο του, δίνοντας του τη δυνατότητα να βρίσκεται δίπλα στα παιδιά που το έχουν ανάγκη, καθημερινά 24 ώρες την ημέρα, 365 μέρες το χρόνο, θέλοντας να εξασφαλίσει τα απαραίτητα για τη σωματική, ψυχική και πνευματική τους ισορροπία!...


Τα αγαπημένα του μήνα

Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;

Βραδιά πανσέληνου και μια χούφτα ασήμι σκορπά στον ορίζοντα λούζει τα πλακόστρωτα, τις μικρές αυλές τα λαξεμένα χωριά, που σκαρφαλώνουν στα βραχώδη νησάκια  των Κυκλάδων και της άγονης γραμμής
Ανάμεσα στις βουκαμβύλιες και στα ασβεστωμένα παρτέρια ξεπηδούν βήματα που μετρούν τη γοητεία τόπων μαγικών κι εκεί παρέα με το θαλασσινό αγέρι όρκους δίνουν έρωτα σε τρυφερά χείλη
Στην άμμο, κοχύλια ασημόχρυσα πολύτιμα πετράδια γίνονται κι αποθέτονται μ’ ευλάβεια σε κοριτσίστικους λαιμούς Φιλιά και όνειρα σκορπίζονται στη γλυκιά νύχτα μαζί με τους ήχους του παφλασμού
Μετρά το κύμα καλοκαίρια και κορμιά εικόνες που μπλέκονται στο χώρο και στο χρόνο κι αφήνουν αποτύπωμα βαθύ σε καρδιές αλώβητες μοναχικές Ήταν πανσέληνος, θυμάσαι;
Χορεύουν ανέμελα οι φλόγες της φωτιάς κι εγώ κουρνιάζω ξανά στην αγκαλιά σου Ο ήχος των ονείρων μας μου λέει ψιθυριστά Ήταν πανσέληνος, δε ξέχασα, γι’ αυτό θα είμαι πάντα κοντά σου…



Καφές φραπέ, μια ελληνική ιστορία 60 χρόνων...

Συνηθίζουμε να λέμε ελληνικό τον καφέ που γίνεται στο μπρίκι, με το μερακλίδικο καϊμάκι και το εκπληκτικό άρωμα. Ελληνικός όμως είναι και ο φραπέ, αφού έλληνας τον επινόησε, εδώ και 60 χρόνια.

Η ιστορία ξεκινά από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκε τυχαία το 1957, ο φραπέ από τον Δημήτρη Βακόνδιο. Ο αντιπρόσωπος της ελβετικής εταιρείας Νεστλέ στην Ελλάδα Γιάννης Δρίτσας, παρουσίασε ένα νέο προϊόν για παιδιά στη ΔΕΘ. Ένα σοκολατούχο ρόφημα που παρασκευαζόταν στιγμιαία αναμιγνύοντας το με γάλα και χτυπώντας το στο σέικερ. Προϊόν της ίδιας εταιρίας ήταν και ο στιγμιαίος καφές nescafe, που ήταν ο αγαπημένος του Δημήτρη Βισκόνδιου και συνήθιζε να τον πίνει μέχρι τότε ζεστό. παρασκευασμένο με βραστό νερό και ζάχαρη. Στο διάλειμμα του στη ΔΕΘ, επειδή δεν έβρισκε βραστό νερό, σκέφτηκε να βάλει στο σέικερ το στιγμιαίο καφέ, τη ζάχαρη και κρύο νερό, δημιουργώντας έτσι τον πρώτο φραπέ της ιστορίας.

Από τότε, υπήρξαν διάφορες παραλλαγές με τα βασικά στοιχεία το στιγμιαίο καφέ, το κρύο…

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Ισχυρός συναισθηματικά, άνθρωπος

Πόσο εύκολα θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ένα άνθρωπο, που είναι συναισθηματικά ισχυρός; Είναι διαφορετικός από τους άλλους στην όψη, στην περπατησιά, στην ομιλία;... Δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί τόσο εύκολα. Σίγουρα όμως δεν κυκλοφορεί με ταμπελίτσα στο μέτωπο, ούτε έχει πράσινο δέρμα...Δεν μπορούμε να σας πούμε τι ακριβώς κάνει, μπορούμε όμως να σας πούμε τι δεν κάνει!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...