Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Powered By | blogger widgets

Εσείς τι προτιμάτε, σκύλο ή γάτα;

Εξακόσιοι φοιτητές έλαβαν μέρος σε μια έρευνα, που αφορούσε τους χαρακτήρες των ανθρώπων που προτιμούν τους σκύλους από τις γάτες και αντίστροφα, στο Πανεπιστήμιο του Wisconsin. Με κύρια ερώτηση: «Ποιο είδος ζώου προτιμάτε ανάμεσα στο σκύλο ή τη γάτα και γιατί», οι ερευνητές προσπάθησαν να φτιάξουν το ψυχολογικό προφίλ των ανθρώπων, ανάλογα με την προτίμησή τους, θέλοντας να κατανοήσουν αν ο χαρακτήρας των ανθρώπων, συμβάλει στην επιλογή του κατοικίδιου και στην ιδιαίτερη αδυναμία, που μπορεί να τρέφει για το αντίστοιχο είδος.


Μετά από την καταγραφή των απαντήσεων και την επεξεργασία τους, κατέληξαν στο συμπέρασμα, που οι περισσότεροι υποψιάζονταν αν δεν γνώριζαν ήδη, ότι οι άνθρωποι που αγαπούν τους σκύλους είναι πολύ διαφορετικοί από αυτούς που αγαπούν τις γάτες.

Η ερευνήτρια Denise Guastello, αναπληρώτρια καθηγήτρια της Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Carroll University στη Waukesha του Wisconsin, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είναι λογικό κάποιος που προτιμά ως κατοικίδιο το σκύλο, να είναι πρόσωπο με πιο ζωντανή προσωπικότητα, αφού θα πρέπει να βγαίνει με το ζώο του έξω και να μιλά με ανθρώπους που έχουν αντίστοιχο κατοικίδιο, κατά τη διάρκεια της βόλτας τους», παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας στο ετήσιο συνέδριο της Επιστήμης της Ψυχολογίας.

Ο λάτρης της γάτας στον αντίποδα είναι περισσότερο εσωστρεφής και ευαίσθητος, προτιμά να περνάει το μεγαλύτερο μέρος τους ελεύθερου χρόνου του στο χώρο του, διαβάζοντας ένα βιβλίο και του είναι ευκολότερο να φροντίζει το αγαπημένο του κατοικίδιο, αφού δεν χρειάζεται την αναγκαστική βόλτα του σκύλου.

Οι βασικές διαφορές στην προσωπικότητα: Οι λάτρεις των σκύλων είναι εξωστρεφείς με περισσότεροι ενέργεια και τους είναι πολύ εύκολο να ακολουθούν τους κανόνες. Οι λάτρεις της γάτας είναι εσωστρεφείς, πιο ανοιχτόμυαλοι, πιο ευαίσθητοι αλλά δεν τους αρέσει να ακολουθούν κανόνες.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 60% των φοιτητών που ρωτήθηκαν, δήλωσαν πως προτιμούν το σκύλο από τη γάτα, το 11% ότι αντίθετα προτιμούν τη γάτα και το 29% απάντησαν ότι προτιμούν και τα δύο ή κανένα.
Οι λάτρεις των σκύλων δήλωσαν, πως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό σε ένα κατοικίδιο είναι η συντροφικότητα, ενώ οι λάτρεις της γάτας, ανέφεραν στην αντίστοιχη ερώτηση τις πράξεις αγάπης. 
Το μόνο που αφήνει αδιευκρίνιστο η έρευνα, είναι ποιο φύλο προτιμά το σκύλο και ποιο τη γάτα. Θα είχε ενδιαφέρον να το γνωρίζαμε, δε νομίζετε;...


Τα αγαπημένα του μήνα

Όταν τα παιδιά ντύνονταν Πιερότοι και Κολομπίνες...

Βλέποντας παλιές ελληνικές ταινίες διαπιστώνει κανείς πως η ενδυμασία των αποκριών έχει κι αυτή τη μόδα της. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να διαλέγουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τις στολές τους, με επικρατέστερες αυτές των ηρώων παραμυθιών ή cartoon, τις παλαιότερες δεκαετίες όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο απλά...
Εμπνευσμένες από την Κομέντια ντελ άρτε (Commedia dell'arte) οι στολές ήταν λιγότερο πρωτότυπες και περισσότερο κλασσικές. 

Η μόδα στη δεκαετία του 1930

Όπως όλοι γνωρίζουμε η μόδα δεν εκφράζει μόνο την ανάγκη ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης ανά εποχή. Επηρεάζεται άμεσα και από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν. Έτσι, η οικονομική κρίση του 1929 είναι φυσικό να επηρεάσει και τη μόδα.

Να θυμηθούμε την κυρά Σαρακοστή;

Ένα ξεχασμένο έθιμο, από τα παλαιότερα του τόπου μας, που σχετίζεται με το Πάσχα. Δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ημερολόγιο, το οποίο μετρούσε τις μέρες που μεσολαβούν από το Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα, ως τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Το ιδιότυπο αυτό ημερολόγιο, είχε τη φιγούρα μιας γυναίκας, που έμοιαζε στην όψη με καλόγρια, είχε σταυρωμένα τα χέρια της γιατί προσευχόταν, είχε στο κεφάλι ή στο λαιμό της ένα σταυρό, γιατί πήγαινε στην εκκλησία, δεν είχε στόμα, γιατί νήστευε και είχε επίσης επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.
Από το πρώτο Σάββατο μετά την Καθαρή Δευτέρα και κάθε Σάββατο, έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι, ήταν αυτό του Μ. Σαββάτου. 

Κρέμες προσώπου από 6 έως 20 ευρώ

Ποιος είπε ότι οι κρέμες προσώπου, πρέπει να είναι ακριβές για να είναι καλές; Είναι ένας μύθος που έχει προ πολλού καταριφθεί κι ας φοβόμαστε να το παραδεχθούμε…

Στα ράφια των selfservice, μπορούμε να βρούμε κρέμες προσώπου που θα περιποιηθούν το δέρμα μας, χωρίς να αδειάσουν το ήδη …ταλαιπωρημένο πορτοφόλι μας. Κρέμες που η τιμή τους ξεκινά από 6 ευρώ και δεν ξεπερνά τα 20 στην ακριβότερη εκδοχή τους.

Η μόδα και οι σχεδιαστές της δεκαετίας του 1940

Εύκολα θα μπορούσε κανείς να πει πως σε μια δεκαετία, που σημαδεύτηκε από ένα Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως αυτή του 40, η μόδα δεν θα έχει και πολλά να επιδείξει.
Ασφαλώς  οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες μπορούν να καθορίσουν ως ένα μεγάλο βαθμό τη μόδα, όμως η ανάγκη των ανθρώπων και κυρίως των γυναικών να νιώσουν ευπαρουσίαστες και ελκυστικές δεν σταματά.
Έτσι, οι γυναίκες της εποχής με τα ελάχιστα μέσα, που διαθέτουν προσπαθούν να μετατρέψουν τα ρούχα τους, σύμφωνα με αυτά που φορούν τα είδωλα του κινηματογράφου όπως η Rita Hayworth.      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...