Ο μονόλογος μιας ταλαιπωρημένης...


o-monologos-mias-talaiporimenis
Photo by Milan Degraeve on Unsplash

Δεν μπορώ άλλο σου λέω, δεν μπορώ!! Πεινάω παιδί μου με αυτή τη δίαιτα! Και όχι πες μου τώρα στο Θεό σου, γιατί πρέπει να περνάω όλο αυτό το βασανιστήριο; Γιατί;

Για να γίνω συλφίς θα μου πεις και θα σου απαντήσω, πάλι με ένα «γιατί»!

Σώνει και ντε πρέπει όλες να έχουμε διαστάσεις μοντέλου, κάτασπρα δόντια, μεταξένια μακριά μαλλιά με μπούκλες ή και χωρίς, κατά προτίμηση ξανθά ή έστω με ξανθιές ανταύγειες, άψογο μανικιούρ και γόβα στιλέτο κι ας πονάνε τα πόδια στο πρώτο πεντάλεπτο.

Όχι, πες μου είναι ζωή αυτή; Να τρέχω κάθε λίγο σε μαγαζιά, κομμωτήρια και νυχάδικα για να είμαι «ωραία»; Άσε τα περιοδικά που πρέπει να ξεφυλλίζω για να δω τις επιταγές της μοδός, να μην είμαι πασέ!!

Και να τρέμει το φυλλοκάρδι μου κάθε τρίμηνο, αν στένεψαν τα παντελόνια της επόμενης σεζόν, αν μίκρυναν οι γιακάδες, ποιο χρώμα επικρατεί στις τσάντες, ανάλογα με ποιο πλευρό ξύπνησε ο κάθε απαστράπτων διεθνούς φήμης σχεδιαστής, που θέλει να μας ντύσει, γδύνοντας το πορτοφόλι μας, που δεν είναι και στα καλύτερά του.

Βαρέθηκα, σου λέω, β α ρ έ θ η κ α!! Και να δεις που μαζί με μένα πρέπει να βαρέθηκαν ακόμα και οι μόδιστροι που έβγαλαν αυτή τη μόδα με τις πιτζάμες τις μεταξωτές (λέμε τώρα), που τις φοράς, κοτσάρεις από κάτω ένα ζευγάρι μπότες, από πάνω ένα πουλόβερ και πετιέσαι έξω σαν τη ξενυχτισμένη που δεν πρόλαβε να αλλάξει.

Δεν πάει άλλο! Δεν είμαι εγώ για τέτοια! Εμένα μου αρέσει το φαγητό με ή χωρίς παρέα, μέσα στο σπίτι, έξω στο δρόμο, μ’ αρέσουν τα γλυκά, τα άνετα ρούχα, το κολλάν μου (κι ας μην είναι της μόδας βρε αδερφέ), τα ριχτά μπλουζάκια κι ας με δείχνουν άλλη τόση! Μ’ αρέσει η ζωή, όχι να βασανίζομαι γιατί δεν μοιάζω στην τάδε σταρ ή στη δείνα μοντέλα! Ούτε να προσπαθώ μάταια να τους μοιάσω, λες και θα κερδίσω κανένα έπαθλο.

Αφού να σκεφτείς, μου πέρασε από το μυαλό πως ακόμα και οι αθλητές θα με λυπόντουσαν αν έβλεπαν το δράμα μου, αλήθεια! Τέτοιο στρατιωτικής πειθαρχίας πρόγραμμα λίγοι έχουν. Ξέρεις τι είναι, αντί να ανταλλάζεις συνταγές φαγητών με τις φίλες σου, να ανταλλάζεις αποτυχημένες δίαιτες; Ξέρεις τι είναι να πρέπει να βάλεις στην άκρη το αγαπημένο σου παλτό, που το χρυσοπλήρωσες κιόλας, γιατί έφυγε απ’ τη μόδα;

Κι ενώ έχεις περάσει τη μισή σου ζωή στον αγώνα της ομορφιάς, να βλέπεις τη δίμετρη κουκλάρα δίπλα σου στο κομμωτήριο, να κλαίει γοερά γιατί της έκοψαν μισό πόντο παραπάνω τα μαλλιά! Ας ήμουν σαν και σένα μανούλα μου κι ας με κούρευαν γουλί!!

Τι τα θες! Αγωνιζόμαστε για να αγγίξουμε το όνειρο κι αυτό σαν όνειρο που είναι, μας ξεπερνάει.

Και ξυπνάς ένα πρωί με το πόδι της χήνας στο μάτι, διπλοσάγονο και πλαδαρή κοιλιά κι αρχίζεις να αναρωτιέσαι τι έκανες λάθος! Και πόσο χρόνο έχασες για να προσπαθείς! Πόσα πράγματα δεν χάρηκες, πόσα χρήματα ξόδεψες, πόσο θύμα είσαι τελικά! 

Αρχίζεις σιγά σιγά να καταλαβαίνεις πόσο μάταια ήταν όλα τούτα τα μαρτύρια. Αλλά, άντε να γυρίσεις το χρόνο πίσω!

Κι όχι τίποτα, αλλά συνειδητοποιείς πως όλα τα έκανες για να αρέσεις, ενώ πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που δεν τους θα αρέσεις!

Φαύλος ο κύκλος της ομορφιάς και ακόμα πιο φαύλος αυτός της επίπλαστης αυτοπεποίθησης…

...

Με αυτό το κείμενο συμμετείχα στο διαδικτυακό δρώμενο: "Τα γνωμικά εμπνέουν #2"
που οργανώνει στο blog της Γήινη Ματιά η καλή μου φίλη Mary Petrax.

Πηγή έμπνευσης ήταν το γνωμικό:
Αυτοπεποίθηση δεν είναι το "αρέσω", αυτοπεποίθηση είναι το "δεν πειράζει κι αν δεν αρέσω"

Ευχαριστώ πολύ τους φίλους και τις φίλες που το ξεχώρισαν!



to e-periodiko mas
5 Σχόλια

5 σχόλια:

  1. Μαρίνα μου επίκαιρο και καυστικό το κείμενό σου. Συγχαρητήρια και πάλι για τη συμμετοχή σου αυτή! Καλό μήνα εύχομαι, με λιγότερη πνευματική κυτταρίτιδα και μεγάλα αποθέματα υπομονής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κυνήγι των προτύπων, τα στερεότυπα. Ο ασφυκτικός κλοιός ολόγυρά τους. Και το άγχος που κουβαλούν σε κάθε άνθρωπο, πόσο μάλλον σε μια γυναίκα.
    Πολύ καλό στη σκέψη, στη σύλληψη, στη θεματολογία και την ανάπτυξη Μαρίνα μου. Και πιο καλό ακόμα ως συμμετοχή σε συλλογικά δρώμενα, πάντα παρούσα, δοτική και δημιουργική.
    Να σε απολαμβάνουμε.
    Καλό μήνα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κυνήγι της τελειότητας και της ομορφιάς θα έλεγα εγώ είναι αυτό που κάνει δυστυχισμένους τους ανθρώπους και προπαντός τις γυναίκες,
    Περιέγραψες με απόλυτο τρόπο την ανασφάλεια που κατέχει σήμερα τα περισσότερα κορίτσια Μαρίνα μου!!
    Ας αγαπήσουμε τον εαυτό μας για αυτό που είναι και τότε όλα θα πάνε καλά..
    Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις.. .καλο καλοκαιρακι φιλιααα!! ❤😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις Μαρίνα μου!
    Έχουμε ποτιστεί τόσο πολύ που δεν γίνεται να μη συγκρίνουμε τον εαυτό μας με κάποια που μας αρέσει περισσότερο.
    Το άγχος για τα ρούχα το έχω αποβάλει, ευτυχώς.
    Φοράω ό,τι νε βολεύει, τα λίγα παραπανίσια κιλά, καλά θα ήταν να φύγουν, για λόγους υγείας φυσικά, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ βαρέθηκα με όλα αυτά αλλά εσύ το απέδωσες αριστοτεχνικά.
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου
    Επίκαιρη, ταλανίζει κόσμο ειδικά εμάς τις γυναίκες για να πλουτίζουν οι έξυπνοι.
    Μπράβο για το θέμα σου
    Καλό μήνα Μαρίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram