Διακοσμητικά αυγουλάκια καλυμμένα με χρυσή άμμο


diakosmitika-diakosmitika-avgoulakia-kalimena-me-xrisi-ammo

Μια εύκολη και γρήγορη κατασκευή, για να διακοσμήσετε το σπίτι πασχαλινά, έχω να σας προτείνω σήμερα. Είναι πάρα πολύ απλή αφού με ελάχιστα υλικά και σχετικά λίγο χρόνο μπορείτε να τα φτιάξετε.

Ας δούμε τι χρειάζεστε...

  • Άμμος σε χρυσαφένιο χρώμα που υπάρχει σε όλα τα καταστήματα με είδη χειροτεχνίας
  • κόλλα κρυσταλλική (κι αυτή υπάρχει στα ίδια καταστήματα)
  • αυγουλάκια από φελιζόλ
Πώς θα τα φτιάξετε:
  1. Πάρτε μια μικρή ποσότητα κόλλας και αραιώστε τη με λίγο νερό έτσι ώστε να έχετε ένα ελαφρά παχύρρευστο υγρό.
  2. Καρφώστε το κάθε αυγουλάκι σε μια οδοντογλυφίδα και με ένα πινέλο απλώστε την κόλλα σε όλη του την επιφάνεια.
  3. Στη συνέχεια βουτήξτε το με τη βοήθεια της οδοντογλυφίδας σε ένα μπωλ όπου θα έχετε αδειάσει την άμμο, φροντίζοντας να καλυφθεί όλη η επιφάνεια του αυγού. 
  4. Το αφήνετε να στεγνώσει καλά και αν υπάρξουν κενά, επαναλάβετε τη διαδικασία.
diakosmitika-diakosmitika-avgoulakia-kalimena-me-xrisi-ammo

Αυτό ήταν όλο! Μόλις στεγνώσουν τα αυγουλάκια μπορείτε να τα τοποθετήσετε σε βάζα, καλαθάκια ή και φαναράκια όπως έκανα εγώ και να τα χαρείτε όλη την πασχαλιάτικη περίοδο.

diakosmitika-diakosmitika-avgoulakia-kalimena-me-xrisi-ammo

Όπως πάντα, περιμένω τη γνώμη σας!


to e-periodiko mas
20 Σχόλια

20 σχόλια:

  1. Εντάξει!!! Εδώ με έχεις 100%. Πως δεν το είχα σκεφτεί??????????? Φιλάκια Μαρίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν! Σ' ευχαριστώωωωωωωωω!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα!!! Την κράτησα την ιδέα και εκτέλεση και θα τα φτιάξω και εγώ!!! Τα λάτρεψα!
    Και του χρόνου να είσαι καλά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ Άννα μου που σου άρεσαν και θα τα φτιάξεις!!
      Πολλά φιλιά, φίλη! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Με βλέπω το καλοκαίρι στο κάμπιγκ να φτιάχνω πασχαλινά αυγά 😂😂
    Πολύ ιδιαίτερα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!
      Σε φιλώ, καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Είναι παρα πολύ ωραία ιδέα και επιτέλους μου έδωσες λύση για κακά αυγά που ήθελα να διακοσμήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα να δεις τώρα ομορφιές! Μπράβο Μαρίνα μου. Άντε να μπαίνουμε στο κλίμα των ημερών. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν!! Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε!
      Φιλιά κι από μένα, καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  6. Και εχω απο ολα τα υλικα εκτος την αμμο Μαρινακι μου.. αλλά θα ψαξω να βρώ μου αρεσε η ιδεα αυτη..μπραβο ..αντε καλή αρχή στα Πασχαλινα μας...να περνας ομορφα οτι και κανεις .. καλο σου Σαββατοκυριακο..φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως η χρωματιστή άμμος υπάρχει και σε βιβλιοπωλεία και σε καταστήματα παιχνιδιών Ρούλα μου. Ελπίζω να βρεις και να τα φτιάξεις!
      Σε φιλώ αγαπημένη μου!
      Καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  7. Και εγω οπως η Σμαραγδενια θα ψαξω να βρω καθως στην επαρχια δεν υπαρχουν τετοιου ειδους καταστηματα.Τα δικα σου ειναι πανεμορφα.με το καλο να τα χαρειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου όπως έγραψα και στη Ρούλα, ρίξε μια ματιά σε βιβλιοπωλεία ή καταστήματα παιχνιδιών... κάτι θα βρεις!...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Εκπληκτική ιδέα κι εκπληκτικό αποτέλεσμα. Σε ευχαριστούμε πολύ αγαπημένη συνονόματη, για την δημιουργική πρόταση. Καλή βδομάδα να μας ξημερώσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα σχόλια, αγαπημένη μου συνονόματη!!
      Καλή μας εβδομάδα κοριτσάκι μου!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα και πολύ πολύ πρωτότυπα τέλεια ιδέα για δωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ, που σου αρέσουν Ειρήνη μου! Πολύ σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram