Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Στολίδια που ταξιδεύουν...

Είναι από τις ομορφότερες στιγμές δημιουργίας όταν φτιάχνεις κάτι μικρό με λίγα υλικά και πολλή αγάπη και αυτό ταξιδεύει και γίνεται μια τόση δα σταγόνα βοήθειας σε ανθρώπους, που την έχουν ανάγκη.

Πριν κάμποσες βδομάδες, διαβάσαμε για την προσπάθεια και τα bazzar που οργανώνουν φίλες blogger. Ο χρόνος πίεζε κι εμείς, τα μόνα που είχαμε έτοιμα για να τα παρουσιάσουμε στο περιοδικό μας, ήταν μερικές χειροποίητες μπάλες για το δέντρο.

Δείτε πόσο απλά υλικά χρησιμοποιήσαμε...


Γίνονται εύκολα, τοποθετώντας αρχικά με μια καρφίτσα το κορδόνι ή την κορδέλα πάνω στην μπάλα από φιλιζόλ, για να μπορεί να κρεμαστεί. Στη συνέχεια τυλίξαμε το τούλι δημιουργώντας ένα πουγκάκι, το στερεώσαμε με κορδέλα, τα μεγάλα τα διακοσμήσαμε και με τις τσόχινες μαργαρίτες και, έτοιμα!


Αυτές λοιπόν, χωρίσαμε σε δύο πακέτα και στείλαμε το ένα στο bazzar του Ξεblogάρισμα. Το παρέλαβε η καλή μας φίλη Μαρία Νικόλ Λιακοπούλου. Το άλλο το στείλαμε στο "Άρτος Δράση", και το παρέλαβε η επίσης καλή μας φίλη Ρένα Χριστοδούλου.


Και για τις δύο δράσεις μάθαμε από το Stars and Incicles και την αγαπημένη Κάτια Μαρκοίζου.

Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά φίλες, για την ευκαιρία που μας δώσατε να φανούμε χρήσιμες. Να είστε πάντα καλά!


Marina - Olga

Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...